KNJB doe je werk!Laudrup schreef:Schande!!!!!

KNJB doe je werk!Laudrup schreef:Schande!!!!!
Dat is het elke weekwimpey schreef:Morgen is D-Day.
Heeft al geel ontvangen daarvoormattie schreef:Tiote geschorst... Kakkerlakken doen de rest a.s. Zondag. Twente moet niet zeiken. Wel een veld overwicht maar absoluut geen uitgespeelde kansen.
Vink tjonge tjonge tjonge wat heb jij je laten kennen.
Kan Douglas nog door de videobeelden geschorst worden?
Ja, want hij kreeg er geen geel voor.mattie schreef:Kan Douglas nog door de videobeelden geschorst worden?
Wel een vrije trap tegen? Het gaat erom dat de scheids het niet beoordeeld heeft.olafski schreef:Ja, want hij kreeg er geen geel voor.mattie schreef:Kan Douglas nog door de videobeelden geschorst worden?
Maar de druk zit er nu wel voor de volle 100% op en dan kunnen er hele gekke dingen gebeuren. Van Excelsior hadden we 3 jaar geleden óók geen hoge pet op.Peter schreef:Gewoon gele kaart voor hard spel, maar rood? Neuh. Jammer, want een gele was afdoende geweest voor een schorsing.
Hopelijk is Twente het spoor nu bijster, maar van Feyenoord en NAC heb ik ook geen hoge pet op.
Ronald! schreef:--------------------------------------
![]()
--------------------------------
----------
![]()
-----------------------------
----------------
![]()
--------------------------
----------------------
![]()
----------
-------
----------------------
![]()
--------------------------
----------------------
![]()
-----------------------------
----------------
![]()
--------------------------------
----------
![]()
--------------------------------------
![]()
Volgens mij geen geel, geen vrije trap, wel beoordeeld. Maar hij vond het volgens mij gewoon een duel om de bal.Arthur schreef:Wel een vrije trap tegen? Het gaat erom dat de scheids het niet beoordeeld heeft.olafski schreef:Ja, want hij kreeg er geen geel voor.mattie schreef:Kan Douglas nog door de videobeelden geschorst worden?