Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie wint de CL?

Manchester City
3
100%
Internazionale
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

Giacomo Puccini

Re: Champions League 2009-2010

Bericht door Giacomo Puccini » wo apr 28, 2010 10:14 pm

Rishi schreef:
Peter schreef:De fantastische schoten van Barca nu.
Kap jij eens ff. Heb jij Inter zien voetballen? Die speelden vanaf minuut 1 op 20 meter van het eigen goal. Best als je dat geweldig vindt maar loop dan niet te zeiken op een ploeg die tenminste probeert te voetballen.
Barcelona heeft minder voetbal laten zien dan Inter vandaag en over twee wedstrijden gezien helemaal. Die balletjes breed van Barça kunnen jij en ik ook geven. Voetbal is behalve overspelen ook een kwestie van met het hart voetballen en de juiste tactiek hanteren.

Vergeleken bij Inter is Barcelona onvolwassen en wat nonchalant. Ze hebben zich vanaf het begin af aan laten intimideren. Ik kijk daar niet van op, want Messi is qua karakter nog niet een meneer die het team in dit soort wedstrijden op sleeptouw kan nemen. Eto'o is wel zo'n speler maar die doen ze weg. Vragen om moeilijkheden.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 28, 2010 10:18 pm

Waarom voetballen ze niet gewoon????

Wesley Sneijder heeft geloof ik drie ballen geraakt. Ik heb zelden een wedstrijd gezien waarin een team zo weinig intentie had om iets te laten zien. En daar moeten dan tientallen miljoenen mensen naar kijken. :1evil.gif:

Voor fans van Inter is het vast fijn, maar voor de neutrale toeschouwer is zo'n spelopvatting een ramp.
Het stinkt aan alle kanten!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo apr 28, 2010 10:21 pm

Peter schreef:Vast wel. Inter wint twee keer overtuigend van Chelsea en wint thuis heel verdiend van Barcelona en opeens maken ze het voetbal kapot. Tjonge de liefde voor Barcelona maakt half Nederland blind, zo lijkt het.
Ja, irritant hè? Alleen al daarom vind ik dit leuk.

Verder: De Bleeckere keurde die goal volkomen terecht af. Het was 'aangeschoten' hands, niet opzettelijk, en daarom strafte hij de dader niet met een gele kaart of zoiets dergelijks. Maar hij floot er wel voor, en dat was natuurlijk terecht. Zou een mooie boel worden als je toestaat dat iemand met een 'armbal' een assist geeft en een medespeler vrij voor de keeper zet. 'Aangeschoten hands' bestraf je niet (want het was niet expres), maar je flúit er wel gewoon voor... Zeer resoluut en uitstekend gehandeld, scheidsrechter. Hulde.

Tot slot nog even een gewetensvraag aan de Ajax-haters van Nederland. Waarom vindt heel Nederland het geweldig wanneer de tamelijk droge resultaatploeg Twente het rijkere, favoriet geachte en meer attractieve Ajax aftroeft, maar zit iedereen te treuren wanneer de tamelijk droge resultaatploeg Inter het rijkere, favoriet geachte en meer attractieve Barcelona eruit wipt?

K.
Still alive...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 28, 2010 10:22 pm

joey schreef:Voor fans van Inter is het vast fijn, maar voor de neutrale toeschouwer is zo'n spelopvatting een ramp.

Voor fans van Barcelona is het een ramp. Ik vind zo'n botsing der speelstijlen altijd wel interessant.

Helaas verdedigde Inter alleen een stuk beter dan dat Barcelona aanviel. Slechtste man op het veld vond ik trouwens Xavi. Veel ballen met een stuit en achter de man.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo apr 28, 2010 10:23 pm

Jöhnk schreef:Van Gelder ontzettende slijmjurk!
Ik zie het net weer. Cliché antwoorden van Wesley. Tenenkrommend interview. Merk ook dat ik helemaal niks heb met Sneijder ondanks zijn Ajax verleden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo apr 28, 2010 10:24 pm

joey schreef:Waarom voetballen ze niet gewoon????

Wesley Sneijder heeft geloof ik drie ballen geraakt. Ik heb zelden een wedstrijd gezien waarin een team zo weinig intentie had om iets te laten zien. En daar moeten dan tientallen miljoenen mensen naar kijken. :1evil.gif:

Voor fans van Inter is het vast fijn, maar voor de neutrale toeschouwer is zo'n spelopvatting een ramp.
Spreek voor jezelf, zeg. Ik heb genoten.

Je vergeet dat Inter in Milaan al een zeer goede wedstrijd heeft gespeeld en dito resultaat heeft behaald en dat het vandaag vroeg met een man minder kwam te staan.
Ajax!

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo apr 28, 2010 10:29 pm

Kowalczyk schreef:
Peter schreef:Vast wel. Inter wint twee keer overtuigend van Chelsea en wint thuis heel verdiend van Barcelona en opeens maken ze het voetbal kapot. Tjonge de liefde voor Barcelona maakt half Nederland blind, zo lijkt het.
Ja, irritant hè? Alleen al daarom vind ik dit leuk.

