Plagiaat! Maar in dit geval is het je vergeven.SylvievdVaart schreef:0-4 vandaag!
![]()
![]()

Moderator: mods
Plagiaat! Maar in dit geval is het je vergeven.SylvievdVaart schreef:0-4 vandaag!
![]()
![]()
Ronald! schreef:Plagiaat! Maar in dit geval is het je vergeven.SylvievdVaart schreef:0-4 vandaag!
![]()
![]()
Hoe gaat het met je arm en met je strot!Kowalczyk schreef:Ik reken op een scherp en gefocust Ajax, dat de wedstrijd in Tilburg winnend zal afsluiten.
Uitslag maakt niet uit; gewoon een solide winstpot a.u.b.
K.
Tsja... van Rijkaard is bekend dat ie elk contract tekent dat onder z'n neus geschoven wordt.Rijkaard schreef:Als 666 mij nu het voorstel zou doen om te teken voor het kampioenschap maar dat we dan wel de bekerfinale verliezen. In dat geval zou ik gelijk tekenen...
Code: Selecteer alles
RKC, Volendam, SVV... laten we Willem II niet aan dat rijtje gaan toevoegen.
Die 1-0 nederlaag in het Olympisch Stadion was in het seizoen 1993-1994. Dat jaar werd Ajax uiteindelijk overtuigend kampioen.666 schreef:Toen hadden we het toch al bij RKC verneukt? Met 0-2 bij Willem II winnen is een normale uitslag. Daar zou heel AT vandaag z'n ziel voor verkopen.
Zijn we tegen Volendam niet twee keer afgehaakt? Ik herinner me een 1-0 nederlaag vanaf de J. Duintribune en een 1-0 nederlaag in een "uitwedstrijd" in het Olympisch Stadion.
Klopt. Ik kan me die pot nog herinneren, staand op T. Vooraf hadden we het nog over de humor van een uitwedstrijd in Amsterdam, Achteraf vooral over de lamlendigheid van de Ajacieden. Maar dat seizoen werden we wel kampioen!Laudrup schreef:Die 1-0 nederlaag in het Olympisch Stadion was in het seizoen 1993-1994. Dat jaar werd Ajax uiteindelijk overtuigend kampioen.666 schreef:Toen hadden we het toch al bij RKC verneukt? Met 0-2 bij Willem II winnen is een normale uitslag. Daar zou heel AT vandaag z'n ziel voor verkopen.
Zijn we tegen Volendam niet twee keer afgehaakt? Ik herinner me een 1-0 nederlaag vanaf de J. Duintribune en een 1-0 nederlaag in een "uitwedstrijd" in het Olympisch Stadion.
Daar geloof ik niks van. Net zoals Ko al zei: 2 jaar geleden toen we het kampioenschap op een doelpunt mistte, waren de Willem 2 spelers weg heel erg blij dat Ajax het niet redde. Ze bleven die wedstrijd als een bezetene rondrennen.WitteKaas schreef:Oud collega van me met seizoenkaart bij W2 heeft me verzekerd dat we ons geen zorgen hoeven te maken, hij gelooft er namelijk niks van dat ze het Ajax moeilijk kunnen maken vanavond. Heb hem terug gemaild dat ik toch maar even door ging stressen op mijn werk vandaag......heb in ieder geval niet gek veel gedaan..hahah..tenminste niets waar de baas wat aan heeft.
Urby zit niet bij de selectie ivm een blessure.elliquido schreef:steek
wiel toby jan anita
demy enoh
siem
suarez panty urby (eriksen)
even een vraag aan u, vrouwe met enige onderwijservaring. is het eigenlijk niet "WIJ ZIJN DE BESTEN?SylvievdVaart schreef:WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
correct,:Laudrup schreef:Die 1-0 nederlaag in het Olympisch Stadion was in het seizoen 1993-1994. Dat jaar werd Ajax uiteindelijk overtuigend kampioen.666 schreef:Toen hadden we het toch al bij RKC verneukt? Met 0-2 bij Willem II winnen is een normale uitslag. Daar zou heel AT vandaag z'n ziel voor verkopen.
maar is het daarmee ook goed, syl?SylvievdVaart schreef:Vrij vertaald naar meneer van Gaal, beste Doc
http://www.youtube.com/watch?v=CYUnUFuIAuk