En die speelt uitstekend.Jöhnk schreef:Dat was een leuk team, maar tegenwoordig spelen ze met Riise.
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Roma-Inter 2-1
Wat een emotie..prachtig.
Wat een emotie..prachtig.

Ondertussen heeft Roma al iets van 20 of 21 wedstrijden niet meer verloren? Als ik kan rekenen hebben ze dus in de eerste 10/11 wedstrijden van de competitie 5x verloren.
Als ze de onoverwinnelijke reeks kunnen vasthouden worden ze kampioen, verrassend wat mij betreft... De hegemonie van Inter leek me nog jaren te gaan duren.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Mij ook. Zeker met Mourinho aan de macht. Maar die zijn de laatste weken in de competitie slecht bezig. Gokken die op de CL?
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Doet ie toch best aardig. Staat volgens mij alweer op 6 goals zonder dat ie nou echt veel speeltijd krijgt
I think I lost my fucking headache
ROMA! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
ROMA!
Na dit seizoen anderhalf jaar zonder veel te spelen. Dat wordt weer een nieuwe club.

En gisteren weer een kwartiertje. Goede aankoop van Milan, haha.LucaS schreef:Doet ie toch best aardig. Staat volgens mij alweer op 6 goals zonder dat ie nou echt veel speeltijd krijgt
Na dit seizoen anderhalf jaar zonder veel te spelen. Dat wordt weer een nieuwe club.
Het stinkt aan alle kanten!
Deed hij niet onaardig zeg! Wat een monster!!
Het zou pas beleid zijn als Real Madrid die gast haalt ipv Rooney voor 100 miljoen.
Het zou pas beleid zijn als Real Madrid die gast haalt ipv Rooney voor 100 miljoen.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een heerlijke Romeinse derby. Zat alles in, en ook nog eens het perfecte eindresultaat.
Mirkoooo Vucinicccccc

Mirkoooo Vucinicccccc

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wat een lekkere uitslag!!!
En weer genoeg scontri overal ... niet meer normaal
En weer genoeg scontri overal ... niet meer normaal
- Jinne
- Site Admin
Erg snugger van die blauwe Romein om uit de muur te springen.Rishi schreef:Kut vrije trap
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Mourinho denkt wel even met een centraal duo Materazzi-Cordoba te kunnen beginnen tegen Atalanta en dat wordt na 5 minuten al afgestraft door Tiribocchi na een blunder van Materazzi 

En dus deelt Materazzi maar even een karatetrap uit. Wat een mongool is het toch ook. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Milito en Mariga zetten Inter overigens gewoon op 2-1.
Inter is natuurlijk een paar klassen beter dan Atalanta, maar Materazzi kan echt niet meer.
- peter
Milan verliest op Sicilie met 3-1 tegen Palermo. Kansloze hap daar, hoor. Ze moeten daar maar eens gaan snijden in de selectie, want anders wordt het niets. Huntelaar was gisteren ook weer hopeloos.
Ik zou eens beginnen met de trainer. Die bakt er werkelijk helemaal niets van daar.Peter schreef:Milan verliest op Sicilie met 3-1 tegen Palermo. Kansloze hap daar, hoor. Ze moeten daar maar eens gaan snijden in de selectie, want anders wordt het niets. Huntelaar was gisteren ook weer hopeloos.
KJH gaat via de achterdeur naar de volgende club.
Ik zit te genieten van Roma. Vooral Totti speelt weer als vanouds briljant.
Nu alleen nog even wat effectiefer worden.
Nu alleen nog even wat effectiefer worden.
- peter
Bah Riise.
!(*$^!(^$ Klotezooi.
!(*$^!(^$ Klotezooi.
Dat was het dan...helaas.
Verdomme! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."