Verder: De Bleeckere keurde die goal volkomen terecht af. Het was 'aangeschoten' hands, niet opzettelijk, en daarom strafte hij de dader niet met een gele kaart of zoiets dergelijks. Maar hij floot er wel voor, en dat was natuurlijk terecht. Zou een mooie boel worden als je toestaat dat iemand met een 'armbal' een assist geeft en een medespeler vrij voor de keeper zet. 'Aangeschoten hands' bestraf je niet (want het was niet expres), maar je flúit er wel gewoon voor... Zeer resoluut en uitstekend gehandeld, scheidsrechter. Hulde.

Tot slot nog even een gewetensvraag aan de Ajax-haters van Nederland. Waarom vindt heel Nederland het geweldig wanneer de tamelijk droge resultaatploeg Twente het rijkere, favoriet geachte en meer attractieve Ajax aftroeft, maar zit iedereen te treuren wanneer de tamelijk droge resultaatploeg Inter het rijkere, favoriet geachte en meer attractieve Barcelona eruit wipt?

K.

Jij kunt het allemaal wel heel goed vinden van de Bleeckere, maar misschien moet je het spelregelboek er gewoon even bijpakken. Als een speler met zijn hand niet naar de bal toegaat, maar de bal gaat richting de hand dan moet de scheidsrechter volgens de regels namelijk gewoon door laten spelen.
Laatst gewijzigd door Hoeladans op wo apr 28, 2010 10:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo apr 28, 2010 10:29 pm

Kowalczyk schreef:
Peter schreef:Tot slot nog even een gewetensvraag aan de Ajax-haters van Nederland. Waarom vindt heel Nederland het geweldig wanneer de tamelijk droge resultaatploeg Twente het rijkere, favoriet geachte en meer attractieve Ajax aftroeft, maar zit iedereen te treuren wanneer de tamelijk droge resultaatploeg Inter het rijkere, favoriet geachte en meer attractieve Barcelona eruit wipt?

K.
Stel je deze vraag niet op het verkeerde forum?

Andersom zou je hem trouwens hier ook kunnen stellen. Waarom zijn de Ajacieded bij competities over de grens ineens voor de underdog?

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 28, 2010 10:40 pm

Chivu! :worshippy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 28, 2010 11:17 pm

Ik vind Inter helemaal niet de underdog. Inter is ook rijk genoeg.

Twente is een club die nog nooit iets gewonnen heeft en een lagere begroting heeft (altijd heeft gehad) dan Ajax. Barcelona en Inter spelen in principe op hetzelfde niveau, het zijn allebei toonaangevende topclubs van een groot voetballand.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 28, 2010 11:21 pm

Mwah, Barcelona koopt spelers weg bij Inter.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo apr 28, 2010 11:23 pm

Maxwell was/is bankzitter en ze kregen er ook Etoo voor terug.

Marijn

Bericht door Marijn » do apr 29, 2010 1:06 am

Joey schreef:Bij Barcelona moeten ze zich hier niet teveel van aantrekken. Af en toe loop je nu eenmaal tegen zo'n zeperd op
Rishi schreef:Wat Joey zegt: Dit kan een keer gebeuren. Barca :biggthumpup.gif:
Dit leek me anders allesbehalve een incident. Sterker, wanneer deze tweestrijd nog eens wordt uitgevochten geef ik Inter de beste kansen. Barcelona weet nu eenmaal geen antwoord op deze ploeg met een sterke verdedigende organisatie. Je kunt de spelopvatting afkeuren, maar Inter is wel de enige club die Barcelona vakkundig heeft weten af te stoppen.
Als Barcelona vandaag nu 30 doelpogingen had, met vijf ballen op de paal, ja, dan is het een incident. Maar face it, Barcelona never looked liked winning.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 29, 2010 4:49 am

Ik geniet ook wel een beetje van die zure reacties. God wat is half Nederland over de zeik. En dan van Inter verwachten dat ze met tien man ruimte gaan weggeven omdat ze anders het voetbal kapot maken. Als Barcelona echt zo geweldig is als iedereen denkt, dan moeten ze zich kapot schamen dat ze tegen tien man niet verder zijn gekomen dan anderhalve uitgespeelde kans.
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » do apr 29, 2010 6:53 am

Kowalczyk schreef:Ja, irritant hè? Alleen al daarom vind ik dit leuk.
LucaS schreef:Ik geniet ook wel een beetje van die zure reacties. God wat is half Nederland over de zeik. En dan van Inter verwachten dat ze met tien man ruimte gaan weggeven omdat ze anders het voetbal kapot maken. Als Barcelona echt zo geweldig is als iedereen denkt, dan moeten ze zich kapot schamen dat ze tegen tien man niet verder zijn gekomen dan anderhalve uitgespeelde kans.
Ik ben het met jullie allebei eens :biggthumpup.gif:

Iedereen is vol lof over Barca en ging er vanuit dat die wel even de CL gingen winnen, daar zat wel wat logica in gezien het fantastische spel dat Barca regelmatig heeft laten zien. Maar wat Inter heeft gepresteerd in de CL vind ik ook ontzettend knap, er zijn weinig teams die het voor elkaar krijgen om zowel Chelsea als Barca uit te schakelen. Daarbij is het klasse om een uur lang stand te kunnen houden met 10 man. Dat de spelopvatting minder aantrekkelijk is, maakt de prestaties van Inter niet minder knap.

