Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE
Moderator: mods
Re: Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE
Dankzij Ko heb ik er weer een beetje zin in 

IK GELOOF!!!!!!
- SylvievdVaart
Leuke column inderdaad.
Dat wordt genieten vanavond. 0-5
Dat wordt genieten vanavond. 0-5

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- AT Toto winner 10/11
Duracell-konijntjes.
Goed gevonden. Ik heb er ook zin in vanavond. Moet me alleen wel inhouden als ik dat soort types zie los gaan zometeen. Thuis achter de TV schiet ik altijd enorm in de lach als je ze zo druk bezig ziet zijn, maar in het stadion is dat misschien geen goed idee.

Goed gevonden. Ik heb er ook zin in vanavond. Moet me alleen wel inhouden als ik dat soort types zie los gaan zometeen. Thuis achter de TV schiet ik altijd enorm in de lach als je ze zo druk bezig ziet zijn, maar in het stadion is dat misschien geen goed idee.
Als ik jou was zou ik gewoon blijven schelden op Pantelic 

IK GELOOF!!!!!!
Ze hebben een remedie gevonden voor de schuimbekkende Feyenoorders.
De ex-Admirals Cheerleaders Djalita uit Utrecht fungeren donderdag 6 mei in De Kuip als speciale Ballenmeisjes tijdens de KNVB Bekerstrijd tussen Ajax en Feyenoord. De showgirls nemen een deel van het entertainment voor rekening en zorgen er voor dat de wedstrijdbal snel weer het speelveld in kan worden gebracht. Het is hiernaast de stille hoop dat de Ballenmeisjes ook de emoties van de voetbalsupporters in goede banen weten te leiden. Feyenoord staat immers met 2-0 achter — en dat zit de meeste supporters van de club niet erg lekker.
Cheerleaders verzorgen van oorsprong het entertainment van typisch Amerikaanse sporten, zoals American football en basketbal. De opzwepende meerwaarde van de dames wordt tegenwoordig ook op juiste waarde ingeschat door bedrijven en –vooral- de voetbalwereld. De Open Dag van Vitesse op 18 juli is daar een voorbeeld van. De dames van Djalita verzorgen op deze dag een aantal optredens, maar geven daarnaast ook tips en tricks aan supporters over hoe ze hun favoriete club het beste kunnen aanmoedigen. De workshop wordt ondersteund met dansroutines en yells.
Ook de Nederlandse openingswedstrijd op het Wereldkampioenschap Voetbal in Zuid-Afrika wordt door de Cheerleaders van de nodige franje voorzien. Vier danseressen zijn hierbij ingehuurd door een grote organisatie, waarvan de naam nog niet bekend mag worden gemaakt. Djalita ondersteunt hiermee een ludieke actie, waarbij het voltallige personeel op 14 juni naar de WK-wedstrijd Nederland-Denemarken mag kijken. “Ook andere bedrijven die interesse hebben om ons voor het WK in te huren zijn natuurlijk van harte welkom”, zo laat eigenaresse Danuta Donk weten. “De Cheerleaders zijn inmiddels helemaal thuis in de voetbalwereld.”
Zo nog 4 uurtjes, nou maar niet hopen dat Luinge denkt laten we er de laatste Roelof Luinge show van maken, want dan kunnen we vanavond nog wat van verwachten met die leipos op de tribune en 1 Roelofje op het veld 
Trouwens er komt weer lekker weer aan wordt weer glijen in die badKuip
http://www.buienradar.nl/

Trouwens er komt weer lekker weer aan wordt weer glijen in die badKuip
http://www.buienradar.nl/
Cheerleaders?
Dat meen je niet. Echt niet te geloven. Zou er nu werkelijk iemand zijn die serieus denkt dat die dames er voor kunnen zorgen dat de supporters rustig blijven?

Dat meen je niet. Echt niet te geloven. Zou er nu werkelijk iemand zijn die serieus denkt dat die dames er voor kunnen zorgen dat de supporters rustig blijven?
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik weet nu nog steeds niet hoe en waar ik de wedstrijd ga kijken. Heb een uitnodiging van Ajax (voor 2 personen) om het op de eretribune van de Arena te volgen, evenals (evt.) de huldiging en een feest in de Odeon dáárna. Nu heeft alleen niemand in mijn omgeving zin om naar een stadion te gaan waar niet eens een wedstrijd plaatsvindt...
Misschien toch maar gewoon thuis kijken met een biertje.

Misschien toch maar gewoon thuis kijken met een biertje.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En ze zijn nog lelijk ook!Marillion schreef:Cheerleaders?![]()
IK GELOOF!!!!!!
Feest in de Odeon. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Treinen liggen er al uit vanwege dwaze op het spoor 

Er is ook geen vliegverkeer meer mogelijk boven Rotterdam, er hangt een grijze stofwolk boven de stad. Mogelijk heeft iemand per ongeluk de prijzenkast van Feyenoord weer eens geopend.
Benji schreef:Er is ook geen vliegverkeer meer mogelijk boven Rotterdam, er hangt een grijze stofwolk boven de stad. Mogelijk heeft iemand per ongeluk de prijzenkast van Feyenoord weer eens geopend.

grmbl. Ik probeer al een half uur tussenstanden te vinden. Bedenk me nu pas dat het in Istanbul een uur later is. :s
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Feyenoord: Mulder; De Vrij, Bahia, Vlaar, De Cler; Fer, Tomasson, Landzaat, El Ahmadi; Wijnaldum, Makaay
Wissels: Van Dijk, Hofland, Bruins, Schenkeveld, Castaignos, De Guzman, Biseswar.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson; Suarez, Pantelic
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Gabri, Rommedahl, Lodeiro, Eriksen.
Wissels: Van Dijk, Hofland, Bruins, Schenkeveld, Castaignos, De Guzman, Biseswar.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson; Suarez, Pantelic
Wissels: Vermeer, Oleguer, Sulejmani, Gabri, Rommedahl, Lodeiro, Eriksen.
grmbl. Ik probeer al een half uur tussenstanden te vinden. Bedenk me nu pas dat het in Istanbul een uur later is. :s
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Gio geblesseerd.
Whitey on the moon.
-
Champagnefles staat al sinds zondagochtend (
) koud, dus laat ik 'm zo maar om 18.40u ontkurken bij een 0-2!
Er komt zo een kakk...feyenoorder hier kijken, dus lust ook vast wel een glaasje.

Er komt zo een kakk...feyenoorder hier kijken, dus lust ook vast wel een glaasje.
het is al 0-1...
Suareeeezzz!!
Suareeeezzz!!
- Jinne
- Site Admin
Hahaha!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-

0-1 SUAREZZZZZZ
Whitey on the moon.
- SylvievdVaart
Zo, die kunnen naar huis! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
HAHAHAHAHA! GENIAAL!