Voorbereiding seizoen 2010/2011
Moderator: mods
Voorbereiding seizoen 2010/2011
Ajax speelt deze zomer in Buitenpost
AMSTERDAM/BUITENPOST - Dinsdag heeft de Stichting Promotie v.v. Buitenpost een contract getekend met Ajax. De Amsterdammers zullen deze zomer een oefenduel komen spelen op ons sportpark De Swadde. ,,Trainer Martin Jol heeft dinsdag in de Amsterdam ArenA, direct na de persconferentie voor de return in de bekerfinale vandaag tegen Feyenoord, zijn handtekening gezet'', aldus Paul Olijve, die tekende namens de Stichting Promotie v.v. Buitenpost. ,,We zullen op zaterdagmiddag 17 juli aanvang 17.00 uur met een Regio-elftal van de beste spelers uit Noordoost Friesland tegen Ajax gaan spelen. De ploeg van Martin Jol speelt één wedstrijd in de drie Noordelijke provincies en wij zijn er in geslaagd dit duel naar Buitenpost te halen''.
Bron: http://www.vvbuitenpost.nl/index.php?subject=688
Ik ben in ieder geval present! Misschien als speler, maar daar ga ik dit keer niet vanuit.
AMSTERDAM/BUITENPOST - Dinsdag heeft de Stichting Promotie v.v. Buitenpost een contract getekend met Ajax. De Amsterdammers zullen deze zomer een oefenduel komen spelen op ons sportpark De Swadde. ,,Trainer Martin Jol heeft dinsdag in de Amsterdam ArenA, direct na de persconferentie voor de return in de bekerfinale vandaag tegen Feyenoord, zijn handtekening gezet'', aldus Paul Olijve, die tekende namens de Stichting Promotie v.v. Buitenpost. ,,We zullen op zaterdagmiddag 17 juli aanvang 17.00 uur met een Regio-elftal van de beste spelers uit Noordoost Friesland tegen Ajax gaan spelen. De ploeg van Martin Jol speelt één wedstrijd in de drie Noordelijke provincies en wij zijn er in geslaagd dit duel naar Buitenpost te halen''.
Bron: http://www.vvbuitenpost.nl/index.php?subject=688
Ik ben in ieder geval present! Misschien als speler, maar daar ga ik dit keer niet vanuit.
Chris a.k.a Giiser
Re: Voorbereiding seizoen 2010/2011
Leuk voor je, Chris!
Ik vraag me trouwens wel af of Martin Jol een dergelijk contract af mag sluiten.
Ik vraag me trouwens wel af of Martin Jol een dergelijk contract af mag sluiten.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Vorig jaar speelde AZ bij ons, toen deed ik wel mee. Maar dat was echt B'post 1 en dit is een combinatie van spelers van allerlei teams in de regio. Toen trad ik nog aan tegen de Zeeuw.. Best geinig.
Ik denk dat het meer voor de show was dan voor het echie..
Chris a.k.a Giiser
Ik denk dat Jol redelijk veel verantwoordelijkheid draagt voor de keuzes van de oefenduels van zijn elftal.Duke schreef:Leuk voor je, Chris!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij zal een belangrijke stem hebben, maar ik betwijfel of hij tekenbevoegd is.
Salvador Dali
Salvador Dali
Is Paul Olijve familie van Frank Olijve?
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens mij is hij zelfs onderdeel van de directie.Duke schreef:Hij zal een belangrijke stem hebben, maar ik betwijfel of hij tekenbevoegd is.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Salvador Dali
Salvador Dali
Hij zit wel bij het directie-overleg.
En niks on-topic. Jij hebt deze discussie zelf uitgelokt!
En niks on-topic. Jij hebt deze discussie zelf uitgelokt!

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Weet ik, vandaar dat ik nu ook weer vraag om on topic te gaan. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Met welk nummer speel je Chris?Chris schreef:Vorig jaar speelde AZ bij ons, toen deed ik wel mee. Maar dat was echt B'post 1 en dit is een combinatie van spelers van allerlei teams in de regio. Toen trad ik nog aan tegen de Zeeuw.. Best geinig.

http://www.youtube.com/watch?v=MyU_2ZEhZm8
Nummertje zeven, maar ik kan mezelf niet terugvinden in het fragment.Ronald! schreef:Met welk nummer speel je Chris?Chris schreef:Vorig jaar speelde AZ bij ons, toen deed ik wel mee. Maar dat was echt B'post 1 en dit is een combinatie van spelers van allerlei teams in de regio. Toen trad ik nog aan tegen de Zeeuw.. Best geinig.
Ik denk dat het meer voor de show was dan voor het echie..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=MyU_2ZEhZm8

Chris a.k.a Giiser
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Voor de mensen die deze zomer op vakantie gaan naar Oostenrijk, Ajax traint van 5 tot en met 11 juli in Salzburg en zal daar ook één of meerdere oefenduels spelen.
De eerste training is overigens op 27 juni.
De eerste training is overigens op 27 juni.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Geen Engeland dus door die kut CL. Was al wel duidelijk, maar het blijft jammer. Heel jammer.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ah joh. Loten we toch gewoon Spurs?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ja maar dan zit je toch een beetje in de stress tijdens dat tripje. Gaat het echt ergens om, enzo. Het fijne aan vriendschappelijk voetbal is dat het écht alleen maar om zuipen en balorig met je vrienden zijn draait. En waar kan dat nou beter dan in Engeland?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Da's voor mij eigenlijk de reden om (vrijwel) jaarlijks een PL wedstrijd te bezoeken.Jeroennaarbeneden schreef:Ja maar dan zit je toch een beetje in de stress tijdens dat tripje. Gaat het echt ergens om, enzo. Het fijne aan vriendschappelijk voetbal is dat het écht alleen maar om zuipen en balorig met je vrienden zijn draait. En waar kan dat nou beter dan in Engeland?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Over de voorbereiding op het seizoen 2010/2011 gesproken: zijn er al tegenstanders bekend voor het AT? Ben ik nog nergens iets over tegengekomen...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik vind Oostenrijk wel interessant eigenlijk, Salzburg is ook niet te ver. 

De selectie voor de trip naar Curaçao.
De volledige selectie ziet er als volgt uit:
Kenneth Vermeer
Jeroen Verhoeven
Urby Emanuelson
Aras Özbiliz
Roly Bonevacia
Marvin Zeegelaar
Tom Overtoom
Christian Supusepa
Danilo
Oleguer
Mitchell Donald
Jan-Arie van der Heijden
George Ogararu
Nathaniel Will
Timothy van der Meulen
Toby Alderweireld
Ajax.nl
Geen Vertonghen? Zou dit een deel van zijn straf zijn?
I think I lost my fucking headache
Dat wel, maar weinig tot geen spelers waar Ajax in de toekomst iets aan heeft. A-junioren konden niet mee vanwege interland- en toernooiverplichtingen.
Leuke etalage wellicht.
Face your fears and live your dreams, No Fear