Ik leg altijd uit waarom ik iets vind. En volgens mij valt er op wat ik schrijf niets af te dingen.
Moderator: mods
Omdat het een forum is. Dus dat geeft mij het recht om er op te reageren. En daarnaast irriteer ik mij hevig aan dat negatieve gezeur van je de hele tijd.joey schreef:Dat maak ik zelf wel uit, Laudrup. Waar bemoei jij je mee?![]()
Ik leg altijd uit waarom ik iets vind. En volgens mij valt er op wat ik schrijf niets af te dingen.
Vandaag speelde hij super. Maar een paar weken geleden heb ik hem ook dramatische potten zien spelen, vooral net voor en net na de Afrika cup leek het nergens naar.Ajaciedjuh schreef:Enoh is gewoon een topper voor Ajax. Lang geleden dat we zo'n sterke controlerende middenvelder hebben gehad.
Dat kan, dat mag, daar kun je over discussiëren. Maar dat is dan ook wat we doen: discussiëren. Dat wil zeggen dat jij de ene mening hebt en ik de andere. En dat dat ook zo kan blijven. We hoeven niet per se dezelfde mening te hebben, nietwaar?Bertje schreef:Nou, ik vind Enoh bijvoorbeeld heel anders spelen dan jij, joey.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Geen gelul. Gewoon 3-0.
Kijk voor de gein eens de wedstrijd terug, was de eerste wedstrijd van Eriksen in de Arena... weet niet wie de tegenstander was.joey schreef:Peter is er niet dus zeg ik het maar: Eriksen heeft een pupillenschot.
Veel teams in de eredivisie hebben geen eergevoel. Als er geen punt meer in zit, laten ze het helemaal lopen. Zie je nu ook met Groningen. Leuk hoor, voor hun supporters.
Sankoh heeft een aardige stijl, hij is voetballend behoorlijk maar defensief knullig. Statisch en verdedigend slordig. Ik heb het gevoel dat hij zichzelf superieur acht aan het spul om hem heen. Da's een misvatting, want hij is gewoon niveau Groningen.Enganche schreef: Sankoh (wel een enorme dromer natuurlijk) en Enoh (misschien nog wel het beste als klever) dan weer niet.
Sankoh is niet echt geweldig door de lucht en heeft moeite om met veel ruimte in z'n rug te spelen, maar hij kan wel één op één spelen, is rustig aan de bal en heeft een mooie lange pass. Z'n inspeelpass is minder opvallend en hij blijft in verdedigend opzicht inderdaad het liefst in positie. Hoe dan ook, vandaag was de slechtste verdediger bij Groningen met afstand die lompe Zweed.wimpey schreef:Sankoh heeft een aardige stijl, hij is voetballend behoorlijk maar defensief knullig. Statisch en verdedigend slordig. Ik heb het gevoel dat hij zichzelf superieur acht aan het spul om hem heen. Da's een misvatting, want hij is gewoon niveau Groningen.Enganche schreef: Sankoh (wel een enorme dromer natuurlijk) en Enoh (misschien nog wel het beste als klever) dan weer niet.
Lekker dat de beste Groniger Ajacied is. Vond 'm vorig seizoen maar niks, maar hij is écht gegroeid. Is volgend seizoen een prima backup voor zo ongeveer iedere defensieve positie.
Haha, ik moest er na het laatste fluitsignaal meteen aan denken. En dit is niet de eerste keer... We kunnen WkCdWn inmiddels met recht paranormale krachten toedichten!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Geen gelul. Gewoon 3-0.
Tja, hij is nog jong. Ik heb hem inmiddels ook goede wedstrijden zien spelen centraal achterin en op het middenveld.Enganche schreef:Daley als back is een goede vondst van Jans. Ik heb die jongen centraal achterin en op het middenveld echt vreselijke wedstrijden zien spelen.
Nee hoor de Zeeuw! Wat dramatisch was hij. Suarez had het geluk niet mee vandaag maar creëerde wel enkele uitstekende kansen.Toppie schreef:Suarez slechste man aan Ajax zijde
Yep, ik ook. Eigenlijk steeds als ik hem zag. Eerlijk gezegd verbaas ik me erover dat hij het zo goed doet.Enganche schreef:Daley als back is een goede vondst van Jans. Ik heb die jongen centraal achterin en op het middenveld echt vreselijke wedstrijden zien spelen.