Inderdaad, en dat als geboren Amsterdammer.De Dominee schreef:
Heb je Tiendalli gezien? Die staat in de kleedkamer met de schaal "helemaal niets in Amsterdam" te zingen. Wat een triestheid.

Moderator: mods
Inderdaad, en dat als geboren Amsterdammer.De Dominee schreef:
Heb je Tiendalli gezien? Die staat in de kleedkamer met de schaal "helemaal niets in Amsterdam" te zingen. Wat een triestheid.
Bij NAC werd er bij de 0-0 en 0-1 voor Ajax "helemaal niks in Enschede gezongen". En dat is dan anders in mijn ogen, omdat dat team ook op het veld stond. Aan het (grootste deel van het) publiek zal het niet hebben gelegen. Die wilde gewoon winnen van Twente. De Ajaxhaat in Breda is zo groot niet.De Dominee schreef:Als ik me niet vergis werd het in Breda ook gezongen, of waren dat die irritante mongolide Tukkers T82?
Over NAC: wat een wanvertoning. Blij dat Roda gewonnen heeft.
Oke, dan waren het de Tukkers. Bedankt voor jullie steun in ieder geval, jammer dat jullie elftal er overduidelijk geen zin in had.T82 schreef:Bij NAC werd er bij de 0-0 en 0-1 voor Ajax "helemaal niks in Enschede gezongen". En dat is dan anders in mijn ogen, omdat dat team ook op het veld stond. Aan het (grootste deel van het) publiek zal het niet hebben gelegen. Die wilde gewoon winnen van Twente. De Ajaxhaat in Breda is zo groot niet.De Dominee schreef:Als ik me niet vergis werd het in Breda ook gezongen, of waren dat die irritante mongolide Tukkers T82?
Over NAC: wat een wanvertoning. Blij dat Roda gewonnen heeft.
Beide denk ik. Vergeet ook niet dat Penders, Schilder, Gilissen en Leonardo er niet bij waren. Allemaal basisspelers. Bovendien was Kolkka niet fit (genoeg). De heren Snoyl en Amoah hadden vandaag geen zin.D_skilled schreef:Of kon NAC gewoonweg niet beter. Teveel spelers die op hun retour zijn.
Een fotofinish.D_skilled schreef:Vergeet niet dat NAC een aantal belangrijke basisklanten miste. Schilder, Penders, Leonardo, Gilissen.
Je was me net voor, T82.
Zacht uitgedrukt. Snoyl speelde alsof hij volgend seizoen bij Twente speelt. Wat een dramatisch figuur is dat zeg. Parodie op een voetballer.T82 schreef:Beide denk ik. Vergeet ook niet dat Penders, Schilder, Gilissen en Leonardo er niet bij waren. Allemaal basisspelers. Bovendien was Kolkka niet fit (genoeg). De heren Snoyl en Amoah hadden vandaag geen zin.D_skilled schreef:Of kon NAC gewoonweg niet beter. Teveel spelers die op hun retour zijn.
Net als Cairo 10 kilo te zwaar. Heeft overigens juist best aardig gespeeld in 2010. Maar het Feyenoordbloed stroomt waar het niet gaan kan blijkbaar.De Dominee schreef:Zacht uitgedrukt. Snoyl speelde alsof hij volgend seizoen bij Twente speelt. Wat een dramatisch figuur is dat zeg. Parodie op een voetballer.
Vorige week nog hoor....Peter schreef: De liederen 'helemaal niets in Rotterdam' heb ik al 30 jaar niet meer gehoord
Kowalczyk schreef:Had jij iets anders verwacht dan? Die man is onverbeterlijk.
Als Twente vandaag punten had verloren en Ajax kampioen was geworden, dan was het 'niet overtuigend' en 'ondanks matig voetbal' geweest. Voor Joey is het alleen goed genoeg wanneer Ajax internationale top is. En dan niet met moeite winnen van Barcelona, maar dik. Anders is dat weer niet goed.
Joey zal zichzelf vroeg of laat vergiftigen met pure, onversneden ouwe-mannen-zurigheid. Tot die tijd kun je 'm maar het beste negeren.
K.
Het kan alleen beschamend zijn als je zaken waarover je directe invloed hebt niet goed uitvoert. Ajax heeft het uitstekend gedaan; de statistieken spreken voor zich. Dat Twente buiten de invloed van Ajax gewoon zijn wedstrijden blijft winnen is nog knapper, maar dat maakt de prestatie van Ajax niet beschamend.joey schreef:De pest in, Ko?![]()
Het is een afgang voor de topclubs dat Twente kampioen geworden is. Twente heeft immers bij lange na niet de middelen die Ajax of PSV hebben. En dat nu al voor de tweede opeenvolgende keer een subtopper de Schaal pakt, is helemaal beschamend. Daarom kan ik echt niet blij zijn met dit seizoen.![]()
Jeroennaarbeneden schreef:Ik ben - zoals iedereen hier - teleurgesteld, maar de trots overheerst. Goed seizoen gedraaid, beker gewonnen, veel doelpunten, immens goede verdediging (en dat met 4 jongens uit de eigen jeugd!). Nee, mij zal je niet horen klagen.
welke beker?Ajaciedjuh schreef:Jeroennaarbeneden schreef:Ik ben - zoals iedereen hier - teleurgesteld, maar de trots overheerst. Goed seizoen gedraaid, beker gewonnen, veel doelpunten, immens goede verdediging (en dat met 4 jongens uit de eigen jeugd!). Nee, mij zal je niet horen klagen.
Helemaal mee eens. Ajax wint de beker, kan de CL bereiken, pakt een half punt per wedstrijd gemiddeld meer dan vorig seizoen, scoort een enorm aantal goals en krijgt er weinig tegen. Spel is gaandeweg beter geworden en we winnen de laatste 14 op rij. Idd, Ajax heeft gewoon een goed seizoen gedraaid.Peter schreef: Ajax heeft gewoon een goed seizoen gedraaid. Vergelijk het eens met vorig jaar en je ziet duidelijk vooruitgang. Vooraf had ik voor dit puntenaantal, doelsaldo en spel getekend. We komen namelijk van heel ver.