Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
Maicon heeft zn tanden verloren na gister... tja...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Louis durft. Eens zien of het wat oplevert.
Lyon krijgt een dikke onvoldoende. Waardeloze spelopvatting.
Lyon krijgt een dikke onvoldoende. Waardeloze spelopvatting.
- peter
Ha Bastos. Veel slechter dan dit kan het niet worden voor Lyon.
Die bal net van Cissokho gezien? Dani Alves is er technisch perfect bij haha.
Die bal net van Cissokho gezien? Dani Alves is er technisch perfect bij haha.
- peter
Robben met de 1-0. Heel verdiend, want Bayern is de minst slechte hier.
Wat een lamzakken, die lui van Lyon. Bah.
Bedenk net dat het Oranje van nu een hoge irritatiefactor heeft. Robben, Van Bommel, die visstick uit Katwijk, Sneijder, het kan niet op. Eigenlijk zit er zowat geen speler bij die ik echt sympathiek vind.
Bedenk net dat het Oranje van nu een hoge irritatiefactor heeft. Robben, Van Bommel, die visstick uit Katwijk, Sneijder, het kan niet op. Eigenlijk zit er zowat geen speler bij die ik echt sympathiek vind.

Het stinkt aan alle kanten!
Mathijssen en van der WIel zijn toch schatjes? 

I think I lost my fucking headache
Mwah, ook niet.
Stekelenburg en De Zeeuw vind ik ook niet de sympathiekste Ajacieden ooit. En met een beetje kwade wil gaan die gore Bronckhorst en Ooijer nog mee ook.

Stekelenburg en De Zeeuw vind ik ook niet de sympathiekste Ajacieden ooit. En met een beetje kwade wil gaan die gore Bronckhorst en Ooijer nog mee ook.

- peter
Afellay. 

Jammer voor je, joey. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, ik ben toch niet voor Oranje.
Heerlijk altijd als ze uitgeschakeld zijn. Dan zijn we van dat chauvinistische gezeur af.
Zo, die wedstrijd zit er ook weer op. Hebben jullie genóten?

Heerlijk altijd als ze uitgeschakeld zijn. Dan zijn we van dat chauvinistische gezeur af.
Zo, die wedstrijd zit er ook weer op. Hebben jullie genóten?

- peter
Halve finale onwaardig dit. Serieus, dat Lyon moeten ze met pek en veren de CL uit jagen.
De Nederlandse eredivisie is een stuk leuker om te kijken
Misschien, maar wel van een ander niveau.
Zo kan het ook leuker zijn om naar Katwijk-Quick Boys te kijken dan naar Ajax-PSV.
Zo kan het ook leuker zijn om naar Katwijk-Quick Boys te kijken dan naar Ajax-PSV.
Contento viel me absoluut mee. Muller viel ook in deze CL wedstrijd uit de toon.
Maar hij was het wel die de wedstrijd besliste door de bal van richting te veranderen. Zo geniaal was dat schot van Robben niet.
Ik had liever Bordeaux gezien dan Lyon in deze halve finale.
Dat is voor mij als toeschouwer dan ook het belangrijkste. Het zal vast van hoog niveau geweest zijn (hoewel me dat ook niet echt is opgevallen), maar het was fucking boring,joey schreef:Misschien, maar wel van een ander niveau.
- Jinne
- Site Admin
Die bal ging er anders ook wel in.joey schreef:Maar hij was het wel die de wedstrijd besliste door de bal van richting te veranderen. Zo geniaal was dat schot van Robben niet.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Dit was niet van hoog niveau. Inter gisteren wel.LucaS schreef:Dat is voor mij als toeschouwer dan ook het belangrijkste. Het zal vast van hoog niveau geweest zijn (hoewel me dat ook niet echt is opgevallen), maar het was fucking boring,joey schreef:Misschien, maar wel van een ander niveau.
Wedstrijden op het hoogste niveau vallen mij vaak behoorlijk tegen. Moet je eens kijken hoe Barcelona gisteren stond te verdedigen bij de 2-1 (zo even uit m'n hoofd) van Inter. Denk de shirts, het stadion en het publiek weg en het is net een moment uit Veendam-Den Bosch.LucaS schreef:Dat is voor mij als toeschouwer dan ook het belangrijkste. Het zal vast van hoog niveau geweest zijn (hoewel me dat ook niet echt is opgevallen), maar het was fucking boring,joey schreef:Misschien, maar wel van een ander niveau.
Gemiddeld genomen zal het tactisch allemaal wel helemaal verantwoord zijn hoor. Maar als schouwspel is het wat mij betreft zelden de moeite waard om een hele wedstrijd te zien.
Nil volentibus arduum
Inderdaad. Slecht gekeept.Jinne schreef:Die bal ging er anders ook wel in.joey schreef:Maar hij was het wel die de wedstrijd besliste door de bal van richting te veranderen. Zo geniaal was dat schot van Robben niet.
Zo hoog is dat niveau niet, hoor. Als je ziet hoe Muller over z'n poten struikelt, Maxwell gisteren kon doorlopen bij de 0-1 etc. etc.
Voetbal blijft een spel van fouten blijkbaar.
Toch zie je met name in de passing dat het niveau een stuk hoger is. Bij Ajax gaan er meer passes fout (of niet in de loop, achter de man etc)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, maar dan speelt hij perfect de derde man in, op het goede been. Dat zie je in Nederland zelden.Jöhnk schreef:Zo hoog is dat niveau niet, hoor. Als je ziet hoe Muller over z'n poten struikelt, Maxwell gisteren kon doorlopen bij de 0-1 etc. etc.
Dat zie ik vrij vaak. Zelfs op amateurniveau zie je zulke intikkers.
Juist niet. Doorgaans wordt de bal hard voor het doel langsgespeeld en zien ze wel wie er tegenaan loopt (of niet).