Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !
Een plaats achter het doel vind ik toch altijd het meest relax. Eergister dan ook maar een kaartje voor 114 genomen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
426, present.
Die bekerfinale kon me tot gisteren eigenlijk weinig boeien. Maar na het 'verweer' van de kakkies tegen Twente gezien te hebben...
Het meest heb ik me geergerd aan Gio van Broeckhoest. Aanvoerder van Oranje n.b. Wat een fatje.
Fer was een 'goede' 2e. Mag op stage bij Oranje, is dus nog in de running voor een plek bij de WK-selectie. En speelt dan zó... Het lijkt me trouwens stug dat deze sabotage voor die jongens consequenties heeft. De bondscoach is immers zélf een kakkie.
Passend antwoord: die losers compleet demonteren komende zondag. No mercy. En bij een stand van 7-0 schopt de Zeeuw die Gio de gracht in.
Het meest heb ik me geergerd aan Gio van Broeckhoest. Aanvoerder van Oranje n.b. Wat een fatje.
Fer was een 'goede' 2e. Mag op stage bij Oranje, is dus nog in de running voor een plek bij de WK-selectie. En speelt dan zó... Het lijkt me trouwens stug dat deze sabotage voor die jongens consequenties heeft. De bondscoach is immers zélf een kakkie.
Passend antwoord: die losers compleet demonteren komende zondag. No mercy. En bij een stand van 7-0 schopt de Zeeuw die Gio de gracht in.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond El Ahmadi het ergst van allemaal. Fer vond ik nog wel meevallen, want die kans was meer onkunde dan doelbewust missen, hoor.
De Vrij kon me wel bekoren, trouwens.
De Vrij kon me wel bekoren, trouwens.
Da's een Tukker. Ik heb alleen de 2e helft gezien trouwens.Peter schreef:Ik vond El Ahmadi het ergst van allemaal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
El Ahmadi werd in de rust gewisseld. Dat zegt genoeg, want die jongen speelde gewoon met Twente mee.wimpey schreef:Da's een Tukker. Ik heb alleen de 2e helft gezien trouwens.Peter schreef:Ik vond El Ahmadi het ergst van allemaal.
Snap overigens niet dat ze zo'n jongen geen disciplinaire straf opleggen. Als ik coach was geweest, dan had zo'n jongen dit seizoen niet meer bij de selectie gezeten.
Een wedstrijd opzettelijk laten lopen is overigens strafbaar
I think I lost my fucking headache
Boschker geeft nu in Holland Sport aan dat de spelers van Feyenoord wel heeeeeel erg relaxed waren voor de wedstrijd. Hij dacht zelf ook dat ze het enigszins hebben laten lopen.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Tja.. wat wil je als je eigen coach al zegt dat rode kaarten en blessure's taboe zijn.... Dan kan je toch niet anders dan behoudend het veld in?
Ik denk dat feyenoord een slapende vulkaan heeft wakker gemaakt. Zoals Wimpey zegt, de bekerfinale leefde tot voor kort niet echt. In verband met eventueel kampioenschap etc etc. Maar nu, kan iedereen het bloed wel drinken van feyenoord. Spelers en supporters. De Arena zal echt extreem vijandig zijn. De laatste klassiekers hadden iets meewarigs, zo van "vroeger deed feyenoord mee en had Ajax het moeilijk". Nu geen medelijden meer. Total destruction.
Ik denk dat feyenoord een slapende vulkaan heeft wakker gemaakt. Zoals Wimpey zegt, de bekerfinale leefde tot voor kort niet echt. In verband met eventueel kampioenschap etc etc. Maar nu, kan iedereen het bloed wel drinken van feyenoord. Spelers en supporters. De Arena zal echt extreem vijandig zijn. De laatste klassiekers hadden iets meewarigs, zo van "vroeger deed feyenoord mee en had Ajax het moeilijk". Nu geen medelijden meer. Total destruction.
Whitey on the moon.
Gaat Kerlon 6 mei halen?
Alles op alles voor die zeehondendribbel!
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Dit dreigd 1 van de mooiste wedstrijden uit mijn AJAX historie te worden.
Hoezo, ga je heen? Denk dat Ajax - Feyenoord mooier wordt: totale vernedering. Ik hoop dat Ajax scoort, niet juicht en meteen de bal uit het net vist en hem op de middenstip plant voor de aftrap. Even die boodschap duidelijk maken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Ja ik bedoel zondag, AJAX - fnoord. idd wat je zegt, snel balletje uit het net halen en op de middenstip leggen. 5-0 of meer ben ik tevreden.
