De ontknoping 09/10

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: De ontknoping 09/10

Bericht door Duke » di apr 27, 2010 3:17 pm

Ik zal het waarschijnlijk niet live meemaken, ik zit met het gezin in Centerparcs Het Meerdal in Noord Limburg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di apr 27, 2010 3:32 pm

Rishi schreef:Thijs, hoe wordt die wedstrijd uitgezonden? Op grote schermen of op die schermen die er nu al hangen?
Als het goed is zullen er grote schermen in de Arena hangen en kun je het vanaf de lange zijde volgen (dat is wat ik zondag meegekregen heb), maar volgens mij loopt dat overleg daarover nog.
joey schreef: Fietsen heeft steeds geluk gebracht. Dat om te beginnen. Maar ik vind zo'n ontknoping ook een verschrikking om mee te maken. Willem ll uit, weet je nog? Godallemachtig, wat een ellende. Ik moest zowat overgeven van de spanning en ik ben er nog drie dagen ziek van geweest dat we naast de titel grepen. Nee, geen lolletje. Je zit maar machteloos te zijn naast de radio/achter de computer. Bweh. Ik heb hier in de kamer staan schreeuwen: 'Schiet die bal er ********* in stelletje ********. Jezus, wat een frustratie. En voor mijn hart is het ook niet goed. Als de theorie klopt dat je hart maar een bepaald aantal slagen maakt voor het er de brui aan geeft, heeft die wedstrijd me zéker een paar maanden van mijn leven gekost. :excited.gif:

Als die verdomde Ruiz in de laatste minuten de winnende maakt, dan sta ik niet voor mezelf in. Dan wordt het een nieuw interieur, dat weet ik nu al haast zeker. :1evil.gif: :hypocrite.gif:
Dat was inderdaad wel een dieptepuntje, en ik stond ook nog eens in het stadion. Ik wil het nooit meer meemaken, maar ben toch een beetje bang voor zo'n soort scenario. (Bijvoorbeeld dat Twente het niet redt in Breda maar wij ook ineens gaan lopen kloten, arghghghhg)
Duke schreef:Ik zal het waarschijnlijk niet live meemaken, ik zit met het gezin in Centerparcs Het Meerdal in Noord Limburg.
Leuk dorp hoor, America! :biggthumpup.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Duke

Bericht door Duke » di apr 27, 2010 3:33 pm

Dat zou ik niet weten, het park is in ieder geval wél leuk.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 27, 2010 3:40 pm

Ik trek dit soort ontknopingen ook niet. Ben blij dat ik het de vorige keer langs me heen heb laten gaan.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di apr 27, 2010 3:45 pm

Ah, it's official:

Ajax toont wedstrijden 2 en 6 mei op grote schermen in ArenA

De wedstrijden van Ajax op zondag 2 mei en op donderdag 6 mei kunnen door fans van Ajax gratis worden bekeken in de Amsterdam ArenA. Op 2 mei speelt Ajax de laatste competitiewedstrijd van het seizoen uit tegen N.E.C. Nijmegen en op 6 mei speelt het elftal de returnwedstrijd om de KNVB Beker in Rotterdam. Beide wedstrijden worden niet alleen getoond op de grote schermen, die altijd in het stadion hangen. Er worden ook twee extra schermen aan de zijde van de hoofdtribune geplaatst. Zo kunnen beide wedstrijden vanaf de tribunes en vanaf het veld worden bekeken. Ajax organiseert deze evenementen in samenwerking met de gemeente Amsterdam en de Amsterdam ArenA.

Bij een eventueel kampioenschap op 2 mei biedt Ajax de aanwezigen, in afwachting van de spelers, technische staf en fans die uit Nijmegen terugkeren, in het stadion een verlengd programma aan. Als Ajax op 6 mei de Beker wint geldt hetzelfde, ook dan wordt een aanvullend programma aangeboden totdat de spelers en technische staf terug zijn in Amsterdam.

In verband met veiligheid en ordeverstoring in het verleden en door de verwachte toestroom van veel supporters is gekozen voor de ArenA als feestlocatie. Mocht Ajax beide prijzen winnen, dan komt er een tweede huldiging, eveneens in de ArenA.

