Champions League
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Champions League 2009-2010
Lekker hoor en verdiend ook.
Wunderbar!
Zo kennen we Van Gaal weer. Gewoon aanvallend wisselen. 

Het stinkt aan alle kanten!
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar dat was niet best.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vergeet niet dat Man Utd het in de eerste helft al had kunnen beslissen.
Inderdaad. Bayern krijgt de beloning voor de aanvallende wissel.
Maar wat stonden ze daar nu bij Manchester te doen? Ik moest even terugdenken aan RKC onlangs tegen Ajax.
Maar wat stonden ze daar nu bij Manchester te doen? Ik moest even terugdenken aan RKC onlangs tegen Ajax.
Nil volentibus arduum
Er ging inderdaad van alles mis. Maar Olic is wel een mannetje.
Wat een vieze schop deelde Rooney uit. Bweh.
Wat een vieze schop deelde Rooney uit. Bweh.
-
- AT Toto winner 15/16
Van Bommel doet het ook erg goed bij Bayern.
Mooi zo. Dan keert hij voorlopig niet terug naar PSV.
Hoezo was die wissel zo aanvallend dan?
Olic ging gewoon naar rechts op de plaats van Altintop en Klose en Gomez stonden in de spits. Precies hetzelfde systeem dus..
Olic ging gewoon naar rechts op de plaats van Altintop en Klose en Gomez stonden in de spits. Precies hetzelfde systeem dus..
Barca slacht deze twee ploegen echt gigantisch hoor. Wat een prut!
IK GELOOF!!!!!!
Gomes en Klose voor Müller en Altintop, dat vind ik aanvallend wisselen, hoor.Hoeladans schreef:Hoezo was die wissel zo aanvallend dan?
Bayern kon daardoor druk zetten op de verdediging van Man. United.
Hmm..ik zie dat niet helemaal. Het systeem blijft namelijk gewoon precies hetzelfde.
Het systeem bepaalt alleen niet hoe aanvallend je speelt. Dat doen de spelers.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat is 'm inderdaad. Ik zie 'm nog wel meegaan naar 't WK ook. Fred wilde overigens niet naar Feyenoord, dus dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Bastos is de Filipe Kasmirski van Feyenoord.beelzebub schreef:Hmmz, die Bastos van Lyon, is dat ook die Bastos van Feyenoord? Net zoals ze daar ook ene Fred van Feyenoord hadden rondlopen?
Leuk om te zien dat Cesar Delgado zich dit seizoen in de basis heeft gespeeld bij Lyon.

Goh, dat meen je.Bertje schreef:Het systeem bepaalt alleen niet hoe aanvallend je speelt. Dat doen de spelers.

Muller en Altintop zijn net zo goed aanvallend ingestelde spelers.
Vertonghen is als verdediger ook aanvallend ingesteld. Er zijn nuanceverschillen.
Bovendien zorgen Gomes en Klose voor een andere samenstelling (en dus een andere tactiek) dan Muller en Altintop.
Bovendien zorgen Gomes en Klose voor een andere samenstelling (en dus een andere tactiek) dan Muller en Altintop.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja? Wat voor samenstelling dan?
Had wel verwacht dat jij dit zou weten Hoelahoep.
Muller speelde een beetje als een verkapte nummer 10. Altintop is een diepe rechtshalf. Toen Olic op rechts ging spelen moest Evra wel achterin blijven staan. Met Gomez en Klose had je dus 2 spitsen tegenover de 2 verdedigers van Man U. Ribery vanaf links.
Dat is wat anders dan spelen met Olic (zwerver), Muller (stond hij spits, op 10, een soort van tweede spits?) en Altintop op rechts (geen rechtsbuiten).
Zoiets?
Muller speelde een beetje als een verkapte nummer 10. Altintop is een diepe rechtshalf. Toen Olic op rechts ging spelen moest Evra wel achterin blijven staan. Met Gomez en Klose had je dus 2 spitsen tegenover de 2 verdedigers van Man U. Ribery vanaf links.
Dat is wat anders dan spelen met Olic (zwerver), Muller (stond hij spits, op 10, een soort van tweede spits?) en Altintop op rechts (geen rechtsbuiten).
Zoiets?
IK GELOOF!!!!!!
Hehe, eindelijk een uitleg.
Volgens mij maakte het niet zoveel verschil. Altintop speelde redelijk diep aan die rechterkant en hield daardoor Evra al achterin. Is de hele wedstrijd echt amper opgekomen.
Misschien dat Klose wel wat meer echt in de spits ging spelen dan Muller, daar heb je een punt. Maar ik vond al dat gepraat over de aanvallende wissels van v.Gaal waardoor de wedstrijd kantelde een beetje overdreven. Kwam eerder doordat Ferguson Carrick weghaalde dat Bayern nog dominanter werd.

