Moderator: mods
Kowalczyk schreef:Het harde bewijsmateriaal...
Ik weet het: het filmpje is een kwartslag gedraaid, maar niettemin is dit historisch beeldmateriaal. Ajacied met klapper bij AZ - Twente: NIET VOOR JEUGDIGE KIJKERS
En dat ne-gen-tig minuten lang!![]()
K.
90 minuten? Begrijp ik het goed wanneer ik constateer dat je ons hebt laten stikken in die 6 minuten blessuretijd?!Kowalczyk schreef:Het harde bewijsmateriaal...
Ik weet het: het filmpje is een kwartslag gedraaid, maar niettemin is dit historisch beeldmateriaal. Ajacied met klapper bij AZ - Twente: NIET VOOR JEUGDIGE KIJKERS
K.
1 ding is zeker: je hebt echt alles voor je club overKowalczyk schreef:Het harde bewijsmateriaal...
K.
Statistiek, doc, statistiek!Dr. Living Stoned schreef:Wat een belachelijk kut topic is dit! Wat moeten we hierin doen? Lullen over Feyenoord-Sparta of over Willem 2 - Ajax en een paar dagen verder over Ajax - Heracles? en waarom kleppen we dan over AZ - FC Twente in de draad over FC Twente? Lekker consequent allemaal.
De wedstrijdzenuwen hebben de Doc al stevig in de greep...Dr. Living Stoned schreef:Wat een belachelijk kut topic is dit! Wat moeten we hierin doen? Lullen over Feyenoord-Sparta of over Willem 2 - Ajax en een paar dagen verder over Ajax - Heracles? en waarom kleppen we dan over AZ - FC Twente in de draad over FC Twente? Lekker consequent allemaal.
hoe leg je dit over tien jaar nou uit aan kleine Wally?Kowalczyk schreef:Het harde bewijsmateriaal...
K.
Gewoon een maand huisarrest als hij (m/v) er naar vraagt...Dr. Living Stoned schreef:hoe leg je dit over tien jaar nou uit aan kleine Wally?
Duwen de topclubs elkaar niet op als ze veel punten halen? Die pieken komen overeen met de jaren dat we het goed deden in Europa.Ronald! schreef:Dat kun je er inderdaad, zoals Lucas al zegt, niet uit concluderen. Als je naar het verleden kijkt schommelt het totaal aantal punten van de top 3 overigens vanaf het begin netjes om het gemiddelde van 221 punten. Er is in ieder geval niets van een trend waarneembaar.joey schreef:Geeft meteen aan hoe zwak de rest is.
Bovendien betekent een laag puntenaantal wellicht dat de top, net als de rest, heel zwak is. Je kan het beide kanten op redeneren.
Dan moet hij ook in het Feyenoord-vak gaan staan, vind ik.Scherrer schreef:Kowalczyk schreef:Het harde bewijsmateriaal...
K.![]()
Heb je al kaartjes kunnen bemachtigen voor Twente - Feyenoord en NAC - Twente? Dit bracht geluk en dat moeten we dus uitbuiten...
Tja, Heracles kan erg lastig zijn. Geen slechte tegenstander hoor. Het niveau zal zondag zeker omhoog moeten. Maar gelukkig wil Heracles meestal wel voetballen en dan heeft Ajax het vaak al makkelijker.Ajax Rules schreef:NEC is in ieder geval veilig. Die spelen dus nergens meer voor in ronde 34!
Voor Heracles maakt het zondag weinig uit toch? Of zie ik dat verkeerd?