Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Rutten behoefte heeft aan Zenden, daar heeft PSV niets aan.
MvB schreef:Die kunnen ook met elkaar spelen! Andy van rechts en Zenden van links. Is een stevige basis voor een droomaanval.
In de cruciale maand maart heeft Rutten anders opzichtig gefaald. Ajax heeft zelden zó easy peasy gewonnen van een weerloos PSV.Baseman schreef: Blijft staan dat PSV momenteel 12 punten meer heeft dan vorig seizoen, dat de selectie weer een eenheid is en dat er eindelijk weer een idee achter het spel zit, waarbij dit spel er ook regelmatig heel aardig uitziet.
Hopelijk haalt ie er nog een paar van het niveau Engelaar, Ooijer, Mandy. Vukovic mag blijven, las ik. PSV is in prima handen.Met enkele specifieke versterkingen heeft PSV volgend seizoen een mooi team staan.
Rutten's doelstelling is 2 keer in de 3 jaar CL en 1 keer in de 3 jaar kampioen. Dus ik denk niet dat de man het met je eens zal zijn dat ie het prima doet wanneer ie 3e wordt!Zelfs als PSV 3e blijft heeft Rutten uitstekend werk geleverd.
En op voorspraak van wie dan wél?Baseman schreef: PS: Op PN geeft RIO aan dat Vd Meyde niet gehaald is op voorspraak van Rutten.
Afscheid nemen nog wel. Wil PSV z'n contract afkopen ofzo? Of denkt RIO wellicht dat Man U, Milan en Barca interesse hebben?En hij heeft aan dat PSV afscheid gaat nemen van Isaksson, dat zou goed nieuws zijn
Bron: PSV.nlPSV bindt Jagos Vukovic voor drie jaar
PSV heeft de Servische verdediger Jagos Vukovic definitief overgenomen van FK Rad en hem voor de komende drie seizoenen vastgelegd. Vukovic (21) speelt dit seizoen op huurbasis voor PSV, maar vanaf komende zomer gaat zijn nieuwe verbintenis in met daarna een optie voor nog twee seizoenen. Dat heeft de clubleiding vrijdagmiddag laten weten.
PSV
Rutten: “Optimale constructie”
PSV legt Vukovic (van 10 juni 1988) vast voor drie seizoenen met een optie voor nog twee jaar. De Servisch international kwam vorig jaar zomer op huurbasis over van FK Rad, nadat hij eerder zijn jeugdopleiding genoot bij Rode Ster Belgrado. De linksbenige verdediger kwam tot nu toe tot negen wedstrijden voor PSV, waarin hij eenmaal scoorde. Hoofdcoach Fred Rutten liet weten dat hij content is over de ontwikkeling van de Serviër. “Dit is de optimale constructie om spelers te laten doorontwikkelen, door ze eerst voor een jaar te huren. Hij heeft kunnen kennismaken met de club, met het niveau en de speelwijze. Een goede manier van werken voor alle partijen”, aldus Rutten. “Jagos heeft ons laten zien dat hij een talent is, een speler die nog volop in ontwikkeling is.”
www.destentor.nlGA Eagles strikt PSV-talent Heerkens
Tekstgrootte
DEVENTER - GA Eagles heeft centrale verdediger Freek Heerkens voor twee seizoenen vastgelegd met een optie voor nog een seizoen. De 20-jarige jeugdinternational komt over van Jong PSV.
Heerkens besloot in januari niet in te gaan op contractverlenging bij PSV. Na gesprekken met verschillende clubs viel de keus op GA Eagles. ,,Ik heb een goed gesprek gehad met trainer Andries Ulderink en Marc Overmars'', zegt Heerkens. ,,Ik denk dat Go Ahead de juiste club is om me verder te ontwikkelen.''
Heerkens vervangt Robbert Maruanaya, die geen nieuwe contract krijgt, in de selectie van de Deventer club.
Daarvoor is Feynooit zo belangrijke killer voor plek 2 maar ook 1 als Twente verlies of gelijk speelt hangt alles van die Kakkies af en bij een gelijk spel 2x staan we boven aan moeten we zelf we alles winnen. Als dit gebeurt krijgen ze van mij die beker gratis liever plek 1 dan zo'n niets zeggende KNTB bekerAjaciedjuh schreef:psv uitgeschakeld voor de titel. Als Ajax vandaag wint, dan zijn ze vrijwel kansloos voor plaats 2.
Zit wat in. Feyenoord heeft een elftal met meer potentieel dan PSV, vind ik. Maza, Toivonen, Manolev, Pieters, Isaksson, Engelaar, da´s middelmaat.joey schreef:En vooral: wat is de toekomst van dit PSV? Echt, ik zou me ernstig zorgen maken als ik Rutten was. Eigenlijk heeft hij op zowat elke positie een betere speler nodig.
De Vrij, Vlaar, Fer, El Ahmadi: behoorlijke spelers. En jonger dan hetgeen bij PSV op die posities staat.Jöhnk schreef:Dat lijkt me wat overdreven, wimpey.
Ik vergelijk posities.Bertje schreef:Maar je vergelijkt nu de betere spelers van Feyenoord met de slechtere spelers van PSV.
Al met al... doet het elkaar niet veel. En Feyenoord heeft een paar goede jonkies dus.Bertje schreef:En Dzsudzsak (Cissé/Biseswar), Bakkal (Bruins/Babovic), Afellay (Fer), Salcido (Bahia) en Isaksson (Mulder/Van Dijk) zijn ook beter dan hun tegenhangers.
Schijnt een talent te zijn. Heeft op mij in PSV-1 nog geen enkele indruk gemaakt.En PSV heeft ook nog een groot talent als Labyad achter de hand.