FC Twente 2009-2010
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: FC Twente 2009-2010
vink floot slecht en kan wat de knvb betreft op vakantie. je bent geen anti-ajaxfan wanneer je d'r zo over denkt. gun epi zijn opvatting eens. Dat ene puntje meer maakt geen ruk uit.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
In plaats van tegen beter weten in op de aartsrivaal te hopen, kunnen we beter kijken naar wat er in Heerenveen en Arnhem zal gebeuren.
NAC speelt in Heerenveen en Roda bij Vitesse. Het gaat erom dat NAC tegen Twente nog die 9e plek kan verliezen, lijkt me. Dus moeten Roda en Heerenveen dit weekend gewoon hun werk doen.
NAC speelt in Heerenveen en Roda bij Vitesse. Het gaat erom dat NAC tegen Twente nog die 9e plek kan verliezen, lijkt me. Dus moeten Roda en Heerenveen dit weekend gewoon hun werk doen.
Ja, zeker interessant. Nu zal NAC er thuis altijd wel voor gaan hoor. Maar als ze ook nog ergens voor spelen is het net wat prettiger voor de gemoedsrust.
Nil volentibus arduum
De opstelling veranderen? Toch een beetje zenuwachtig dan, lijkt me. Ik begreep steeds dat de grote kracht van Twente was dat ze steeds met hetzelfde basiselftal speelden en dat als er iemand afwezig was er niet werd geschoven. Nou Perez, doe wat je goed kan als je er naast wordt gezet!
I think I lost my fucking headache
Wisten jullie trouwens dat NAC pas 3 thuiswedstrijden heeft verloren dit seizoen?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Giacomo Puccini
Verbaast me niks, Nac is in Breda een zeer lastig te kloppen ploeg, Ajax wist ook niet te winnen. Mooi sfeertje altijd in het Rat Verlegh stadion.
Ajax!
wimpey schreef:In plaats van tegen beter weten in op de aartsrivaal te hopen, kunnen we beter kijken naar wat er in Heerenveen en Arnhem zal gebeuren.

- Ajaciedjuh
Volgens teletekst speelt Janssen gewoon! Daarnaast ook Perez op het middenveld.
feyenooit achterin met Mulder, Schenkelveld, De Vrij, Hofland en van Bronckhorst.
feyenooit achterin met Mulder, Schenkelveld, De Vrij, Hofland en van Bronckhorst.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat is het toch geinig dat alle Ajacieden hopen dat Feyenoord wint en dat de meeste Feyenoorders hopen dat Feyenoord verliest...
Dat verzin je van tevoren toch niet?

Gelijkspel is ook goed. 

Ik vraag me af of er echt zoveel Feyenoordsupporters zijn die hopen dat Feyenoord verliest, maar het is van de zotte inderdaad.Wouter schreef:Wat is het toch geinig dat alle Ajacieden hopen dat Feyenoord wint en dat de meeste Feyenoorders hopen dat Feyenoord verliest...![]()
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Een overwinning voor Feyenoord is nog beter voor Ajax. Kan het, als ze tenminste winnen van Heracles, zelfs nog gelijk spelen bij je-weet-wel.
"Je weet wel" heeft nix meer om voor te spelen, dus die zullen echt niet winnen van Ajax...
- Ajaciedjuh
Dat lijkt me een goede dealJöhnk schreef:Gelijkspel is ook goed.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk dat de supporters van je-weet-wel niet zo graag een Ajax-feestje in hun stadion meemaken...banjavi schreef:"Je weet wel" heeft nix meer om voor te spelen, dus die zullen echt niet winnen van Ajax...
Ik denk dat het verspelen van de titel daar wat ergere taferelen zal geven
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Theo Janssen speelt, wilde zelf per se meedoen. Hopelijk gaat dat fout en haakt hij snel af (nieuwe domper voor FCT) want Theo Janssen is precies waar het FC Twente aan ontbrak de laatste tijd: karakter, onverzettelijkheid, kwaliteit.
Ajax!
Feyenooit speelt zoals de 150 man hebben gevraagt te spelen in de kijker van die Rukkers
1-0 Nkufo
1-0 Nkufo
Dit is niet omdat Feyenoord express wil verliezen hoor... ze kunnen gewoon niet beter. Ze spelen het hele jaar al zo beroerd.
@ Wouter: De supporters van "je weet wel" hebben het hele seizoen al een klote-seizoen qua voetbal, dus kan een Ajax feestje er ook nog wel bij.
@ Wouter: De supporters van "je weet wel" hebben het hele seizoen al een klote-seizoen qua voetbal, dus kan een Ajax feestje er ook nog wel bij.
Fer doet mee, stond op scherp en kreeg geel. Dus Feyenoord gaat er echt wel vol voor. FC Twente heeft dit seizoen nog niet in eigen huis verloren, vergeet dat niet.
Mario zal Makaay straks wel brengen.
generaal schreef:Fer doet mee, stond op scherp en kreeg geel. Dus Feyenoord gaat er echt wel vol voor. FC Twente heeft dit seizoen nog niet in eigen huis verloren, vergeet dat niet.
Twente heeft wel gelijk gespeelt thuis maar zoals Fyenot verdedigt en aanvalt is gewoon een lachertje maar was te verwachten
Douglas geschorst tegen NAC
2-0, over en sluiten.
Feyenoord speelt hemeltergend slecht.
Ze spelen niet alleen vandaag slecht...