Hoog tijd voor weer een nieuwe club!Pantelic, die eerder uitkwam voor Iraklis Saloniki, Paris Saint-Germain, Celta de Vigo, Sturm Graz, Yverdon Sports, Obilic, FK Smederevo, Rode Ster Belgrado en Hertha BSC...

Moderator: mods
Hoog tijd voor weer een nieuwe club!Pantelic, die eerder uitkwam voor Iraklis Saloniki, Paris Saint-Germain, Celta de Vigo, Sturm Graz, Yverdon Sports, Obilic, FK Smederevo, Rode Ster Belgrado en Hertha BSC...
Enganche schreef:En Pantelic zorgt er ook voor dat Suárez wat minder goed speelt.
Pantelic had er met een minder zelfzuchtige speler naast zich ook meer kunnen maken...Enganche schreef: Maar ik vind dat hij dankzij de aanwezigheid van Pantelic wel minder speelt. Z'n cijfers (doelpunten en assists) zijn nog prima, z'n spel vaak niet.
Dat doet Suarez voornamelijk zelf. Hij is geen spits en gaat dta nooit worden. Hij is eerder egoisitsche gaan spelen, omdat het leek dat hij zijn positie/ statisch dreigde kwijt te raken door iemand als Pantelic. Je kan nu naar 30 wedstrijden niet anders zeggen dat Suarez er bijna alles aan heeft gedaan oom Pantelic tegne te werken. Express de bal niet geven. Constant voor eigen succes gaan of de moeilijkste passes te geven oom vervolgens de schuld af te schuiven.Enganche schreef:En Pantelic zorgt er ook voor dat Suárez wat minder goed speelt.
Zie hem inderdaad wel naar Duitsland gaan.Peter schreef:Zou wel eens naar Schalke kunnen gaan. KLIK
Pantelic heeft veel ruimte voor z'n medespelers gecreerd. Ik kan zo 10 goals opnoemen die door goed positioneel spel van Pantelic zijn ontstaan.Bertje schreef:Vervang Pantelic door iemand die wél ruimte kan creëren voor medespelers
Met dan laatste ben ik het eens. Pantelic is te traag voor wat Ajax na wil streven, maar ik ben het met Wimpey eens dat Pantelic wél zeer veel ruimte creeërde. Sparta-uit was daar misschien wel het beste voorbeeld van.Bertje schreef:Niet in z'n rug. Daar mist-ie de diepgang voor. Daar bleef het altijd bij gebrei. En dat is juist een zone waar enkele van onze grootste talenten (en onze beste aanvaller) zich graag profileren.
In het verleden zaten we wel eens opgescheept met een spits die enkel in de diepte kon bewegen, nu hebben we een spits die enkel in de bal kan komen. Op het hoogste niveau moet je allebei komen. En daar hoef je niet de snelheid van Overmars voor te hebben, maar je hebt wel met een bepaalde ondergrens te maken.