Volgens mij maakte het niet zoveel verschil. Altintop speelde redelijk diep aan die rechterkant en hield daardoor Evra al achterin. Is de hele wedstrijd echt amper opgekomen.
Misschien dat Klose wel wat meer echt in de spits ging spelen dan Muller, daar heb je een punt. Maar ik vond al dat gepraat over de aanvallende wissels van v.Gaal waardoor de wedstrijd kantelde een beetje overdreven. Kwam eerder doordat Ferguson Carrick weghaalde dat Bayern nog dominanter werd.
Rishi schreef:Barca slacht deze twee ploegen echt gigantisch hoor. Wat een prut!

Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Rare pot. Snap niet dat Man U zich zover liet inzakken na de 0-1, Bayern was rijp voor de sloop.
Zodoende kwam Bayern er een beetje bovenop, maar Bayern speelde in een veel te laag tempo. Bommel en Pranjic namen de bal aan, legden 'm goed en schoven het ding verder. Zat geen snelheid en verrassing in. Je ziet aan de goals hoe Bayern voetbalde: vrije trap van richting veranderd en Olic op wilskracht na een pupillenblunder van Evra. Die gast verdient echt een draai om z'n oren.
Steef's MdM blunderde er weer lekker op los... Hopeloos, die gast. Sowieso was het niveau laag, aan beide kanten. Veel matige spelers ook bij beide teams. Rooney en Lahm staken er ver bovenuit. Rooney klapte vervelend door z'n enkel trouwens. En als Robben er volgende week bij is, kan Bayern wellicht stunten.
Zodoende kwam Bayern er een beetje bovenop, maar Bayern speelde in een veel te laag tempo. Bommel en Pranjic namen de bal aan, legden 'm goed en schoven het ding verder. Zat geen snelheid en verrassing in. Je ziet aan de goals hoe Bayern voetbalde: vrije trap van richting veranderd en Olic op wilskracht na een pupillenblunder van Evra. Die gast verdient echt een draai om z'n oren.
Steef's MdM blunderde er weer lekker op los... Hopeloos, die gast. Sowieso was het niveau laag, aan beide kanten. Veel matige spelers ook bij beide teams. Rooney en Lahm staken er ver bovenuit. Rooney klapte vervelend door z'n enkel trouwens. En als Robben er volgende week bij is, kan Bayern wellicht stunten.
Ik ben ook best geschrokken van het niveau:
Butt, Badstuber, Demichelis (mag toch hopen voor Argentinie dat hij niet speelt in juni en juli), Van Buyten, Pranjic, Olic, Altintop, Muller bij Bayern zijn gewoon B-spelers.
Man U is ook geen echte top. Totaal geen creativiteit. Rooney was ook niet in vorm en op zijn doelpunt na was het niet veel boeiends.... Had gisteren zat mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen maar bakte er niet veel van.
Het was verder wel een vermakelijke wedstrijd met een terechte winnaar. Hopelijk is Robben er volgende week bij. Ben benieuwd.
Butt, Badstuber, Demichelis (mag toch hopen voor Argentinie dat hij niet speelt in juni en juli), Van Buyten, Pranjic, Olic, Altintop, Muller bij Bayern zijn gewoon B-spelers.
Man U is ook geen echte top. Totaal geen creativiteit. Rooney was ook niet in vorm en op zijn doelpunt na was het niet veel boeiends.... Had gisteren zat mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen maar bakte er niet veel van.
Het was verder wel een vermakelijke wedstrijd met een terechte winnaar. Hopelijk is Robben er volgende week bij. Ben benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!
-
Mueller vind ik persoonlijk wel een goede voetballer. Scoort zeer veel en is een echte Duitser... altijd tot het gaatje gaan.
De rest is inderdaad niet veel soeps. Vandaar dat Van Gaal puik werk levert.
De rest is inderdaad niet veel soeps. Vandaar dat Van Gaal puik werk levert.
Whitey on the moon.
Hij had natuurlijk ook geluk met de loting en de Bundesliga is ook geen wereldtop ofzo.
Ga er wel van uit dat Man U dit thuis rechtzet. Dit Bayern is echt prut..
Ga er wel van uit dat Man U dit thuis rechtzet. Dit Bayern is echt prut..
IK GELOOF!!!!!!