Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za apr 10, 2010 2:57 pm

Om die foto ging het mij ook. Wat een volstrekt idiote vertoning. Vinden we het gek dat Ajax vervolgens moeilijk gaat doen? Ze vrágen erom! En dan de club de schuld geven als er minder kaarten worden afgenomen! Waanzin.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za apr 10, 2010 3:16 pm

Ik vind sowieso dat dat hele AFCA.nl veel te veel eer krijgt. Het wordt vaak als spreekbuis gezien van de harde kern maar volgens mij wordt die site gewoon gerund door een klein groepje malloten die je niet al te veel aandacht moet geven.

Ik snap ook niet dat Peter R. de Vries zich leent als columnist voor die site, maar dat terzijde.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 10, 2010 4:29 pm

Mars schreef:Nee, ik heb er helemaal geen problemen mee als schade verhaald wordt op de daders. Ben zelf in mijn jongere jaren ook geen lieverdje geweest, maar heb altijd het standpunt gehad dat je niet moet zeiken als je gepakt word nadat je iets gedaan hebt. Gepakt worden als je niets gedaan hebt, daar heb ik wel een probleem mee. Ik weiger dan ook op voorhand al akkoord te gaan met dergelijke voorwaarden. Mijn gegarandeerde kaartje (als voorrangskaarthouder) is dus beschikbaar, met pijn in mijn hart, maar ik ben er eventjes helemaal klaar mee....
Dus je vindt het prima wanneer je narigheid uithaalt en er niet voor wordt gepakt, maar wanneer je een keer ergens voor moet dokken waar je niet aan mee hebt gedaan dan ben je op je tenen getrapt? Zou het dan niet min of meer compenseren voor al die keren dat je er mee weg bent gekomen? :smallgrin.gif: Ik bedoel, we hebben het niet over gevangenisstraf of zo, dus die paar euro die je straks moet dokken hadden ze waarschijnlijk nog van je tegoed. :wink.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:... en de openingsgpagina van http://www.afca.nl maakt de boel er natuurlijk ook beter op.
Al die lui lekker thuis laten zou al flink helpen, lijkt mij.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 10, 2010 4:52 pm

Thijs schreef:Ik vind sowieso dat dat hele AFCA.nl veel te veel eer krijgt. Het wordt vaak als spreekbuis gezien van de harde kern maar volgens mij wordt die site gewoon gerund door een klein groepje malloten die je niet al te veel aandacht moet geven.
Tja, maar het is ook een klein groepje malloten dat aan het rellen slaat...

Het zal de politie en Aboutaleb een zorg zijn hoe die site bekend staat. Met zo'n openingspagina kun je het voor iedereen verpesten.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 10, 2010 5:06 pm

Enganche schreef:
Mars schreef:Nee, ik heb er helemaal geen problemen mee als schade verhaald wordt op de daders. Ben zelf in mijn jongere jaren ook geen lieverdje geweest, maar heb altijd het standpunt gehad dat je niet moet zeiken als je gepakt word nadat je iets gedaan hebt. Gepakt worden als je niets gedaan hebt, daar heb ik wel een probleem mee. Ik weiger dan ook op voorhand al akkoord te gaan met dergelijke voorwaarden. Mijn gegarandeerde kaartje (als voorrangskaarthouder) is dus beschikbaar, met pijn in mijn hart, maar ik ben er eventjes helemaal klaar mee....
Dus je vindt het prima wanneer je narigheid uithaalt en er niet voor wordt gepakt, maar wanneer je een keer ergens voor moet dokken waar je niet aan mee hebt gedaan dan ben je op je tenen getrapt? Zou het dan niet min of meer compenseren voor al die keren dat je er mee weg bent gekomen? :smallgrin.gif: Ik bedoel, we hebben het niet over gevangenisstraf of zo, dus die paar euro die je straks moet dokken hadden ze waarschijnlijk nog van je tegoed. :wink.gif:

Je moet beter lezen. Hij vindt dat je niet moet zeiken als je gepakt wordt nadat je iets hebt gedaan wat niet mag.

Ik heb mijn hoop nog steeds gevestigd op een kaart voor een neutraal vak. :neutral.gif:

Mars

Bericht door Mars » za apr 10, 2010 5:09 pm

Enganche schreef: Dus je vindt het prima wanneer je narigheid uithaalt en er niet voor wordt gepakt, maar wanneer je een keer ergens voor moet dokken waar je niet aan mee hebt gedaan dan ben je op je tenen getrapt? Zou het dan niet min of meer compenseren voor al die keren dat je er mee weg bent gekomen? :smallgrin.gif: Ik bedoel, we hebben het niet over gevangenisstraf of zo, dus die paar euro die je straks moet dokken hadden ze waarschijnlijk nog van je tegoed. :wink.gif:
Vanuit dat oogpunt kunnen we dus ook iedereen met een auto zo maar een paar boetes gaan sturen voor overtredingen die ze niet gemaakt hebben. Iedereen rijdt immers wel eens te hard, vergeet wel eens richting aan te geven etc, maar in de meeste gevallen wordt je daar niet voor gepakt. Die paar euro die je dan straks moet dokken hadden ze waarschijnlijk nog van je tegoed ...

