Luis Suárez
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Luis Suárez
hoezo eens met wimpey, ik sluit ook niet uit dat Ajax een beter team wordt met een solide linksback en een messcherpe rechtermiddenvelder. Iets met "lullen" en "slap", herman.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
tuurlijk overleven we dat wel, maar daar heb ik geen wimpey voor nodig om tot die conclussie te komen.
we lullen het hele jaar dr over dat-ie weg gaat, en aan het eind van het liedje blijft Luis gewoon.
of is het nu weer een andere weddeschap gaande?
we lullen het hele jaar dr over dat-ie weg gaat, en aan het eind van het liedje blijft Luis gewoon.

of is het nu weer een andere weddeschap gaande?
Tuurlijk kunnen we sterker worden als Suarez en Pantelic vertrekken. Als we Messi en Fernando Torres halen gaan we er denk ik wel op vooruit....
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
na MvB, Bergkamp, Kluivert en Huntelaar ben ik zo arrogant om te zeggen Ajax kan wereldtoppers heel goed zelf opleiden, Rishi.Rishi schreef:Als we Messi en Fernando Torres halen gaan we er denk ik wel op vooruit....
Hunterlaar is opgeleid door De GraafschapLucaS schreef:Huntelaar is opgeleid door PSV
De gemene deler is iig dat hij niet door Ajax is opgeleid.
I think I lost my fucking headache
iig wordt de concrete interesse voor luis steeds concreter
tottenham
tottenham
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Heb de indruk dat Suarez wat minder in zijn vel zit sinds het elftal beter draait. Hij heeft liever al die aandacht voor zichzelf.
Ik merk bij mezelf dat het me niet veel uit zou maken of hij blijft of vertrekt. Alles heeft voor- en nadelen namelijk.
Vertrekt hij, leveren we een gevaarlijke aanvaller en een hoop doelpunten in. Het levert echter veel geld op en wellicht kunnen we dit keer een echte buitenspeler of spits aantrekken / op gaan stellen. Het combinatievoetbal zal er in ieder geval op vooruit gaan.
Blijft hij, houden we een gevaarlijke speler en een heleboel doelpunten. Het blijft echter een stoorzender qua combinatievoetbal en we hebben weinig tot geen geld om te investeren in onze selectie.
Vertrekt hij, leveren we een gevaarlijke aanvaller en een hoop doelpunten in. Het levert echter veel geld op en wellicht kunnen we dit keer een echte buitenspeler of spits aantrekken / op gaan stellen. Het combinatievoetbal zal er in ieder geval op vooruit gaan.
Blijft hij, houden we een gevaarlijke speler en een heleboel doelpunten. Het blijft echter een stoorzender qua combinatievoetbal en we hebben weinig tot geen geld om te investeren in onze selectie.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Hij is in het interview op Ajax.tv m.b.t. voetballer van het jaar ook een stuk behoudender. Je weet nooit wat er gebeurd volgend jaar geeft hij aan. Er speelt volgens mij wel wat.elliquido schreef:iig wordt de concrete interesse voor luis steeds concreter
tottenham
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hij komt minder gemotiveerd over. Ik denk dat hij het wel gezien heeft in Nederland.Jöhnk schreef:Heb de indruk dat Suarez wat minder in zijn vel zit sinds het elftal beter draait. Hij heeft liever al die aandacht voor zichzelf.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind het belangrijker dat v/d Wiel blijft dan dat Suarez blijft eigenlijk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Je merkt ook dat zelfs de verdedigers van ADO en Heracles zijn trucje door beginnen te krijgen. Gewoon blijven staan, want hij wil altijd door je heen.joey schreef:Hij komt minder gemotiveerd over. Ik denk dat hij het wel gezien heeft in Nederland.Jöhnk schreef:Heb de indruk dat Suarez wat minder in zijn vel zit sinds het elftal beter draait. Hij heeft liever al die aandacht voor zichzelf.
Hangt er vanaf wie er voor terugkomt..Bertje schreef:Ik vind het belangrijker dat v/d Wiel blijft dan dat Suarez blijft eigenlijk.
IK GELOOF!!!!!!
- martijn401
Halen we CL dan hoop ik van harte dat hij blijft en schat ik de kans dan ook groter in dat hij zelf wil blijven.
Worden we vroeg in de voorronde CL uitgeschakeld. Dan zou ik hem voor een mooi bedrag verkopen. Met het geld door bouwen aan een goed combinerend elftal.
Worden we vroeg in de voorronde CL uitgeschakeld. Dan zou ik hem voor een mooi bedrag verkopen. Met het geld door bouwen aan een goed combinerend elftal.
- martijn401
Nee dat is waar. Al las ik pas iets over verandering in het transfer reglement m.b.t. het uitkomen in voorrondes CL? Weet de precieze strekking niet meer en waar ik het las.
Dacht begrepen te hebben dat spelers die in de voorronde van de CL hebben gespeeld daarna wel getransfereerd mogen worden naar een ploeg uit de CL (mocht tot en met dit seizoen niet). Welke regel er ook wordt verzonnen, iedere regel is in het voordeel van de rijke clubs?martijn401 schreef:Nee dat is waar. Al las ik pas iets over verandering in het transfer reglement m.b.t. het uitkomen in voorrondes CL? Weet de precieze strekking niet meer en waar ik het las.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Een hele slechte Suarez zoals vanavond overleven we zeker alleen die 33 goals wie gaat die voor ons dan maken.
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom loopt die gast altijd zo te kutten tegen fnoord?