Stiekem lachen we er allemaal om, maar erg slim was het niet van onze Belg.
Dikke nekken trouwens, die Belgen van ons. Ze hebben een grotere bek dan de Amsterdammers in de selectie.

Moderator: mods
Allemaal eens.joey schreef:Dit moet Ajax doen, al is het maar uit beleefdheid.
Stiekem lachen we er allemaal om, maar erg slim was het niet van onze Belg.
Dikke nekken trouwens, die Belgen van ons. Ze hebben een grotere bek dan de Amsterdammers in de selectie.
Ze hebben waarschijnlijk nog 10x de herhaling bekeken en er hartelijk om gelachen. Dit soort excuses zijn echt zo'n wassen neus...Van den Boog neemt eveneens afstand van de opruiende teksten. “Dat klopt, ik tolereer dit gedrag niet. Temeer omdat Ajax en Feyenoord de afgelopen tijd zo druk bezig zijn geweest met het af laten nemen van de te hoog opgelopen spanning tussen de supporters. In dat kader is dit extra onhandig. Ik ben daarom blij dat Jan Vertonghen het zelf op deze wijze heeft opgepakt. Ik heb een stevig gesprek met hem gevoerd en hij was het roerend met mij eens.”
Dat is nog het ergste, want ik snap er persoonlijk echt de ballen van. Verwerpelijk gedrag en dat dan proberen te vergoeilijken door te zeggen dat je geprovoceerd bent door wat woorden, alsof het dan de normaalste zaak van de wereld is en iedereen er begrip voor hoort te hebben.joey schreef:Je weet ook wel dat het zo werkt, Benji.
Benji schreef:Als je dusdanig agressief kan worden van een paar onschuldige leuzen, verdien je bij voorbaat een stadionverbod. Al die lange tenen tegenwoordig...
Voelsprieten he.Benji schreef:Als je dusdanig agressief kan worden van een paar onschuldige leuzen, verdien je bij voorbaat een stadionverbod. Al die lange tenen tegenwoordig...
Feyenoorders liepen gisteren weer hamas te zingen.. hoezo vrij netjes gedragen. En wat Jantje betreft die jongen maakt een pretje en zo erg zijn deze woorden ook weer niet. Als hij bommen op rotterdam had gezongen had ik erwat meer moeite mee gehad.Enganche schreef:De supporters hebben zich aan beide kanten vrij netjes gedragen, dus dit was zonde. Vertonghen heeft een voorbeeldfunctie, dus ik verwacht een boete en openlijke excuses.
Schorsing?? Al die spelers de laatste jaren die heel amsterdam plus Ajax aanhang belachelijk maakte door helemaal niets in Amsterdam te zingen.. Exact het zelfde en ook nooit schorsingen voor uitgedeeld!wimpey schreef:Ik vind dat Vertonghen een vette boete en een schorsing verdient.
Al is het maar om een sneeuwbaleffect te voorkomen.