Da's een huis-tuin-en-keuken verdediger die regelmatig scoort.
Moderator: mods
Maar ze spelen wel afbraakvoetbal. Rutten was ook gehaald om het spel wat hij wilt spelen.goodfella schreef:Dan ben je wel een prima trainer.
wimpey schreef:Het 'voetbal' dat ie met S04 speelt is op maat gesneden op de kwaliteit daar. De tegenstander het spelen onmogelijk maken, veel overtredingen en ijzersterk bij spelhervattingen.
Ach... Van Burik was ook goed in de BuLi... Verlaat ook....Enganche schreef:Maar is ie minder dan de huidige Ooijer? Ik vind het vooral geen geweldige atleet, maar Ooijer is echt passé terwijl deze jongen in de bloei van z'n carrière zit.
Ooijer, Brouwers en Loovens hebben i.m.o. niets bij Oranje te zoeken. Is bijv. Wisgerhof minder??Enganche schreef:Maar is ie minder dan de huidige Ooijer? Ik vind het vooral geen geweldige atleet, maar Ooijer is echt passé terwijl deze jongen in de bloei van z'n carrière zit.
Magath boekte ook resultaten met Wolfsburg, Stuttgart en Bayern. En met die ploegen kwam hij wél tot goed voetbal. Schalke kan niet beter, simpel zat. Magath haalt meer dan het hoogste rendement eruit, erg knap.joey schreef: Bah. Jammer dat hij er resultaat mee boekt.
Dat laatste kan ik in vergelijking met Brouwers niet beoordelen, maar ik vind hem zeker minder dan Loovens en waarschijnlijk ook wel dan Ooijer. Lijkt me in ieder geval duidelijk dat het plaatsje naast Mathijsen vooralsnog naar Vlaar moet gaan. Met Heitinga als alternatief voor als je een spelversneller in de laatste linie wilt.wimpey schreef:Ooijer, Brouwers en Loovens hebben i.m.o. niets bij Oranje te zoeken. Is bijv. Wisgerhof minder??
Ooijer is echt passé. Heitinga, na ja, laat maar. Wat die 2 tegen Rusland tijdens het EK presteerden... Daar kun je op een WK niet mee aankomen, lijkt me.Bertje schreef: Dat laatste kan ik in vergelijking met Brouwers niet beoordelen, maar ik vind hem zeker minder dan Loovens en waarschijnlijk ook wel dan Ooijer. Lijkt me in ieder geval duidelijk dat het plaatsje naast Mathijsen vooralsnog naar Vlaar moet gaan. Met Heitinga als alternatief voor als je een spelversneller in de laatste linie wilt.
Vlaar boven Heitinga? Nooit! Vlaar is echt prut en Heitinga heeft dit jaar wel leren verdedigen bij Everton. Deed het niet slecht tegen Drogba en Rooney ( ook de enige twee hele wedstrijden die ik heb gezien van Everton maar toch, hij speelde goedBertje schreef:Dat laatste kan ik in vergelijking met Brouwers niet beoordelen, maar ik vind hem zeker minder dan Loovens en waarschijnlijk ook wel dan Ooijer. Lijkt me in ieder geval duidelijk dat het plaatsje naast Mathijsen vooralsnog naar Vlaar moet gaan. Met Heitinga als alternatief voor als je een spelversneller in de laatste linie wilt.wimpey schreef:Ooijer, Brouwers en Loovens hebben i.m.o. niets bij Oranje te zoeken. Is bijv. Wisgerhof minder??
En kort na een overtreding van Bordon waar paars op z'n plaats was geweest. S04 krijgt voetballes van Ludwig's ploeg momenteel.brigade zuid schreef:Schalke - Bayern 0-2, 2 doelpunten binnen een minuut.
Met een hele mooie. Speelt een geweldig seizoen. Rafinha maakt z'n fout van bij de 0-2 weer een beetje goed...Bertje schreef:Kuranyi.
Edu had er ook af gemogenbrigade zuid schreef:Altintop eraf met rood.