Christian D. Eriksen
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Christian D. Eriksen
.....en toen was er alweer een week voorbij. Wat zijn toch de problemen met die handtekening?
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Hoe hij die kans na de 0-1 nog op de benen van Van den Bergh wist te krijgen?
De hoek lag echt helemaal open. Vooralsnog bewijst hij op het hoogste niveau een hele matige afmaker te zijn.

Maar voetballend was hij de enige die enigszins overeind bleef.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Opvallend, aangezien hij bij Jong Ajax uit alle hoeken en standen scoorde.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
In de A1, want hij heeft maar een paar wedstrijden in Jong Ajax gespeeld.De Dominee schreef:Opvallend, aangezien hij bij Jong Ajax uit alle hoeken en standen scoorde.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Inderdaad. Sowieso mist Ajax een middenvelder die het spel naar zich toetrekt. Eriksen is er fysiek en qua persoonlijkheid nog (lang?) niet aan toe en Lodeiro bestrijkt met z'n passing een range ter grootte van een postzegel.Enganche schreef:Hoe hij die kans na de 0-1 nog op de benen van Van den Bergh wist te krijgen?De hoek lag echt helemaal open. Vooralsnog bewijst hij op het hoogste niveau een hele matige afmaker te zijn.
Ajax heeft 3 lopers op het middenveld met een gebrekkige spelintelligentie. Hetgeen regelmatig resulteert in spelniveau zoals vandaag.
Ik zou 'gewoon' voor Eriksen gaan. Is de enige speler die het overzicht en de handelingssnelheid heeft om aanspeelbaar te zijn en voor een goede voortzetting te zorgen.
Dat hij wellicht een keer onder de voet gelopen wordt moet dan maar. Hij is mijns inziens de beste optie. Je kunt altijd, indien nodig, Lindgren of Gabri of zo inbrengen om puur te controleren.
Eriksen loopt er nu telkens wat verloren bij aan de zijkant, terwijl de overige middenvelders (meestal op Enoh na) elkaar in het centrum voor de voeten lopen.
Dat hij wellicht een keer onder de voet gelopen wordt moet dan maar. Hij is mijns inziens de beste optie. Je kunt altijd, indien nodig, Lindgren of Gabri of zo inbrengen om puur te controleren.
Eriksen loopt er nu telkens wat verloren bij aan de zijkant, terwijl de overige middenvelders (meestal op Enoh na) elkaar in het centrum voor de voeten lopen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En op die manier dwing je De Zeeuw om controlerend te spelen..
IK GELOOF!!!!!!
Het wordt tijd dat de Zeeuw weer eens gewoon een goede wedstrijd gaat spelen, want die heb ik de laatste tijd heel weinig goeds zien doen.
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Eriksen tot zomer 2014 Ajax-speler
Bron: telegraafAjax heeft een akkoord bereikt met Christian Eriksen (18). Het Deense talent zet vandaag of morgen zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2014. "Ik ben blij dat we eruit zijn", nam de speler vast een voorschot op de nieuwe verbintenis. "Ik kan hier nog veel leren, ben nog niet klaar en hoop veel voor de club te kunnen betekenen", aldus de middenvelder, die vervolgens werd bewierookt door Martin Jol.
Christian Eriksen "Christian is het grootste talent dat ik de laatste tien jaar heb gezien", aldus de trainer van Ajax. "Hij is sinds de winterstop een vast onderdeel van de A-selectie, heeft veel in de basis gestaan en werd begeerd door grote clubs. Daarom is het goed dat we hem langer konden vastleggen." Op de vraag of Eriksen klaar is voor het WK, antwoordde Jol aanvankelijk diplomatiek. "Ik wil niet op de stoel van Morten Olsen gaan zitten en hem een bepaalde hoek in drukken." Uiteindelijk volgde alsnog een 'ja'. Jol wil ook door met Dennis Rommedahl, die wel genoegen moet nemen met aanzienlijk minder salaris.
Laatst gewijzigd door sander op za apr 10, 2010 7:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Nou nog meer schotkracht en 

Wel kort, maar 4 jaar. Maar goed, je kan altijd nog een keer opwaarderen en verlengen
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Inderdaad (liever 5 jaar). In ieder geval nog 2 jaar genieten en hopelijk tussendoor nog een keer verlengen.LucaS schreef:Wel kort, maar 4 jaar. Maar goed, je kan altijd nog een keer opwaarderen en verlengen
Ik sta wel te kijken hoor van dat commentaar. "Ik ben hier nog niet klaar". Nee, me dunkt, hij heeft 6 wedstrijden in het eerste gespeeld.
Als hij geen bal meer raakt is 4 jaar erg lang.LucaS schreef:Wel kort, maar 4 jaar.
Ik ben er in ieder geval erg content mee. De looptijd van het contract is prima. Lang genoeg om niet direct zenuwachtig te worden als hij twee keer goed speelt. Bovendien, als hij zich inderdaad ontwikkelt zoals we hopen dan zitten ze volgend jaar om deze tijd misschien wel weer om tafel om over opwaardering te praten. Dat is dan gelijk een mooi moment om er ook weer een jaartje aan vast te plakken.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Zeer goed nieuws! Ik zal pas rustig slapen als de handtekening daadwerkelijk gezet is. Deze jongen heeft alle mogelijkheden om bij Ajax door te ontwikkelen en uit te groeien tot één van de key players. In 2013 voorzie ik een mooie deal waar zowel Ajax als Eriksen beter van worden.
Ajax!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zeker, maar dan moet je voortaan alleen nog 1-jarige contracten afsluiten. EN dat kan weer niet, want de heer Slop voert zijn zorgvuldige financiele beleid zo dat forse transferopbrengsten voor Ajax onmisbaar zijn.Jöhnk schreef:Als hij geen bal meer raakt is 4 jaar erg lang.LucaS schreef:Wel kort, maar 4 jaar.
Bovendien willen spelers geen 1-jarige contracten afsluiten.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Hij heeft nog niet getekend geeft hij zojuist aan bij Studio Ajax. Hij verwacht wel dat het goed komt deze week.
Wat een soap. Laten we hopen dat het nu eindelijk eens goedkomt.Ajaciedjuh schreef:Hij heeft nog niet getekend geeft hij zojuist aan bij Studio Ajax. Hij verwacht wel dat het goed komt deze week.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09