Maarten Stekelenburg
Moderator: mods
Re: Maarten Stekelenburg
Ik denk eerder dat Ajax Stekelenburg in de markt wil zetten.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik kan me voorstellen dat Bayern interesse heeft. Ze hebben een keeper nodig en Neuer en Adler zijn onbetaalbaar. 30 miljoen geeft ook Bayern voor een keeper niet uit.
Bovendien heeft Bayern met Hoek een Nederlandse keeperstrainer...
Bovendien heeft Bayern met Hoek een Nederlandse keeperstrainer...
Laatst gewijzigd door wimpey op ma apr 12, 2010 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou jammer zijn. Hij haalt dit jaar een aardig niveau en is voor de verandering eens een constant jaar aan het draaien. De hoge ballen van de zijkant krijgt hij ook steeds beter onder controle. Een prima keeper voor Ajax kortom.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ha lekker droog.
Ik niet. Bayern kan beter krijgen.wimpey schreef:Ik kan me voorstellen dat Bayern interesse heeft.
Stekelenburg stond ook niet op het lijstje van Bild.
Want Bild heeft altijd alles goed?
Heb je het lijstje van Madrid gezien volgens Marca? Daar staan 19.348 spelers voor Madrid Joey
Heb je het lijstje van Madrid gezien volgens Marca? Daar staan 19.348 spelers voor Madrid Joey

IK GELOOF!!!!!!
Dat wil nog niet zeggen dat ze ook beter halen. Bayern kon ook beter krijgen dan Pranjic, braafheid etc...joey schreef:Ik niet. Bayern kan beter krijgen.wimpey schreef:Ik kan me voorstellen dat Bayern interesse heeft.
Bild heeft wel contacten bij Bayern, o.a. via Beckenbauer.Rishi schreef:Want Bild heeft altijd alles goed?
Bayern heeft nu geld. Van Gaal mag veel meer besteden dan een jaar geleden.
Vorig jaar is er ook best met geld gesmeten anders, bijvoorbeeld voor Pranjic (10mlj?). Bovendien is Van Gaal niet iemand die nooit een slechte aankoop doet.
Overigens zou ik het niet erg vinden als Steek gewoon bleef.
Overigens zou ik het niet erg vinden als Steek gewoon bleef.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Arsenal schijnt ook aardig te mogen gaan investeren..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Die gaan zeker voor 1 van de drie Wiel, Steek, Suarez. Waarbij ik de eerste en tweede het meest waarschijnlijk acht.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Denk niet dat ze Wiel halen. Tenzij Sagna/Eboue weggaat. Denk dat die eerder een centrale middenvelder en een centrale verdediger halen. En een keeper.
IK GELOOF!!!!!!
Maarten Stekelenburg is door de rapporteurs van Sportweek, het medium dat maandag fuseerde met NUsport, gekroond tot voetballer van het jaar 2009/2010. De doelman van Ajax finisht op een gemiddeld cijfer van 6,82, vijf honderdste hoger dan FC Twente-verdediger Douglas.
In de top tien is Ajax met vier spelers het best vertegenwoordigd. Behalve Stekelenburg en Suarez eindigen Jan Vertonghen (vierde) en Gregory van der Wiel (zevende) in de bovenste regionen. De afvaardiging van FC Twente bestaat naast Douglas uit Bryan Ruiz (vijfde) en Wout Brama (negende).
Stekelenburg in verband gebracht met Villareal. Hij zou kandidaat zijn om Diego Lopez op te volgen, mocht die vertrekken. Hij is overigens niet de enige kandidaat.
Bron: Marca
Bron: Marca
En Suarez en/of vd Wiel. Emanuelson misschien ook nog. Op deze manier gaat het hard.
Stekelenburg doet het goed maar verdient buitensporig veel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 10/11
Ik bedoel uiteraard dat hij voor een stapje hoger dan Villarreal gaat.joey schreef:Mij ook. Als hij de kans krijgt, is hij weg.
Ongetwijfeld niet zoveel dat het een subtopclub in Engeland, Spanje, Italië of Duitsland zal afschrikken.Bertje schreef:Stekelenburg doet het goed maar verdient buitensporig veel.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind Stekelenburg eigenlijk wel goed genoeg voor de absolute top.
Even wachten tot hij 30 is, kan-ie naar Milan. Die halen alleen oude keepers.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
In Engeland hebben ze altijd keepers nodig. Dat is dit WK weer gebleken, hehe.
Ik ook. Daarom moeten we hem gewoon houden.brigade zuid schreef:Ik vind Stekelenburg eigenlijk wel goed genoeg voor de absolute top.
IK GELOOF!!!!!!