De Amsterdam ArenA is zondag 2 mei open vanaf 13.30 uur en donderdag 6 mei vanaf

17.30 uur. De toegang voor deze twee evenementen is gratis.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di apr 27, 2010 3:46 pm

Ik ben aan het twijfelen of ik AJAX toch maar wel met eigen ogen en van dichtbij kampioen wil zien worden. Door dat kaartgedoe kon ik mijn kaart niet aan een vriend geven...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di apr 27, 2010 3:50 pm

Jöhnk schreef:Ik trek dit soort ontknopingen ook niet. Ben blij dat ik het de vorige keer langs me heen heb laten gaan.
Hoe laat je zoiets langs je heen gaan, Junk?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 27, 2010 3:58 pm

Iets anders gaan doen. Het land uit.

Maar langs je heen laten gaan is misschien verkeerd geformuleerd, want het houdt je natuurlijk nog steeds bezig.

Arthur

Bericht door Arthur » di apr 27, 2010 4:01 pm

Ik zit in Frankrijk komende week. Er is zeker geen legale manier om NEC-Ajax daar te zien?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di apr 27, 2010 4:56 pm

Ik kijk met mijn Ajax maten via EL. Trok het tegen Willem II destijds erg slecht via de radio... :excited.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di apr 27, 2010 5:18 pm

Thijs schreef:Ah, it's official:

Ajax toont wedstrijden 2 en 6 mei op grote schermen in ArenA
Hele mooie plannen én gratis. :biggthumpup.gif:

Cedric
Contacteer:

Bericht door Cedric » di apr 27, 2010 5:40 pm

Arthur schreef:Ik zit in Frankrijk komende week. Er is zeker geen legale manier om NEC-Ajax daar te zien?
Er is helemaal niets hier, behalve Sopcast, Roja Directa and friends.
"Geef Ajax z'n goede reputatie terug!"

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 27, 2010 5:46 pm

Wij kijken gezellig met Ray in de pub!
I think I lost my fucking headache

WitteKaas

Bericht door WitteKaas » di apr 27, 2010 6:10 pm

Ik ben er nog niet uit.....als het mis gaat kijk ik het liefst thuis EL.....als het goed gaat natuurlijk liever ergens in een kroegje....hahahah. Twijfel nog beetje aan stadion..... :confused.gif:
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"

Rednose

Bericht door Rednose » di apr 27, 2010 7:11 pm

Ramona schreef:Ik ben aan het twijfelen of ik AJAX toch maar wel met eigen ogen en van dichtbij kampioen wil zien worden. Door dat kaartgedoe kon ik mijn kaart niet aan een vriend geven...
Eeehhhh....voor wie ben je tijdens wedstrijd? :666.gif:
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Laudrup

Bericht door Laudrup » di apr 27, 2010 7:17 pm

Jöhnk schreef:Ik trek dit soort ontknopingen ook niet. Ben blij dat ik het de vorige keer langs me heen heb laten gaan.
Ik ga wel EL kijken. Maar of ik het trek? Ik heb de ontknoping van 2007 destijds via de radio gevolgd, dat was pas erg. Maar een dergelijke ontknoping als toen kan ik écht niet nog een keer aan. Het is pas over 5 dagen, maar ik word nu al gek :excited.gif:
15 mei 2011.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di apr 27, 2010 7:28 pm

Ik heb er juist ontzettend veel zin in. Dit zijn toch de krenten in de pap? De titelstrijd pas op de laatste speeldag beslist. Wedstrijden waar spanning en emotie bij komen kijken zijn zoveel leuker dan regulier potjes. Dit zijn de krenten in de pap! Hiervoor ga je naar het stadion of zit je vol spanning voor de buis.

Als we kampioen worden is het één grote explosie van vreugde. Haalt Twente de titel binnen dan is er natuurlijk teleurstelling maar dat is nog altijd veel beter dan wanneer je al lang nergens meer om speelt. Over 20 jaar kan iedereen hier nog vertellen over de titel die we op één doelpunt zijn misgelopen. Een seizoen wat is afgesloten met een 3e of 4e plek is iedereen al lang vergeten.
Nil volentibus arduum

WitteKaas

Bericht door WitteKaas » di apr 27, 2010 7:41 pm

helemaal gelijk!
Ik heb hier in de buurt natuurlijk veel vrienden die voor PSV zijn, die heb ik een paar weken niet meer gehoord. Dan zit ik toch liever in onze situatie.....alleen dat afhankelijk zijn van iemand anders is fokking beroerd. Als we nu kampioen konden worden door zelf te winnen was het een heel andere soort spanning.