PS: En ik vind het humor dat Robben en Sneijder de finale gaan spelen in Bernabéu.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 29, 2010 8:12 am

Ik had het ieder team gegund als ze gewoon hadden gevoetbald. Maar vanaf minuut de boel lopen terroriseren, tijdrekken, schwalbes en noem maar op... sorry maar daar zal ik NOOIT van genieten.

De dag dat Ajax dat doet zet ik nooit meer een stap in het stadion. Snap niet dat er mensen zijn die van Ajax houden en tegelijkertijd kunnen genieten van het spel van Inter. Dat de prestatie knap is zal niemand ontkennen maar de manier waarop..
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 29, 2010 8:16 am

Als je niet tegen schwalbes kan, heb je dan wel goed naar Barcelona gekeken? Die hebben het tuimelen tot kunst verheven. Ook de rode kaart gezien en hoe het 'slachtoffer' even zijn toneelstuk onderbrak om te zien of de scheids reageerde?
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 29, 2010 8:21 am

Ga toch weg.. Inter was vanaf minuut 1 bezig om de wedstrijd te verzieken. Ze zijn gewoon teruggepakt met hun eigen "kunstjes". Lucio bleef maar liggen. Julio Cesar vanaf minuut 1 tijdrekken, Maicon is 2 meter spier maar wordt buiten het veld geraakt, gaat vervolgens in het veld liggen..

Prima hoor... maar dan kan je verwachten dat Busquets daarin meegaat.
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » do apr 29, 2010 8:26 am

Rishi schreef:Ga toch weg.. Inter was vanaf minuut 1 bezig om de wedstrijd te verzieken. Ze zijn gewoon teruggepakt met hun eigen "kunstjes". Lucio bleef maar liggen. Julio Cesar vanaf minuut 1 tijdrekken, Maicon is 2 meter spier maar wordt buiten het veld geraakt, gaat vervolgens in het veld liggen..

Prima hoor... maar dan kan je verwachten dat Busquets daarin meegaat.
Wat deed die Valdes tegen Mourinho? Wat een debiel. Net als Busquets en dat kutpubliek daar.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do apr 29, 2010 8:30 am

Mourinho was natuurlijk wel een beetje aan het provoceren. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 29, 2010 8:31 am

Wat deed Valdes tegen Mourinho dan? Ik heb dat niet gezien namelijk..

En Inter is gewoon een schijtclub. Knap hoor hoe ze verdedigen.. want Barca heeft amper kansen gehad maar mijn ding is het niet.
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » do apr 29, 2010 8:41 am

Hij viel Mourinho aan.

Afbeelding

Afbeelding

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 29, 2010 8:44 am

Moet hij maar niet zo provoceren. Al kan ik het wel begrijpen dat hij dat deed. Daar mogen ze Valdes best voor schorsen. En Mourinho uiteraard ook (alleen niet tijdens de finale).
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » do apr 29, 2010 8:45 am

Rishi schreef:Moet hij maar niet zo provoceren. Al kan ik het wel begrijpen dat hij dat deed. Daar mogen ze Valdes best voor schorsen. En Mourinho uiteraard ook (alleen niet tijdens de finale).
Provoceren? Hij rende juichend het veld op. Dat ze daar in Barcelona niet tegenkunnen is niet zijn probleem.

martijn401

Bericht door martijn401 » do apr 29, 2010 8:45 am

Prima prestatie van Inter , zeker gezien het spel in hun thuis wedstrijd .
Gisteren hadden ze vanaf minuut 1 geen intentie om er wat van te maken. Hun goed recht overigens. De rode kaart kwam hem goed uit, dat gaf ze mooi een excuus om helemaal met z'n allen in de 16e te gaan staan.
Vind dat overigens geen klasse. Ze hebben een normaal al een verdediging van wereldniveau,vul die aan met nog een paar verdedigers ( Chivu bijvoorbeeld) en het wordt zelfs voor een Barca in vorm een hele klus om daar een gaatje in te vinden.
Barca was duidelijk weer niet top. Snap niet dat Zlatan mocht starten , die bakte er in de uitwedstrijd ook helemaal niks van . Verder halen vooral de mindere goden in het Barca elftal ; Toure ,Keita een enorm laag niveau de laatste tijd. Als dat soort jongens afhaken , dan kom je niet to goed positie spel.

Maar goed, vind het jammer dat Barca niet in de finale staan. Maar misgun het Inter ook absoluut niet.
Hoop op een spannende , open finale nu. Het is me eigenlijk om het even wie er wint.

Plaats reactie