Volgende wedstrijd dan maar weer.

Moderator: mods
Feyenoord pakt een punt in Enschede. Minimaal.Ajaciedjuh schreef:Nog 1 puntje .....
Ik zie Twente beide wedstrijden nog wel verliezen, eerlijk gezegd. Die stonden al weken op breken vanwege de druk. En gisteren zijn ze gebroken.wimpey schreef:Feyenoord pakt een punt in Enschede. Minimaal.Ajaciedjuh schreef:Nog 1 puntje .....
Easy winst, nul inspanning. Ik denk trouwens dat de laatste 2 wedstrijden voor Ajax ook niet makkelijk worden.
Gauw placenta-Nutella er op Vlaar!Ajaciedjuh schreef:Nauw lekker, Bahia geschorst tegen Twente en Vlaar geblesseerd uitgevallen.
En Twente heeft geen Tiote en Janssen. Hopelijk valt het met Vlaar mee.Rijkaard schreef:Hmm ron vlaar geblesseerd...
gunstig voor Twente.
Nu reken ik zondag helemaal niet op feyenoord hoor... van Nac moet het komen!!
Hou eens op, dat trek ik niet hoor!Rijkaard schreef:Hmm ron vlaar geblesseerd...
gunstig voor Twente.
Nu reken ik zondag helemaal niet op feyenoord hoor... van Nac moet het komen!!
olafski schreef:Strak even buiten met een pilsje, rustig nippend en richting het oosten naar de sterrenhemel kijkend, afwachtend wanneer die grijns van mijn gezicht glijdt.Rijkaard schreef:Zover wilde ik dan ook weer niet gaan ;)
laat AR het maar niet horen.Kaboem schreef:Twente verdient dat kampioenschap natuurlijk veel meer!
666 schreef:Met 0-2 bij Willem II winnen is een normale uitslag. Daar zou heel AT vandaag z'n ziel voor verkopen.
Hij is fijn, schat.D_skilled schreef:Ik probeer objectief te kijken voor mijn bijdrages in deze topic, Servaes.
Mooi.Laudrup schreef:Het schijnt mee te vallen met Vlaar.
Eens!Jesse schreef:Prima overwinning. Weinig inspanning en een doelpunt van Panty, wat willen we nog meer?
Op naar zondag!