Is niet de manier om wat van Twente af te snoepen. Maar zo te lezen werd er rekening mee gehouden dat Twente niet ging winnen van Sparta? We moeten onze hoop toch echt op VVV, NAC en AZ vestigen.Jöhnk schreef:Ze verdedigen alleen maar, en dat doen ze redelijk.D_skilled schreef:Sparta is echt heel slecht.
FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
Als Twente de aankomende twee wedstrijden geen punten morst zie ik het niet meer gebeuren voor Ajax danwel PSV.
De bottleneck voor Twente ligt 'm met name in de laatste drie wedstrijden wat mij betreft. Plankenkoorts wellicht?D_skilled schreef:Als Twente de aankomende twee wedstrijden geen punten morst zie ik het niet meer gebeuren voor Ajax danwel PSV.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik zie Twente wel winnen in Venlo en van Heerenveen. Punt is: In Alkmaar MOET wat gebeuren. Lijkt me evident, winst voor Twente daar betekent de titel.
Puntverlies voor Twente daar betekent geen-foutjes-meer-maken tegen Feyenoord en in Breda. Dan hebben we wat geluk nodig, en wie weet choken ze zelf wel.
Puntverlies voor Twente daar betekent geen-foutjes-meer-maken tegen Feyenoord en in Breda. Dan hebben we wat geluk nodig, en wie weet choken ze zelf wel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Nee, dat verwacht ik niet. Twente is heel stabiel. Bij een voorsprong van de tegenstander raken ze nimmer in paniek. Als Twente kampioen wordt dan is dat voor de helft op de conto van Ruiz. Fantastische speler.
Ze mogen wel een standbeeld voor Ruiz neerzetten in Enschede als Twente kampioen wordt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
het is geen record, ik meen dat een ajacied in de jaren 50 hetzelfde trucje in nog minder tijd voor elkaar kreeg.Thijs schreef:D_skilled schreef:Een hattrick in vijf minuten. Dat kan allemaal gewoon in de HCE.
Dat dit kan in Nederland!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Een goed geheugen, of opgezocht Doc?
22 maart 1959, hattrick in 2 minuten door Jan Seelen tegen SHS.
22 maart 1959, hattrick in 2 minuten door Jan Seelen tegen SHS.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
t was ver voor mijn geboorte, dus opgezocht frank. vi.nl meldt het ook
Het AD meldt dat West Ham United in de markt is voor McLaren.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ronnie Stam? Op basis waarvan? Komt echt te kort voor de top. Verdedigend zeer beperkt!
Dat valt allemaal wel mee. Ik heb hem nog nooit weggespeeld zien worden door een tegenstander in de Eredivisie. Het is tactisch geen brein, maar verdedigend is die beter dan Van der Wiel.
Van dat drietal zou ik geloof ik alleen interesse hebben in Ruiz. Maar wij hebben Luis!
Laat dat onrust stoken maar aan de media over. Er zal nu echt wel meer druk op komen te liggen. Ik heb liever niet dat Ajax zich gaat bezighouden met dat soort fratsen. Dat past in mijn ogen niet bij onze club.
Laat dat onrust stoken maar aan de media over. Er zal nu echt wel meer druk op komen te liggen. Ik heb liever niet dat Ajax zich gaat bezighouden met dat soort fratsen. Dat past in mijn ogen niet bij onze club.
Nil volentibus arduum
Ronnie Stam vind ik best een goede speler en als Wiel weggaat mogen ze hem van mij kopen. Of Blind moet er klaar voor zijn maar op dit moment vind ik Ronnie net wat beter.
Is door niemand weggespeeld. Kan een man uitschakelen, doet aanvallend mee, heeft de longen van een paard en is ook niet de domste. Maar goed.. voor hem zal wel de hoofdprijs gevraagd worden..
Is door niemand weggespeeld. Kan een man uitschakelen, doet aanvallend mee, heeft de longen van een paard en is ook niet de domste. Maar goed.. voor hem zal wel de hoofdprijs gevraagd worden..
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Rishi schreef:Ronnie Stam vind ik best een goede speler en als Wiel weggaat mogen ze hem van mij kopen. Of Blind moet er klaar voor zijn maar op dit moment vind ik Ronnie net wat beter.

Ruiz is natuurlijk welkom, dat riep ik (helaas) vorig jaar al samen met vele anderen. Onhaalbaar vrees ik.
Douglas is een twijfelgeval, Stam hoef ik niet bij Ajax te zien. Matige speler die excelleert in een goed lopend elftal.
Douglas is een twijfelgeval, Stam hoef ik niet bij Ajax te zien. Matige speler die excelleert in een goed lopend elftal.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
de laatste 2 wedstrijden zijn tegen Feyenoord en NAC, dus waarom niet?D_skilled schreef:Als Twente de aankomende twee wedstrijden geen punten morst zie ik het niet meer gebeuren voor Ajax danwel PSV.
Zie jij Twente nog een keer van Feyenoord verliezen of gelijkspelen? Het mocht al een wonder heten dat Feyenoord uiteindelijk won van Twente in de beker. NAC-uit zou kunnen. Misschien zijn ze tegen die tijd al landskampioen.
Twente moet het in de laatste drie wedstrijden laten liggen. De komende twee wedstrijden zijn makkies voor ze.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
waarom niet, feyenoord moet punten pakken om AZ van zich af te houden en NAC is thuis onvoorspelbaar.D_skilled schreef:Zie jij Twente nog een keer van Feyenoord verliezen of gelijkspelen? Het mocht al een wonder heten dat Feyenoord uiteindelijk won van Twente in de beker. NAC-uit zou kunnen. Misschien zijn ze tegen die tijd al landskampioen.
Twente speelt al tijden niet best. Ten onrechte winnen van RKC, verliezen van Feyenoord. EN de zege op Sparta vertekende ook nogal, in de eerste helft creeerde Twente die wedstrijd helemaal niets. Pas na de 1-0 en de daarop onmiddellijk volgende rode kaart was het de betere.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Twente is allang weer aan de betere hand hoor. Spelen keurig gelijk bij PSV waarbij ze de 2e helft heel goed speelden. Feyenoord had bij rust al op 0-3 achterstand moeten staan en Sparta werd ook eenvoudig verslagen (iets wat AJAX en PSV niet lukte!)
Een tijdje terug hadden ze idd wel een mindere periode.
Een tijdje terug hadden ze idd wel een mindere periode.
Dat idee heb ik ook. Vitesse-uit/NEC-thuis/RKC-uit: toen waren ze echt slecht. Nu gaat het wel weer.
Wat overigens niet automatisch betekent dat ze niet meer tegen puntverlies aan zullen lopen. Zoals je kunt winnen met slecht spel, kun je ook een keer verliezen met beter spel.
Wat overigens niet automatisch betekent dat ze niet meer tegen puntverlies aan zullen lopen. Zoals je kunt winnen met slecht spel, kun je ook een keer verliezen met beter spel.