Urby naar PisveePSV wil Emanuelson, Schalke'04 wil Pantelic'
3 mei 2010
Nu.nl meldt dat PSV belangstelling zou hebben voor Urby Emanuelson. Hij zou in Eindhoven worden gezien als kandidaat om Balasz Dzsudzsak op te volgen. "Ik heb wel iets in die richting gehoord," zegt Emanuelson op Nu.nl. "Maar niet van PSV rechtstreeks. Ik kan me niet voorstellen voor een andere club in Nederland dan Ajax te spelen. Maar op dit moment moet ik alle opties open houden. Stel dat PSV als enige club komt dan moet ik er toch over nadenken."
Ajax Netwerk
Verder meldt Nu.nl op basis van een bericht in Bild dat Schalke'04 belangstelling zou hebben voor Marko Pantelic. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt deze zomer af.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hier graag ingaande transfers ook. Urby's carrière wordt gewoon besproken in zijn eigen draadje.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
als ie zijn kop erbij houdt inderdaad niet...Rishi schreef:Die gaat echt nooit naar PSV!
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hij wilde toch meer gaan verdienen? Volgens mij kunnen ze bij PSV niet meer betalen dan bij Ajax......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Door: Novum, Vernieuwd: 3-5-2010
Marko Pantelic in gesprek met Schalke
Copyright 2010, Novum
Pantelic had gesprek met Schalke
(Novum) - Marko Pantelic heeft een gesprek gehad met Schalke 04-trainer Felix Magath. In een hotel in Düsseldorf spraken ze twee uur met elkaar. De zaakwaarnemer van de Servische spits was hier ook bij aanwezig. Dit meldt de Duitse krant Bild.
De 31-jarige aanvaller moet de opvolger worden van de naar alle waarschijnlijkheid vertrekkende spits Kevin Kuranyi. De Duitse spits scoorde dit seizoen achttien keer in 32 competitieduels en lijkt de Königsblauen na vijf seizoen te verlaten. Pantelic kan transfervrij worden overgenomen van Ajax.
Luis Suarez deed maandag nog een oproep aan zijn club. Hij wil dat zijn aanvalspartner bij kan tekenen bij de Amsterdammers. De club uit de hoofdstad wil dit wel, maar wil niet aan de eisen van Serviër voldoen. Pantelic wil een contract voor drie seizoenen met een beter salaris. Ajax wil niet verder gaan dan een verlenging van een jaar en zeker geen hoger salaris.
Aan het begin van het seizoen kwam Pantelic over van Herta BSC. In 114 duels in de Duitse competitie vond hij 45 keer het net. In een eerder stadium contracteerde Schalke 04 al Christoph Metzelder, Erik Jendrisek en Tim Hoogland. Allen komen transfervrij over van hun huidige club.
Marko Pantelic in gesprek met Schalke
Copyright 2010, Novum
Pantelic had gesprek met Schalke
(Novum) - Marko Pantelic heeft een gesprek gehad met Schalke 04-trainer Felix Magath. In een hotel in Düsseldorf spraken ze twee uur met elkaar. De zaakwaarnemer van de Servische spits was hier ook bij aanwezig. Dit meldt de Duitse krant Bild.
De 31-jarige aanvaller moet de opvolger worden van de naar alle waarschijnlijkheid vertrekkende spits Kevin Kuranyi. De Duitse spits scoorde dit seizoen achttien keer in 32 competitieduels en lijkt de Königsblauen na vijf seizoen te verlaten. Pantelic kan transfervrij worden overgenomen van Ajax.
Luis Suarez deed maandag nog een oproep aan zijn club. Hij wil dat zijn aanvalspartner bij kan tekenen bij de Amsterdammers. De club uit de hoofdstad wil dit wel, maar wil niet aan de eisen van Serviër voldoen. Pantelic wil een contract voor drie seizoenen met een beter salaris. Ajax wil niet verder gaan dan een verlenging van een jaar en zeker geen hoger salaris.
Aan het begin van het seizoen kwam Pantelic over van Herta BSC. In 114 duels in de Duitse competitie vond hij 45 keer het net. In een eerder stadium contracteerde Schalke 04 al Christoph Metzelder, Erik Jendrisek en Tim Hoogland. Allen komen transfervrij over van hun huidige club.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dat dacht ik ook toen ik het las.Rishi schreef:Ja tuurlijk. Een van de grootste talenten van Europa die wij weg gaan kopen van CSKA Moskou....