Doen we gelijk hetzelfde voor iedereen met een fiets in Amsterdam. Aangezien de gemiddelde Amsterdamse fietser dagelijks niets anders doet dan zich niet aan de regels houden zonder dat ze een boete krijgen sturen we ze allemaal maar gelijk een boete van enkele honderden euro's, die paar euro hadden ze waarschijnlijk toch nog tegoed .... Ik bedoel, we hebben het hier niet over gevangenisstraf of zo...
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za apr 10, 2010 5:35 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Om die foto ging het mij ook. Wat een volstrekt idiote vertoning. Vinden we het gek dat Ajax vervolgens moeilijk gaat doen? Ze vrágen erom! En dan de club de schuld geven als er minder kaarten worden afgenomen! Waanzin.
Zo is het. Je schaamt je toch kapot als je daarmee geassocieerd wordt? :blush.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 10, 2010 5:52 pm

Edit Duke. :headbang.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 10, 2010 5:54 pm

xxxxxxx rotterdam. :headbang.gif:

Edit Neef: dit soort dingen doe je maar op die geliefde site van je.

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 10, 2010 5:55 pm

Neem het leven niet TE serieus.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za apr 10, 2010 5:57 pm

Jullie vinden die openingspagina van een Ajaxwaardig niveau?

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik bij AFCA.nl altijd dacht dat Goodfella daar achter zat :blush.gif: :smallgrin.gif: . Maar die gedachte was dus zo gek nog niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 10, 2010 6:03 pm

Edit Duke: dit soort teksten willen we hier niet zien.

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 10, 2010 7:33 pm

Edit Duke.

LucaS

Bericht door LucaS » za apr 10, 2010 7:49 pm

Het geeft wel aan dat de gemeente Rotterdam en Ajax wel een punt hebben
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 10, 2010 8:14 pm

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za apr 10, 2010 8:24 pm

goodfella schreef:
Enganche schreef:

Je moet beter lezen. Hij vindt dat je niet moet zeiken als je gepakt wordt nadat je iets hebt gedaan wat niet mag.
Ik heb mijn hoop nog steeds gevestigd op een kaart voor een neutraal vak. :neutral.gif:
hoe wou je dat doen dan ? daarnaast zit je in een neutraal vak.. scoort Ajax kan je nog niet juichen... Neem maar van mij aan dat ook in de neutrale vakken kakkerlakken zitten.. Nee dank je wel mijn zien ze niet meer in de stadion als Ajax daar voetbalt.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za apr 10, 2010 10:39 pm

LucaS schreef:Het geeft wel aan dat de gemeente Rotterdam en Ajax wel een punt hebben
Sterker nog, ze hebben groot gelijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 10, 2010 10:44 pm

mattie schreef:

hoe wou je dat doen dan ? daarnaast zit je in een neutraal vak.. scoort Ajax kan je nog niet juichen... Neem maar van mij aan dat ook in de neutrale vakken kakkerlakken zitten.. Nee dank je wel mijn zien ze niet meer in de stadion als Ajax daar voetbalt.[/quote]

Waar een wil is, is een weg. Heb al meerdere bekerfinales in een neutraal vak gezeten. Ben bij de eerste ADO - Ajax in een thuisvak terechtgekomen. Jarenlang bij Twente - Ajax op de hoofdtribune gezeten, terwijl er officieel nooit een losse verkoop voor die wedstrijd was.

goodfella

Bericht door goodfella » za apr 10, 2010 10:45 pm

Oh ja,

Edit Duke: zoals Neefkens zegt.

:blub.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 10, 2010 10:46 pm

Edit Duke: ook hier.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 11, 2010 11:02 am

Als jullie dit soort dingen erg grappig vinden, dan nodig ik jullie van harte uit om dat vooral te doen op die andere site.
Hier doen we dat niet.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 11, 2010 11:29 am

Neefkens schreef:Als jullie dit soort dingen erg grappig vinden, dan nodig ik jullie van harte uit om dat vooral te doen op die andere site.
Hier doen we dat niet.
:biggthumpup.gif: Inderdaad, walgelijk. Tuig van de eerste richel waar ik als Ajacied totaal niet met geassocieerd wil worden.

Door dat zo'n soort lui, is het duel zo zwaarbeladen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

goodfella

Bericht door goodfella » zo apr 11, 2010 6:42 pm

Soms kun je het ook te serieus nemen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo apr 11, 2010 7:06 pm

Soms kun je beter eerst nadenken voordat je dit soort onzin uitkraamt. :rules.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 11, 2010 7:28 pm

Peter R de Vries schrijft niet meer voor AFCA n.a.v. de foto op de frontpage.

http://www.peterrdevries.nl/nieuws/geen ... ot-geweld/

Goede en moedige beslissing.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Plaats reactie