...nu kan het enkel op naam, met legitimatie en de te vergeven persoon moet een scc hebben...
Ennuh, Redwhitenose...

Moderator: mods
Nou ja, wat een onzin. Waarom denk je dat?joey schreef:Inderdaad, zeg. Pffff.Jöhnk schreef:Heel bedenkelijk altijd als dit soort kneuzen dit soort dingen gaan roepen.
Ik begin zelfs te vermoeden dat NAC er niets aan zal doen. Wil Maaskant soms de kritiek voor zijn of zo?
Dat is al wat anders dan dat hij zich aan het indekken zou zijn. Het laatste is heel calculerend, het eerste is heel impulsief en ondoordacht.joey schreef:Ik denk dat Maaskant maar wat roept. Dat past wel bij hem.
DAt ook, haha. Ik ga lang niet zo hard als jij.Duke schreef:Joey is zich ook alvast aan het indekken, anders krijgt hij straks de schuld dat hij niet hard genoeg gefietst heeft.![]()
Ajax, PSV en AZ wisten niet te winnen in Breda.Duke schreef:Ik denk dat het vooral afhangt van hoe Twente met de spanning omgaat. Normaal gesproken moet Twente dit kunnen winnen. Maar dit is natuurlijk geen normale situatie.
Maar Twente staat boven al deze ploegen.LucaS schreef:Ajax, PSV en AZ wisten niet te winnen in Breda.Duke schreef:Ik denk dat het vooral afhangt van hoe Twente met de spanning omgaat. Normaal gesproken moet Twente dit kunnen winnen. Maar dit is natuurlijk geen normale situatie.
nog wel, als nederland europees zo matig blijft presteren dan zijn we rechtstreekse kwalificatie kwijtBenji schreef:Als landskampioen speel je geen enkele voorronde, je bent direct geplaatst voor het hoofdtoernooi.
zou echt gaaf zijn, zo'n zure speler krijgt zo'n zuur einde. ik neem aan dat perez volgend jaar niet meer op niveau meevoetbalt, of denken jullie van wel?LucaS schreef:Overigens, zowel AZ als Ajax verspeelden met Perez in de gelederen, een titel op de laatste speeldag. Ik zie niet in waarom Twente dat niet ook zou kunnen presteren.