Nicolás Lodeiro
Moderator: mods
Re: Nicolás Lodeiro
Voor de winterstop hebben we geen '10' en nu opeens 3? Het kan verkeren.
Is hij ook niet, althans niet in de Ajax-zin van het woord. Hij wordt er echter wel opgesteld, wat ten kosten gaat van andere '10's'.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Klopt. Maar Eriksen kan ook prima als 10 spelen met Siem, Enoh en De Zeeuw.
IK GELOOF!!!!!!
True, maar dan zit Lodeiro alsnog op de bank. Zonde, als ik de verhalen omtrent zijn talent mag geloven.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Een goede bank is ook niet verkeerd. Er kan ook gerouleerd worden.. Blessures heb je ook. Je zou ook met al die 5 middenvelders kunnen spelen. Of Siem iets meer teruggetrokken, De Zeeuw ernaast, Lodeiro op 10 en Eriksen vanaf links. Met goede, slimme voetballers moeten meerdere combinaties mogelijk zijn.
IK GELOOF!!!!!!
Waarom is deze speler eigenlijk gehaald? Want opeens is Jol helemaal in Siem.De Dominee schreef:True, maar dan zit Lodeiro alsnog op de bank. Zonde, als ik de verhalen omtrent zijn talent mag geloven.

Het stinkt aan alle kanten!
Siem is geen 10. Wel een goede halfspeler.joey schreef:Waarom is deze speler eigenlijk gehaald? Want opeens is Jol helemaal in Siem.De Dominee schreef:True, maar dan zit Lodeiro alsnog op de bank. Zonde, als ik de verhalen omtrent zijn talent mag geloven.
Ik vraag me trouwens ook af waarom Lodeiro is gehaald, want voor zijn plek hebben we Eriksen. En Aisatti. En Sulejmani.

Sulejmani is natuurlijk geen 10......................en voldoet ook niet!Rishi schreef:Aissati voldoet niet. Sulejmani is natuurlijk geen 10.

