FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
Ruiz op tien. Oei, link. Daar kan hij z'n combinaties nog meer opzetten met N'Kufo.
NAC staat op de 9e plaats, de laatste plaats die recht geeft op play-off voor de laatste EL plaats. Morgen zou roda dan op 3 punten kunnen komen, waardoor NAC waarschijnlijk de laatste wedstrijd tegen twente niet mag verliezen.V schreef:Waarom is dat?LucaS schreef:NAC achter, dat is gunstig.
I think I lost my fucking headache
Het AZ publiek vind ik ook een compliment waard: lekker irritant 

Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Enganche schreef:AZ speelde de eerste helft in ieder geval met heel wat eergevoel. Fel en gedisciplineerd bij balbezit tegenstander. Is natuurlijk amateurpsychologie, maar ik vond Schaars al goed uit z'n ogen kijken bij het handje schudden met collega aanvoerder N'Kufo.

Kijk even hoe Stijn bij het begin van helft 2 uit z´n doppen kijkt.
De eerste 10 minuten worden belangrijk. Bij twente zag je al wat frustratie in de rust (mc claren, nkufo). hoe langer het duurt hoe meer het toe gaat nemen.
En inderdaad Vink is niet best, maar partijdigheid daar geloof ik geen moment in, die man kan niet beter, dus ophouden met zeuren. Dat is Ajax onwaardig...
BTW kan me niet herinneren ooit eerder uit de bank opgesprongen te zijn na een doelpunt van AZ.
Hoorde trouwens net tijdens het zappen dat bij NAC maar liefst 6 spelers op scherp staan, dat is dan weer link, of laat ze vanavond alle 6 maar een kaart pakken.
En inderdaad Vink is niet best, maar partijdigheid daar geloof ik geen moment in, die man kan niet beter, dus ophouden met zeuren. Dat is Ajax onwaardig...
BTW kan me niet herinneren ooit eerder uit de bank opgesprongen te zijn na een doelpunt van AZ.
Hoorde trouwens net tijdens het zappen dat bij NAC maar liefst 6 spelers op scherp staan, dat is dan weer link, of laat ze vanavond alle 6 maar een kaart pakken.

Is 1995 echt zolang geleden??
Ik wil heel ver meegaan in theorieën om Ajax kampioen te maken, maar achter staan tegen Vitesse en dat dan gunstig vinden, dat gaat me te ver.. :-)
Maar ik ben blij om te horen dat sommigen van jullie morgen voor NEC zijn... :-)
Maar ik ben blij om te horen dat sommigen van jullie morgen voor NEC zijn... :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Perez is echt de ultieme choker.D_skilled schreef:Ruiz op tien. Oei, link. Daar kan hij z'n combinaties nog meer opzetten met N'Kufo.
Als we nou afspreken dat iedereen hier er gewoon van uit gaat dat AZ gaat winnen dan wordt dat realiteit als we gaan zitten oei link en als het doelpunt niet valt dan weet je het wel dan planten we een zaadje voor een andere uitkomst. ;)D_skilled schreef:Ruiz op tien. Oei, link. Daar kan hij z'n combinaties nog meer opzetten met N'Kufo.
Dus Az gaat gewoon winnen , feyenoord ook en Ajax wordt gewoon kampioen!
Haha, hoorden jullie ook McLaren schreeuwen?
AZ heeft wel dom balverlies hoor! Twente gelukkig ook, maar AZ moet het wat slimmer uitspelen.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
twente is na rust duidelijk sterker...
wordt nog een tijdje billen knijpen vrees ik voor ons...
wordt nog een tijdje billen knijpen vrees ik voor ons...
Is 1995 echt zolang geleden??
Wat is El Hamdaoui in GODSNAAM allemaal aan het doen?
Vink speelt de uitfluiter tyfus mongool
- SylvievdVaart
Tjezus, AZ kan wel wat meer peper in de reet gebruiken.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kunnen we nu ophouden met het bashen van Vink? Die gozer is gewoon een wandelend drama.
- SylvievdVaart
Prima scheids, die Vink 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Z'n moeder schijnt fanatiek Ajacied te zijn, zo'n echte fanatieke 

Laatst gewijzigd door Rooie op di apr 13, 2010 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind hem ook wel tof 

Vink is gek. En Twente wordt enorm genaaid.Peter schreef:Kunnen we nu ophouden met het bashen van Vink? Die gozer is gewoon een wandelend drama.
En een fruitmand voor Vink! Niks mis mee! Hij heeft gewoon een hekel aan zijn vader 

Pardon? Hij geeft Twente geen penal en dat was er wel eenToppie schreef:Vink speelt de uitfluiter tyfus mongool
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Jezus, hoe slecht uigespeeld.
Enorm dom van Poulsen om zo hoog met zijn arm te zwaaien.
Vink, held!
Die EH moeten ze maar niet naar Ajax halen. Wat een prutser
Die EH moeten ze maar niet naar Ajax halen. Wat een prutser
I think I lost my fucking headache