De ontknoping 09/10
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: De ontknoping 09/10
Ik droomde vannacht dat beide wedstrijden in 1-1 eindigden. Was blij dat ik daarna snel wakker werd, want in mijn droom was ik in de destruction mode beland. Gelukkig hebben mijn dromen maar weinig TOTO capaciteiten, want een laatste kans op de titel op zondag nog verneuken...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wel oppassen dat je dan niet vrijdag, zaterdag...én zondag een kater hebt.WitteKaas schreef:Pfffff.....wat duurt het nog lang voordat het zondag is!! Gelukkig zit er nog een koninginnendag tussen, met voldoende alcohol moet je daarmee wel twee dagen doorkomen.

Als Ajax verliest of gelijkspeelt zet ik nooit meer een stap in de Arena..
IK GELOOF!!!!!!
Als wij gelijkspelen en Twente verliest ook niet.....???Rishi schreef:Als Ajax verliest of gelijkspeelt zet ik nooit meer een stap in de Arena..
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Je denkt toch niet ik zondag om half drie nog nuchter ben he.....die kater komt er toch wel, hoop alleen niet dat het er eentje met een vervelende nasmaak wordt...;-)Peter schreef:Wel oppassen dat je dan niet vrijdag, zaterdag...én zondag een kater hebt.WitteKaas schreef:Pfffff.....wat duurt het nog lang voordat het zondag is!! Gelukkig zit er nog een koninginnendag tussen, met voldoende alcohol moet je daarmee wel twee dagen doorkomen.
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Hopelijk ben ik maandag vrij. Dan is het een goed teken.
LucaS schreef:Hup, een snipperdag!
Je kan beter heel de week vrij nemen we pakken de dubbel

Aad de Mos: 'Mijn gevoel zegt dat Ajax kampioen wordt. Voor FC Twente voorzie ik hetzelfde scenario als van AZ twee jaar geleden. Zij hebben geen ervaring met het spelen van een kampioensduel en dan gaat het vaak mis. Wel gun ik Twente de titel. Het zou een beloning zijn voor het goede transferbeleid.'
Zondagmiddag kan hij weer zeggen dat hij het al had voorspeld.
Aad
Zondagmiddag kan hij weer zeggen dat hij het al had voorspeld.
Aad

Heerlijk dat onderwijs....2 weken meivakantie! De perfecte tijd voor én het kampioenschap te vieren, én de beker!LucaS schreef:Hup, een snipperdag!

Ik probeer mij voor de geest te halen wat ik precies 3 jaar geleden op dit tijdstip aan het doen was. Waarschijnlijk de pijn al aan het wegdrinken. Pfff wat was ik destijds blij dat het die dag ook koninginnenacht was. Ik ben geloof ik nog nooit zo dronken geweest. Weet nog wel dat ik Mark - Jan Fledderus ( die speelde toen nog bij FC Groningen ) in de stad tegenkwam. Wreef mij nog even in dat Vitesse in de 90e min een pingel had moeten hebben. En aangezien ik dat niet had meegekregen, was toen helemaal het hek van de dam.
Alsjeblieft, laat mij dit nooit meer meemaken
Alsjeblieft, laat mij dit nooit meer meemaken

15 mei 2011.
Je moet gewoon nergens op rekenen. En je niet laten opnaaien door lui van NAC die beweren dat ze o zo goed hun best gaan doen en wel even van Twente gaan winnen.
Zie het als een gelopen koers. Dan valt het misschien mee.

Het stinkt aan alle kanten!
Ik zag het 3 jaar geleden ook als gelopen koers. Ik was ervan overtuigd dat AZ zou winnen bij Excelsior. Met psv had ik niet eens meer rekening gehouden. En naarmate de wedstrijd vorderde kreeg ik meer hoop. Met die gigantische anti-climax en trauma als gevolg. Ik wil kampioen worden. Ik wil weer weten hoe het voelt. Hét moet. Ik wil niet nog een 29-4-2007.joey schreef:Je moet gewoon nergens op rekenen. En je niet laten opnaaien door lui van NAC die beweren dat ze o zo goed hun best gaan doen en wel even van Twente gaan winnen.
15 mei 2011.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wil je geloven dat ik er toen ook geen geloof in had en ben wezen sporten? Opeens werd ik tijdens mijn partijtje squash onderbroken en heb ik de laatste 10 minuten op tv gekeken. De teleurstelling was bij mij toen eigenlijk niet eens zo heel groot op dat moment, want ik had al nergens mee rekening gehouden.
Als je het mij vraagt, dan heb ik er nu zelfs meer vertrouwen in. Eén concurrent minder ook nog haha.
Als je het mij vraagt, dan heb ik er nu zelfs meer vertrouwen in. Eén concurrent minder ook nog haha.
Ik vind dat ook maar een vreemde uitspraak. Als je zegt dat je er alles aan gaat doen: OK, maar dit? Hoe kan Maaskant zoiets nou menen terwijl hij weet dat Twente veel meer kwaliteit heeft?joey schreef:Je moet gewoon nergens op rekenen. En je niet laten opnaaien door lui van NAC die beweren dat ze o zo goed hun best gaan doen en wel even van Twente gaan winnen.
Toen geloofde ik er dus heilig in dat Ajax het zou redden. En eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom het niet gelukt is. Opeens ging Willem ll, dat ons van alle clubs altijd bijna het beste gezind is geweest, dwarsliggen. Terwijl ze ons normaal gesproken geen strobreed in de weg leggen. Premie van PSV?
Hoe dan ook, nu wil ik er dus niet in geloven. Ik begin er niet aan.

