Er is maar één oplossing. Joey moet gaan fietsen. Hup hup met die beentjes.
Haha, ik type het en het is 0-2

Moderator: mods
haha inderdaad. De drie slechtste mensen van het veld.Ajaciedjuh schreef:De 3 toppers: De Zeeuw prachtige pass, Rommedahl goed terug en Pantelicccccccccccccccc
We zullen ze maar, eh... momentenvoetballers noemen.Ajaciedjuh schreef:De 3 toppers: De Zeeuw prachtige pass, Rommedahl goed terug en Pantelicccccccccccccccc
Suarez schreef:Ik doe alles lekker zelf, ik doe alles lekker zelf, ik doe alles alles alles lekker zelf
Het zegt genoeg dat je het niet eens ontkent. Als PSV'er zou ik het niet over me heen laten gaan als ze me Ajacied noemen hoor. Tevens zou ik dan niet de slechte Ajax spelers willen wisselen zoals jij in je post aangeeft.D_skilled schreef:Dat zijn jouw woorden.Servaes schreef:D_skilled is gewoon een Ajacied hoor. Niemand neemt toch nog serieus dat hij voor PSV zou zijn?wimpey schreef:
Jouw PSV is veel beter dan Ajax, D!
Als het vrijdag was geweest, had ik het wel gedaanRijkaard schreef:Zover wilde ik dan ook weer niet gaan ;)
Nu niet. Want dan heeft feyenoord zondag niets meer om voor te spelen.Rijkaard schreef:Zover wilde ik dan ook weer niet gaan ;)
maarre zat net even te zappen, PSV heeft het heeeeeel lastig in Friesland hoor.... Tweede plaats kan veilig gesteld worden vandaag. Daar waren we in de winterstop toch erg blij mee geweest.