Natuurlijk zal Ajax enorm gemotiveerd zijn, maar het is natuurlijk niet zo dat je, als je je maar voorneemt om ze af te slachten, dat dan ook maar even doet. Zo vreselijk slecht is Feyenoord nou ook weer niet
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
De laatste jaren hebben ze steeds makkelijk gewonnen in de Arena waarbij de uitslag veelal veel hoger had kunnen uitvallen. En ach met 3-0 ben ik evengoed ook wel tevreden natuurlijk, zolang die tweede wedstrijd maar nergens meer om gaat.
Zo dat zou wat zijn... niet juichen maar die bal uit het goal halen.. Dat overlezen ze niet in Rotterdam.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
weet iemand of je met een clubcard ook via ajax.nl kaarten kan bestellen of moet het via ticketbox verkooppunt.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Moet allemaal via de primera vanaf woensdag.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Heb ik ook al aan zitten denken. Als je dat na een snelle 1-0 doet, doen ze het helemaal in hun broek.De Dominee schreef:Hoezo, ga je heen? Denk dat Ajax - Feyenoord mooier wordt: totale vernedering. Ik hoop dat Ajax scoort, niet juicht en meteen de bal uit het net vist en hem op de middenstip plant voor de aftrap. Even die boodschap duidelijk maken.
Zou wel echt fantastisch zijn inderdaad. Fel uit de startblokken, snel op voorsprong en dan als een bezetene die bal uit het net halen, terugsprinten, op de stip leggen en weer klaar gaan staan. Oh ja, ook nog even naar de scheidsrechter gebaren dat hij goed op de tijd let. 

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 10/11
Agree. Ik kan me normaal gesproken niet heel erg opwinden over thuiswedstrijden tegen Feyenoord (die winnen we toch wel, weinig spannends aan), maar na afgelopen zondag is dat volledig omgeslagen. Ik wil dat tuig huilend, trillend, bloedend, angstzwetend, om-hun-moeder-roepend en strompelend het veld zien verlaten. Het moet een zeldzame vernedering worden. Ga gewoon door tot de 5, 6 of 7 - 0. Niet eerder stoppen. Geen genade. Ze moeten kapot. Totaal kapot. Tot er niets meer van over is.GangstaRiB schreef: Ik denk dat feyenoord een slapende vulkaan heeft wakker gemaakt. Zoals Wimpey zegt, de bekerfinale leefde tot voor kort niet echt. In verband met eventueel kampioenschap etc etc. Maar nu, kan iedereen het bloed wel drinken van feyenoord. Spelers en supporters. De Arena zal echt extreem vijandig zijn. De laatste klassiekers hadden iets meewarigs, zo van "vroeger deed feyenoord mee en had Ajax het moeilijk". Nu geen medelijden meer. Total destruction.
Eens kijken hoe leuk ze een bekerfinale in De Kuip tegen Ajax over twee weken dan nog vinden.

- Daily Blind
Kut dat betekend geen kaartje voor mij, aangezien ik moet werken. Kaarten voor 6 mei blijft ook al niet meer staan.. Mooi klote allemaal weer!Thijs schreef:Moet allemaal via de primera vanaf woensdag.
-
- AT Toto winner 15/16
Je kan toch wel iets regelen?
-
- AT Toto winner 15/16
410 komt zondag ook..
Ondanks de grootschalige problemen door/met de politiek, de KNVB en de politie met betrekking tot de finale willen wij zondag gewoon als een man achter onze spelers staan! Laat er geen misverstand over bestaan; wij zijn nog altijd woedend over het besluit dat deze finale is veranderd in een tweeluik. Men zag ‘opeens’ dat het wel heel veel geld ging kosten. Wij wachten nog altijd op het antwoord hoeveel men nu daadwerkelijk heeft bespaard.
Tevens wachten wij nog op de Minister van Financiën op het bericht wanneer wij restitutie kunnen aanvragen. Die 66 euro is nog altijd spoorloos.
Maar zondag. Net als Toby gaan wij ervan uit dat die andere 11 worden opgegeten. Hun laffe spel van afgelopen zondag moet gestraft worden! Het juichen met Twente zegt voor ons genoeg. Eigenwaarde?
Aanschouw zondag de grootste overwinning ooit. Laat onze tribune zondag nog 1x kolken. Ajax is onze liefde te boven!
www.vak410.nl