Slotje.
Er wordt zoveel gezwetst. Ajax kan voorlopig geen dure spelers halen.
Deze jongen kost blijkbaar weinig:
24 jaar (of nog ouder?) en hij speelt nog steeds in Zweden?
Deze jongen kost blijkbaar weinig:
VI'Ook AZ, NEC en PSV op tribune voor Wanderson'
De toekomst van Wanderson do Carmo lijkt in de Eredivisie te liggen. De vraag is alleen nog bij welke club. Na Ajax, Feyenoord en SC Heerenveen meldden nu ook AZ, NEC en PSV zich.
De aanvaller van het Zweedse GAIS viel in 2009 op, door in dertig competitiewedstrijden achttien keer te scoren. Heerenveen was de eerste Eredivisie-club met interesse, waarna ook snel Feyenoord en Ajax volgden. Feyenoord was in januari dicht bij een transfer, de overgang naar Rotterdam ketste op het laatste moment echter af op het ontbreken van een bankgarantie.
Afgelopen weekend, tijdens het thuisduel met Helsingborg (0-0) zaten er scouts van AZ, NEC en PSV op de tribune voor Wanderson, meldt het Zweedse Expressen. De 24-jarige Braziliaan wil er niet veel over kwijt. 'Ik hou me daar niet mee bezig, richt me alleen op mijn huidige club GAIS. Ik kijk heel vaak naar het Nederlandse voetbal. Het is een goede en interessante competitie.'
24 jaar (of nog ouder?) en hij speelt nog steeds in Zweden?

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Lijkt me óf een onzin-verhaal óf een speler die werkelijk overal wordt aangeboden. Waarschijnlijk een combinatie.
Ja, al wilde F. hem blijkbaar écht.
Het stinkt aan alle kanten!
Bron: VZ.nlMino Raiola is niet alleen de zaakwaarnemer van Mario Balotelli maar ook van onder meer van Martin Jol. De oefenmeester van Ajax houdt rekening met het vertrek van Marko Pantelic en heeft daarom zijn belangenbehartiger gepolst met de vraag of Balotelli eventueel een seizoen op huurbasis naar Amsterdam zou kunnen komen. De aanvaller heeft zich de laatste maanden onmogelijk gemaakt bij Internazionale. (Corriere della Sera )
Balotelli moet je ook niet willen hebben als club, los van dat hij natuurlijk nooit naar Ajax gaat. Een splijtzwam en een gevaar voor de verstoring van de harmonie in een groep.
Scherrer schreef:Lijkt me óf een onzin-verhaal óf een speler die werkelijk overal wordt aangeboden. Waarschijnlijk een combinatie.

Enganche op 16 april schreef:Is overal in Nederland aangeboden, dus de meeste clubs zullen wel een kijkje hebben genomen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Stond een tweetal dagen terug een interview met Balotelli in de Corrière, maar daar zag ik niets over Ajax/Jol staan. Hoe verzin je het ook?
Journo-logica: Ajax zoekt spits, heeft geen geld, speler en Jol hebben dezelfde Mino, speler moet er hoognodig effe tussenuit, dús Ajax zou die mafkees wel eens kunnen willen huren. Chivu en Sneyder adviseren maffe Mario natuurlijk om een jaartje bij Ajax te neuzen. Zoiets?Peter schreef:Stond een tweetal dagen terug een interview met Balotelli in de Corrière, maar daar zag ik niets over Ajax/Jol staan. Hoe verzin je het ook?
@Enganche, kán die Wanderson eigenlijk wat? Of heeft ie enkel een verdomd actief management?
Zo'n Balotelli gerucht is natuurlijk onzin. Maar al was het waar, ik zou 'm niet willen. Wat moet je met zo'n onhandelbaar ventje die vanuit de Serie A 'degradeert' naar de Eredivisie. En dan zou hij ook nog eens in Amsterdam gaan wonen. Dan zal zo'n jongen best kwaliteiten hebben maar dat heeft echt nauwelijks kans van slagen.
Nil volentibus arduum
Schijnbaar een type Toivonen, alleen dan slechter.wimpey schreef:@Enganche, kán die Wanderson eigenlijk wat? Of heeft ie enkel een verdomd actief management?
En op naar het volgende gerucht, diverse Turkse media maken melding van een transfer van Semih Senturk naar Ajax
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet.asp ... ID=1234365

2 miljoen per jaarBenji schreef:En op naar het volgende gerucht, diverse Turkse media maken melding van een transfer van Semih Senturk naar Ajax![]()

Nóg slechter? Echt iets voor de kakkies dus. Of voor PSV.Baseman schreef:Schijnbaar een type Toivonen, alleen dan slechter.wimpey schreef:@Enganche, kán die Wanderson eigenlijk wat? Of heeft ie enkel een verdomd actief management?
We
kennen ze niet, maar B-side Rats meldt dat Ajax Twente-verdediger Ronnie Stam wil kopen als Gregory van der Wiel vertrekt. De Ajacied staat op de verlanglijst van meerdere Europese topclubs. We weten niet hoe betrouwbaar deze bron is maar de discussie is leuk: Stam als opvolger voor Van der Wiel. Wat vindt u

Ik vind hem niet beter dan Anita.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!