Moderator: mods
Tja, die lui hebben alleen respect voor hun eigen krabbers.elliquido schreef:echter schandalig hoe luinge uitgefloten werd.
Een beetje respect mag toch wel; maar ook dat is nog te moeilijk.
Verder nog wat 'de schuld van de KNJB' enzoNiet vergeten waarmee het is begonnen. Ajax zag al aankomen dat ondanks goed spel en medewerking van de arbitrage het kampioenschap weer niet behaald zou worden; simpelweg omdat de tukkers stabiel bleven (en Kessler in zijn afscheidsjaar...). Ook zag men aankomen dat daar in Rotterdam, waar fanatisme van de Feyenoord supporter daadwerkelijk een twaalfde man kan vormen, het ook wel eens mis kon gaan. Feyenoord had immers al AZ, PSV en Twente aan de zegepaal genageld. Helemaal geen prijs voor de JOden dus. Nee, daar had men geen zin in daar in 020. Op 15 april is daar op curieuze wijze een stokje voor gestoken. En met alle publicitaire commotie en de dreigementen van de KNJB van gisteren was de laatste angel en al het gif ook al eruit gehaald. Erg vakkundig, knap werk Joden! Jullie zijn idd. zo slim als ratten! Vakkundig gestolen, verkracht en vermoord, deze finale. Die beker was van ons geweest in de juiste setting op 25 april jl., zeker weten! Dit toneelstuk had een masaal boycot verdiend, maar wederom hebben we met ons laten sollen door de KNJB. Hoeveel stokslagen nog? Bah, ziek van dit alles man.
Fuck, got meRijkaard schreef:Alcoholisten hebben altijd een smoesje olafski
Ik spreek weinig hier, maar dit is het moment. Onze club, is niet meer waar de naam voor staat in de buitenwereld. Kom op Feyenoord!!
Jaaahaaa. 2-0 en 1-4, maar als het een enkele wedstrijd was geweest, dan hadden ze ons gepakt hihihi.Dit resultaat doet me niets. Feijenoord heeft dit seizoen progressie gemaakt, hoe weinig dan ook. In een eenmalige wedstrijd kan het dit Ajax pakken,
Haha, ik kijk daar ook altijd als eerste naarEl Clavo schreef:Heeft iemand een close up van die zure, bedroefde, teleurgestelde gezichtjes achter het doel na de goal van Suarez?
Dat vind ik altijd zo mooi van zo'n 3e herhaling; dan let ik niet meer op de goal, maar puur op die kwaaie koppenEl Clavo schreef:Heeft iemand een close up van die zure, bedroefde, teleurgestelde gezichtjes achter het doel na de goal van Suarez?
Wij staan er financieel slecht voor, maar sportief hoeven we niet te wanhopen.
Ja, leuke groep. Eens kijken wie er allemaal blijven.Neefkens schreef:Heerlijk om ze te zien genieten, lekkere groep bij elkaar.