Ten Cate met zijn domme uitspraken zijn er mede aan debet geweest.joey schreef:Toen geloofde ik er dus heilig in dat Ajax het zou redden. En eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom het niet gelukt is. Opeens ging Willem ll, dat ons van alle clubs altijd bijna het beste gezind is geweest, dwarsliggen. Terwijl ze ons normaal gesproken geen strobreed in de weg leggen. Premie van PSV?![]()
15 mei 2011.
Natuurlijk gaat NAC wel zijn best doen. Die willen echt niet op de laatste speeldag hun play off-plek kwijt raken aan Roda hoor.
Of NAC goed genoeg is, is een tweede.
Of NAC goed genoeg is, is een tweede.
Tja, Ajax, PSV en AZ wisten er niet te winnen, dus ik zie niet in waarom winst voor Twente daar een uitgemaakte zaak zou zijn. Wat we nodig hebben is dat Roda gedurende de wedstrijd op voorsprong staat, zodat NAC moet.
I think I lost my fucking headache
Dat beweerden de spelers van Willem ll, maar daar heb ik nooit veel van geloofd. Spelers en trainers roepen wel eens wat, op zich zegt dat niet veel. Misschien vinden de spelers van NAC Alderweireld wel een opschepper omdat hij roept dat Ajax de titel het meest verdient...Laudrup schreef:Ten Cate met zijn domme uitspraken zijn er mede aan debet geweest.joey schreef:Toen geloofde ik er dus heilig in dat Ajax het zou redden. En eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom het niet gelukt is. Opeens ging Willem ll, dat ons van alle clubs altijd bijna het beste gezind is geweest, dwarsliggen. Terwijl ze ons normaal gesproken geen strobreed in de weg leggen. Premie van PSV?![]()
Ik denk dat er iets geregeld was. Net zoals de spelers van NAC wel iets zullen krijgen als Ajax kampioen wordt.
Voor het eigen publiek willen spelers doorgaans meer dan bij een uitwedstrijd, Joey. Utrecht-Vitesse gaat bijvoorbeeld gewoon 5-0 worden. Niet alleen omdat Utrecht een beter team heeft, maar omdat je weet dat Utrecht voor het eigen publiek nog wel een keer wil gaan en Vitesse de gedachten al bij de vakantie heeft.
Zo was het ook bij Willem II toen. NAC gaat zijn best doen omdat het play offs wil halen en voor het eigen publiek nog een keer wil vlammen. Daarvan ben ik overtuigd. Dat betekent natuurlijk nog niet dat Twente punten gaat verliezen, want Twente heeft een betere ploeg.
Zo was het ook bij Willem II toen. NAC gaat zijn best doen omdat het play offs wil halen en voor het eigen publiek nog een keer wil vlammen. Daarvan ben ik overtuigd. Dat betekent natuurlijk nog niet dat Twente punten gaat verliezen, want Twente heeft een betere ploeg.
Die jongens gingen voluit na wat olie op het vuur door creepy. Dat moet ik hem nageven: tegenstanders op scherp zetten kon ie dan weer wél.joey schreef: Dat beweerden de spelers van Willem ll, maar daar heb ik nooit veel van geloofd.

We zien het wel zondag. De druk ligt bij Twente. Eens kijken hoe ze daarmee omgaan.
Maar natuurlijk na 16 minuten tegen Sparta met slechts een 3-0 voorsprong wel een briljante taktische omzetting om de boel vlot te trekken!
I think I lost my fucking headache
Absoluut. Ten Cate is een briljant trainer / coach. Die man heeft het gewoon. Mourinho is er niets bij.LucaS schreef:Maar natuurlijk na 16 minuten tegen Sparta met slechts een 3-0 voorsprong wel een briljante taktische omzetting om de boel vlot te trekken!