Gregory van der Wiel
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Gregory van der Wiel
Manchester United is perfect voor hem. Neville heeft zijn beste tijd gehad en Rafael is een zwakke schakel. En in het Engelse voetbal past Van der Wiel uitstekend.
Ajax!
Nee, Wenger is een betere trainer voor hem. Van der Wiel kan goed voetballen maar hij is nog erg kinderachtig. Wenger kan goed omgaan met zulke jongens.
Het stinkt aan alle kanten!
Premier League ideaal? Van der Wiel is matig door de lucht en bij dode spelmomenten.
Lyon en anders wachten op Real Madrid. ;-)
Ik denk dat vd Wiel nog een jaartje blijft. Urby daarentegen zal vertrekken. Ajax wil hem ook lozen en wat vangen, da's wel duidelijk. Urby is trouwens ook redelijk makkelijk te vervangen (Anita, Blind, Eriksen, Lodeiro).Enganche schreef:Premier League ideaal? Van der Wiel is matig door de lucht en bij dode spelmomenten.
Zie hem eigenlijk wel naar Madrid gaan. Ergens hoop ik dat wel.
IK GELOOF!!!!!!
Laat Wiel nou gewoon nog maar blijven.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Voor zover ik heb gelezen, wil vd Wiel ook helemaal nog niet weg
I think I lost my fucking headache
Bertje schreef:Laat Wiel nou gewoon nog maar blijven.

Bedoelde ook meer dat als hij weggaat en/of weg wil, ik dan liever heb dat hij naar een club als Real gaat dan naar een club als Inter, Juve, City ofzo.
IK GELOOF!!!!!!
Nieuwe geruchten over een transfer van Wiel naar Arsenal. Sagna zou naar Juventus vertrekken en Arsenal wil dan Wiel halen. Arsenal denkt in eerste instantie aan 10 mln, Ajax wil praten vanaf 15 mln.
Bron: caughtoffside.com
Ik zeg sowieso het WK afwachten.
Bron: caughtoffside.com
Ik zeg sowieso het WK afwachten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Bij Ajax zitten ze te springen om geld, dus voor 15 miljoen zullen ze VDW niet tegenhouden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus eerst kon hij niet verdedigen en nu moet hij 15 miljoen kosten? 

Heb ik die prijs soms bedacht?
In verdedigend opzicht moet hij sterker worden, ja. Geconcentreerder vooral.

Die gast is een mega-talent Joey. Hij zal beoordeeld worden op zijn aanvallende kwaliteiten. Verdedigen leren ze hem wel.
IK GELOOF!!!!!!
De toon was een (half) jaar terug aanzienlijk negatiever, Joey.joey schreef:Heb ik die prijs soms bedacht?![]()
Van der Wiel is intrinsiek een uitstekende verdediger.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Toen kon hij er nog niets van volgens Joey.Enganche schreef:De toon was een (half) jaar terug aanzienlijk negatiever, Joey.joey schreef:Heb ik die prijs soms bedacht?![]()

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van der Wiel heeft zich goed ontwikkeld. Jammer dat hij met z'n dromerij verantwoordelijk is voor de verliespartij in Twente.
Hij en de veel geprezen Stekelenburg dan toch echt.
Iedereen speelt weleens een mindere wedstrijd en bovendien hebben Ze zich uitstekend ontwikkeld. Net als heel Ajax trouwens.
IK GELOOF!!!!!!
Intrinsiek, dat zegt me geen ***** . Dani was intrinsiek een van de beste spelers (zo niet de beste) die Ajax in de afgelopen vijftien jaar gehad heeft. Jammer genoeg heb je er geen bal aan zolang het intrinsiek blijft.Bertje schreef:Van der Wiel is intrinsiek een uitstekende verdediger.
Ik heb nooit gezegd dat VDW niet kon voetballen. Maar hij staat er wel om te VERDEDIGEN en juist op dat punt vind ik hem kwetsbaar.
Ja, er zijn echt enorme stappen gezet. Nog beter dan ik verwacht had en dat wil wat zeggen... 

- Giacomo Puccini
Voor een back is Van der Wiel een prima verdediger. De kritiek op zijn verdedigende kwaliteiten is gedateerd, twee jaar geleden was dat op zijn plaats geweest maar dit seizoen heeft hij nauwelijks steken laten vallen.
Ajax!
- Daily Blind
En puntverlies bij NAC uit.Peter schreef:Van der Wiel heeft zich goed ontwikkeld. Jammer dat hij met z'n dromerij verantwoordelijk is voor de verliespartij in Twente.
Juist op zulke spelers moet je kritisch zijn. Die hebben er baat bij scherp gehouden te worden. Mijns inziens wordt VDW te veel en te vroeg op het paard gezet.