Tja, was te verwachten, zoals Wimpey al schreef. Straks is in Enschede iedereen blij.
Moderator: mods
De negende plaats. Roda JC staat met 3-0 voor. Bij Heerenveen - NAC: 0-0.Ajaciedjuh schreef:NAC heeft niks meer om te spelen volgende week.wimpey schreef:Da's geen verrassing. NAC moet het doen. Maar dat wisten we al.WP_LeGeNd schreef:nkufo 1-0
Of dat na NAC ook het geval is, is af te wachten. Twente heeft straks 2 weken niets te doen.joey schreef: Straks is in Enschede iedereen blij.
Jawel, Roda wint vandaag. Als NAC volgende week verliest en roda wint, valt NAC buiten de play-offs voor EL. Als alles blijft zoals nu, heeft NAC dus alles om te spelen volgende weekAjaciedjuh schreef:NAC heeft niks meer om te spelen volgende week.wimpey schreef:Da's geen verrassing. NAC moet het doen. Maar dat wisten we al.WP_LeGeNd schreef:nkufo 1-0
Dan heb ik het straks verkeerd begrepen (ik had niet naar de stand gekeken). Dat is in ieder geval mooi.LucaS schreef:
Jawel, Roda wint vandaag. Als NAC volgende week verliest en roda wint, valt NAC buiten de play-offs voor EL. Als alles blijft zoals nu, heeft NAC dus alles om te spelen volgende week
Ajax zou gewoon spelen om te winnen hoor. Bovendien hebben ze zichzelf ermee. De bekerfinale verliezen (en reken maar dat ze AJax hiermee tot op het bot tergen) en AZ voorbij zien komen betekent twee weken minder vakantie en een kleinere kans om de EL te halen. Volgens mij heeft Feyenoord dat geld heel hard nodig, ik begrijp ook niet dat de leiding dit accepteertjoey schreef:Ik ben bang dat Twente doodgewoon te goed is voor NAC.![]()
Tja, wat zal ik zeggen? Wij zouden F. ook niet helpen. Simpel.
Ajaciedjuh schreef:Dan heb ik het straks verkeerd begrepen (ik had niet naar de stand gekeken). Dat is in ieder geval mooi.LucaS schreef:
Jawel, Roda wint vandaag. Als NAC volgende week verliest en roda wint, valt NAC buiten de play-offs voor EL. Als alles blijft zoals nu, heeft NAC dus alles om te spelen volgende week
Wanneer ze de kop koel houden wel. De psyche beslist de competitie. NAC en NEC kunnen voetballend niet op tegen Twente en Ajax. Feyenoord en Heracles ook niet.joey schreef:Ik ben bang dat Twente doodgewoon te goed is voor NAC.![]()
Pcs. Ajax had bijv. tegen Sparta kunnen winnen. Dan zou je F. niet nodig hebben nu.Tja, wat zal ik zeggen? Wij zouden F. ook niet helpen. Simpel.
wimpey schreef:Wanneer ze de kop koel houden wel. De psyche beslist de competitie. NAC en NEC kunnen voetballend niet op tegen Twente en Ajax. Feyenoord en Heracles ook niet.joey schreef:Ik ben bang dat Twente doodgewoon te goed is voor NAC.![]()
Pcs. Ajax had bijv. tegen Sparta kunnen winnen. Dan zou je F. niet nodig hebben nu.Tja, wat zal ik zeggen? Wij zouden F. ook niet helpen. Simpel.
Och ja, dat kan er ook nog wel bij.D_skilled schreef:Penders is geschorst tegen FC Twente trouwens.
Da's goed nieuws.D_skilled schreef:Penders is geschorst tegen FC Twente trouwens.
wimpey schreef:Da's goed nieuws.D_skilled schreef:Penders is geschorst tegen FC Twente trouwens.
En dan wordt Aad de Mos uitgelachen om zijn rekensommetjes?Toppie schreef:Ajaciedjuh schreef:Dan heb ik het straks verkeerd begrepen (ik had niet naar de stand gekeken). Dat is in ieder geval mooi.LucaS schreef:
Over 2 weken nml 2 mei
Ajaciedjuh schreef:Come on Heerenveen
Een boomstam is mobieler.Ajaciedjuh schreef:wimpey schreef:Da's goed nieuws.D_skilled schreef:Penders is geschorst tegen FC Twente trouwens.NAC's beste verdediger.
Ach, die heeft een hoop vrienden bij Twente. Misschien dat zijn vervanger meer klaarspeelt.joey schreef:Nu gaat El Ahmadi er ook nog af. Uit voorzorg, jaaaaaaaaaaaa....