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Over Lodeiro gesproken, Henk Spaan schrijft over hem in Het Parool. Hij reageert op een uitspraak van Jol, die in de VI zegt dat Lodeiro 'aan de deur klopt'. Spaan:
Voor wat het waard is. Spaan heb ik niet zo hoog zitten als het op het beoordelen van spelers aankomt. Hij was helemaal gek van Youssouf Hersi en Maduro.Wie klopt er op een deur? Lodeiro? De jongen die werd gekocht voor VIER miljoen euro om Suarez te laten bijtekenen? Maandagavond zag ik Lodeiro optreden in Jong Ajax. Als er al mensen op een deur klopten, waren het Eriksen en Aissati. Lodeiro voetbalde alsof hij in een permanent meebewegende spiegel keek, verliefd op zijn eigen moves. Hij is de onkwetsbare, gekocht omdat Suarez hem wilde hebben. Gaat Luis, behalve wekelijks het elftal toespreken, nu ook de opstelling bepalen? Mijn vraag: als Suarez wordt verkocht, neemt hij Lodeiro dan weer mee? Bij Ajax hebben ze namelijk al een stuk of vijf van die spelers.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Onzin.. geef die jongen de tijd om zich thuis te voelen in Nederland.joey schreef:Over Lodeiro gesproken, Henk Spaan schrijft over hem in Het Parool. Hij reageert op een uitspraak van Jol, die in de VI zegt dat Lodeiro 'aan de deur klopt'. Spaan:
Voor wat het waard is. Spaan heb ik niet zo hoog zitten als het op het beoordelen van spelers aankomt. Hij was helemaal gek van Youssouf Hersi en Maduro.Wie klopt er op een deur? Lodeiro? De jongen die werd gekocht voor VIER miljoen euro om Suarez te laten bijtekenen? Maandagavond zag ik Lodeiro optreden in Jong Ajax. Als er al mensen op een deur klopten, waren het Eriksen en Aissati. Lodeiro voetbalde alsof hij in een permanent meebewegende spiegel keek, verliefd op zijn eigen moves. Hij is de onkwetsbare, gekocht omdat Suarez hem wilde hebben. Gaat Luis, behalve wekelijks het elftal toespreken, nu ook de opstelling bepalen? Mijn vraag: als Suarez wordt verkocht, neemt hij Lodeiro dan weer mee? Bij Ajax hebben ze namelijk al een stuk of vijf van die spelers.
Inderdaad. Zelfs in die paar minuten kan je zien dat die jongen kan voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Ik hoop dat Ajax volgend seizoen met een defensieve middenvelder minder zal gaan spelen - Enoh dus opoffert - en dat Lodeiro daarvoor in de plaats komt. De Jong en De Zeeuw moeten in principe de balans kunnen bewaken. Maar mijn god, wat is die Lodeiro weer een klein ventje zeg. Jol staat voor een moeilijke opdracht om van al die kabouters een sterk 11-tal te maken. Hopelijk lukt het.
Ajax!
Enoh moet sowieso spelen. In tegenstelling tot De Zeeuw een echte controleur.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat valt wel mee hoor...De Jong, Vertonghen, Alderweireld bijvoorbeeld zijn toch echt geen kabouters? Verder zijn De Zeeuw en Enoh qua lengte wel klein, maar ik zou er niet tegenaan willen lopen hoor.Giacomo Puccini schreef:Ik hoop dat Ajax volgend seizoen met een defensieve middenvelder minder zal gaan spelen - Enoh dus opoffert - en dat Lodeiro daarvoor in de plaats komt. De Jong en De Zeeuw moeten in principe de balans kunnen bewaken. Maar mijn god, wat is die Lodeiro weer een klein ventje zeg. Jol staat voor een moeilijke opdracht om van al die kabouters een sterk 11-tal te maken. Hopelijk lukt het.
Fysiek zit het wel goed met dit selectie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
In de achterste linie en op doel zit het goed met de lengte inderdaad. Op het middenveld en voorin daarentegen niet. Pantelic is niet de kleinste, maar die is traag. Daarom hoop ik erg dat Suk doorbreekt, want die is lang en sterk en snel. De Jong is op dit moment eigenlijk de enige van het stel die lengte aan kracht en loopvermogen koppelt, en in fysiek opzicht dus echt een moderne voetballer is. Daarom ben ik wel blij met het goede spel van De Jong. Misschien niet direct de voetballer waarvoor je naar het stadion gaat, maar ideaal voor een trainer. Zou mooi zijn als hij zijn goede vorm weet door te trekken en misschien wel weet uit te bouwen. De Zeeuw en Enoh zijn spelers die hun mannetje staan, maar hun gebrek aan lengte blijft een minpunt. Zeker als je Europees moet spelen.
Ajax!
Giacomo Puccini schreef:In de achterste linie en op doel zit het goed met de lengte inderdaad. Op het middenveld en voorin daarentegen niet. Pantelic is niet de kleinste, maar die is traag. Daarom hoop ik erg dat Suk doorbreekt, want die is lang en sterk en snel. De Jong is op dit moment eigenlijk de enige van het stel die lengte aan kracht en loopvermogen koppelt, en in fysiek opzicht dus echt een moderne voetballer is. Daarom ben ik wel blij met het goede spel van De Jong. Misschien niet direct de voetballer waarvoor je naar het stadion gaat, maar ideaal voor een trainer. Zou mooi zijn als hij zijn goede vorm weet door te trekken en misschien wel weet uit te bouwen. De Zeeuw en Enoh zijn spelers die hun mannetje staan, maar hun gebrek aan lengte blijft een minpunt. Zeker als je Europees moet spelen.
Dat laatste vind ik dus onzin, bij de beste teams ter wereld lopen er 'kabouters' rond, die geen last ondervinden van hun (gebrek aan lengte).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Bij al die teams heb je voorin en op het middenveld minimaal een paar spelers die wel lang zijn.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Zelfs daar: Barcelona: Busquets, Ibrahimovic, Keita, Henry. Bij Real Madrid: Cristiano Ronaldo, Xabi Alonso, Kaka.
Ajax!
Spaans nationaal elftal?
- Giacomo Puccini
Xabi Alonso, Torres, Negredo, Busquets, Riera. (spelen natuurlijk niet allemaal altijd, Alonso en Torres wel altijd).
Je komt er eigenlijk niet onderuit om 3 spelers met lengte in de voorste twee linies te hebben staan, op top niveau. De meeste topteams hebben er denk ik zelfs meer, eerder 4 of 5 van de 6.
Je komt er eigenlijk niet onderuit om 3 spelers met lengte in de voorste twee linies te hebben staan, op top niveau. De meeste topteams hebben er denk ik zelfs meer, eerder 4 of 5 van de 6.
Ajax!
Spanje werd Europees kampioen met, van die spelers, enkel Torres.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!