Ik had het er laatst over met een eerste elftalspeler van Ado. Elia was echt drie keer niks hoor bij Ado. Hij had een paar leuke momenten per week maar dat was het ook. Het blijft gewoon lastig.joey schreef:Dit zei Lens ooit in de Gelderlander:
Ik zag hem ooit met de A1 van AZ tegen de A1 van Ajax spelen. Toen was hij duidelijk beter dan wat Ajax had lopen. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij een topper is, hoor. Maar ik begrijp niet dat Martina wel Jong Ajax haalt en Elia en Lens niet.Ik werd weggestuurd bij Ajax. Een mentaliteitsprobleem, kreeg ik te horen. Maar volgens mij was ik gewoon niet goed genoeg. Toen wist ik het even niet meer. Ajax! Dat was alles voor je.
AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
IK GELOOF!!!!!!
Daarom kon hij zeker naar Ajax en Twente.
Lastig zeker, dat zal ik niet ontkennen. Maar het is de bedoeling dat Ajax wel de kennis in huis heeft om de juiste afwegingen te maken.

Lastig zeker, dat zal ik niet ontkennen. Maar het is de bedoeling dat Ajax wel de kennis in huis heeft om de juiste afwegingen te maken.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik niet. Henk Timmer en Gerald Sibon hebben iets goed te maken!Bertje schreef:Bovendien heb je nog wat goed te maken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nou, ik had m'n vertrouwen in jou gesteld.Jesse schreef:Ik niet. Henk Timmer en Gerald Sibon hebben iets goed te maken!

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
25 van de voorgaande 27 punten behaald, Joey. Natuurlijk was AZ in prima vorm. Tegen NEC was het inderdaad bagger.joey schreef:Laten we het hopen, Jesse.Jesse schreef:De wens is de vader van de gedachte in dezen, joey.![]()
Ik heb zaterdag een stukje van AZ gezien en ben ervan geschrokken. Ik hoor steeds dat AZ in vorm is, maar dat hebben ze tegen NEC goed verborgen weten te houden. Als ze zo spelen tegen Twente, wordt het niets (voor ons).
Veel zal afhangen van de sfeer van het stadion. De spelers van AZ gaan echt niet voluit als hun supporters dat niet nodig vinden/niet willen.
Precies. Lastig en goed voetballen bijten elkaar niet.joey schreef: Lastig zeker, dat zal ik niet ontkennen. Maar het is de bedoeling dat Ajax wel de kennis in huis heeft om de juiste afwegingen te maken.
Ik hoop dat die jongens van AZ er morgen gewoon voor gaan. Laat het er stikken van de scouts van buitenlandse clubs.

De wedstrijd van het seizoen voor Ajax is AZ - Twente. Wel geinig toch?!
Neuh, maar als iemand een slechte invloed heeft en hij kan ook nog eens niet zo geweldig voetballen, dan ligt de keuze voor de hand.
Lens wordt een beetje gehypt. Hij heeft niets meer laten zien dan bijvoorbeeld Rommedahl.
Lens wordt een beetje gehypt. Hij heeft niets meer laten zien dan bijvoorbeeld Rommedahl.
Moet je toch mee oppassen, anders blijf je met de Martinaatjes zitten. Brave jongens die er helaas niets van kunnen.
Ja, misschien moeten we het gerucht verspreiden dat er morgen scouts van PL-clubs incognito aanwezig zijn in het ???-stadion.
Ja, misschien moeten we het gerucht verspreiden dat er morgen scouts van PL-clubs incognito aanwezig zijn in het ???-stadion.

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
AZ moet wanneer het Feyenoord voorbij wil gewoon winnen, doet AZ dat niet dan is de druk van de Rotterdamse ketel.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dick per direct gestopt als bondscoach Belgie.
de T.ADVOCAAT WEG ALS BONDSCOACH AMSTERDAM - Dick Advocaat stapt per direct op als bondscoach van België.
Foto: TLG De trainer, die ook AZ onder zijn hoede heeft, maakte dat donderdag aan de Belgische voetbalbond bekend.
Goh, wat een verrassing.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dan ben je ook geen knip voor de neus waard, hoor.
Hij heeft dus een jaar AZ gecoacht op kosten van de KBVB.
Is niet de eerste keer dat ie zoiets flikt trouwens.

Is niet de eerste keer dat ie zoiets flikt trouwens.
Dick zal wel centjes gaan vangen in Rusland. Tja, niemand is ongevoelig voor geld maar dit is toch vanaf dag één wel allemaal bijzonder ongelukkig gegaan. Hij had hier eigenlijk gewoon nooit aan moeten beginnen.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
heeft Amsterdam een bondscoach?ADVOCAAT WEG ALS BONDSCOACH AMSTERDAM
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Die man komt buiten Rusland als het een beetje meezit nooit meeer aan de slag.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Stijlloos.
Dickie heeft de naam een geldwolf te zijn. Principes heeft ie blijkbaar niet. Hij heeft die Belgen flink in hun hemd gezet,
Dickie heeft de naam een geldwolf te zijn. Principes heeft ie blijkbaar niet. Hij heeft die Belgen flink in hun hemd gezet,
Bah.
Daarentegen: wat zou jij doen als je elders 10 a 20 keer je salaris kan verdienen?
Daarentegen: wat zou jij doen als je elders 10 a 20 keer je salaris kan verdienen?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Daar zou Advocaat zich inmiddels niet meer druk over moeten maken. Die man is allang binnen.
Hij laat zich zó kennen. Bweh.
Hij laat zich zó kennen. Bweh.
Dat zou je inderdaad denken, maar volgens mij gaat dat in het algemeen niet op. Het zit volgens mij in de natuur van mensen om altijd meer (geld) te willen. Maar goed, dit is natuurlijk stijlloos.joey schreef:Daar zou Advocaat zich inmiddels niet meer druk over moeten maken. Die man is allang binnen.
Overigens komt hij wel aan dat betere puntenaantal en haalt hij de doelstelling, Jöhnkie. AZ staat er aanzienlijk beter voor dan onder Koeman.