Maar ook als we geen kampioen worden is het seizoen voor mij geslaagd. Maar oh oh oh wat zou het mooi zijn als we met de dubbel eindigen!
:tifoajax.gif:
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 27, 2010 8:21 pm

Kowalczyk schreef: De cijfers van Twente in uitwedstrijden zijn sinds de winterstop niet zo heel spetterend, hoor.
K.
Uit tegen ploegen uit het linkerrijtje pakken ze 7 uit 7 en scoorden maar liefst 4 keer. Tendens: gelijkspel tegen NAC.

Ajax pakte alle ploegen uit het rechterrijtje 'uit', m.u.v. Roda. Tendens: winst.

Ik geef ons een goede kans.

Duke

Bericht door Duke » di apr 27, 2010 8:55 pm

Maaskant: Wij verslaan FC Twente
Uitgegeven: 27 april 2010 19:19
Laatst gewijzigd: 27 april 2010 19:19

AMSTERDAM - NAC Breda wil zondag nog één keer vlammen voor eigen publiek. Dat het de laatste wedstrijd van de competitie is en FC Twente kampioen kan worden, doet daar niks aan af. Dit zegt trainer Robert Maaskant dinsdag in gesprek met RTV Rijnmond. "Wij gaan Twente verslaan", zei Maaskant, om daarna toch iets terug te krabbelen.

"Dat is natuurlijk ook een beetje grootspraak, maar we beschouwen het duel als een finale. We moeten winnen om de play-offs te halen."

Ook heeft de Bredase club nog een appeltje te schillen met de tukkers. Maaskant: Twente heeft ons de afgelopen jaren twee keer uit de bekerfinale gehouden. Daarnaast zitten er in onze groep veel spelers voor wie dit mogelijk de laatste wedstrijd namens NAC wordt.

Nog één keer vlammen
De trainer doelt op Patrick Zwaanswijk, Tommie van der Leegte, die zijn loopbaan beëindigt, en Martijn Reuser. Ook van Reuser is het nog maar de vraag of hij zijn carrière vervolgt. "Die jongens willen nog één keer enthousiast vlammen."

De selectie van NAC herbergt spelers met een Ajax-verleden (Reuser, Robbert Schilder) terwijl verdediger Ronnie Stam en assistent-trainer Alfred Schreuder – nu Twente – er in het verleden onder contract stonden.

Contact gezocht
Maaskant: Vanuit beide clubs is al contact gezocht, op gekscherende wijze. Wij gaan uit van onze eigen kracht, maar het wordt niet gemakkelijk.

"Twente staat niet voor niks bovenaan. Als ze kampioen worden, hebben ze het verdiend. Maar, zoals andere ploegen ook weten, het kan spoken in Breda."
www.nusport.nl

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di apr 27, 2010 9:00 pm

Heel bedenkelijk altijd als dit soort kneuzen dit soort dingen gaan roepen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di apr 27, 2010 9:05 pm

Als hij de daad maar bij het woord voegt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 27, 2010 9:42 pm

Jöhnk schreef:Heel bedenkelijk altijd als dit soort kneuzen dit soort dingen gaan roepen.
Inderdaad, zeg. Pffff.

Ik begin zelfs te vermoeden dat NAC er niets aan zal doen. Wil Maaskant soms de kritiek voor zijn of zo? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 27, 2010 11:29 pm

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di apr 27, 2010 11:34 pm

En aan mij wou je die kaart ook niet uitlenen. Grrrrrrr! Heb ik me daarom laten ompraten om mod te worden? Ik ga ontslag nemen!

:1evil.gif:
Ramona schreef:Ik ben aan het twijfelen of ik AJAX toch maar wel met eigen ogen en van dichtbij kampioen wil zien worden. Door dat kaartgedoe kon ik mijn kaart niet aan een vriend geven...
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Plaats reactie