Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
Of het goed nieuws is hangt af van wie zijn vervanger wordt en hoeveel salaris hij eventueel zou gaan verdienen.
Wat jammer, een goede speler die zich altijd positief opstelt en zijn inbreng heeft als er een beroep op hem gedaan wordt.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Negativo.Neefkens schreef:Of het goed nieuws is hangt af van wie zijn vervanger wordt en hoeveel salaris hij eventueel zou gaan verdienen.

Rommedahl komt gewoon tekort op het niveau wat je wilt nastreven en dan neem je dus gewoon afscheid. Kan Ajax zich nu alvast oriënteren op de markt.
Want Ajax heeft wel geld liggen om een stevige transfersom af te tikken?
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Zolang Kennedy maar niet de opvolger wordt van Rommedahl. Hopelijk zien we dit seizoen nog wat van Jozefzoon, anders zal Ajax de transfermarkt opmoeten.
Ajax!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Neuh maar spelers als Rommedahl ga je er niets op vooruit. Gewoon afscheid nemen en bij een eventueel vertrek van Suarez kijken of je daar wat kan doen. Geldt trouwens ook voor die Kennedy natuurlijk.LucaS schreef:Want Ajax heeft wel geld liggen om een stevige transfersom af te tikken?
Als die Josefzoon echt zo'n 'superspeler' is dan kun je Rommedahl toch rustig laten gaan?
Goed nieuws dit! Kan ik ook komend seizoen naar Ajax!
Het staat er wel cryptisch: normaal gesproken. Maar wat is normaal gesproken?
Overigens is Ugur Yildirim (ex-international) voor weinig te halen, denk ik.
Overigens is Ugur Yildirim (ex-international) voor weinig te halen, denk ik.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nieuw Contract! Deze jongen verdient het gewoon!!
- Daily Blind
Niet Ajax waardig gewoon oprotten met deze PSV-er
- Jinne
- Site Admin
Wat zeg je dat fijn.
Hij is dit seizoen gewoon een bruikbare wisselspeler gebleken. Van mij mag hij ook wel een nieuw contract krijgen.

Hij is dit seizoen gewoon een bruikbare wisselspeler gebleken. Van mij mag hij ook wel een nieuw contract krijgen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Als het Ajax menens is met het terugbrengen van de loonkosten, neem ik aan dat zijn contract niet verlengd zal worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Jinne schreef:Wat zeg je dat fijn.![]()
Eens, Rommedahl is een nuttige wisselspeler.
Mensen die hem liever kwijt zijn komen met het argument dat hij tekort komt voor het na te streven niveau, zie maar eens binnen afzienbare tijd naar dat niveau te groeien. Tot die tijd vind ik hem een bruikbare voetballer.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Hij heeft zelf aangegeven dat hij geen problemen ermee zou hebben als hij fors zou moeten inleveren. Wat mij betreft kan hij blijven voor een tonnetje of 3 per jaar, een betere is er ook niet in de jeugd beschikbaar.
De negatieve opmerkingen hier v.w.b. Rommedahl zijn net zo blijk gevend van gebrek aan inzicht en kennis, als voormalig tegen Perez werden geuit. Bovendien verliezen de "dromers" de efficiency van Rommedahl uit het oog. Ondertussen zitten ze wel een verdediger de hemel in te prijzen die niet verdedigen kan, alswel een "10" met zeer weinig creatief vermogen.
6 Goals en 6 assists in 23 wedstrijden deze eredivisie en hoeveel speelminuten heeft hij nou werkelijk gekregen!?!Kilroy schreef:De negatieve opmerkingen hier v.w.b. Rommedahl zijn net zo blijk gevend van gebrek aan inzicht en kennis, als voormalig tegen Perez werden geuit. Bovendien verliezen de "dromers" de efficiency van Rommedahl uit het oog. Ondertussen zitten ze wel een verdediger de hemel in te prijzen die niet verdedigen kan, alswel een "10" met zeer weinig creatief vermogen.
- SylvievdVaart
Alle ballen op Rennis!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Er moet toch wel beter te vinden zijn? Aan de andere kant, verlaag zijn salaris en hij mag blijven van mij. Want ik heb nou niet het gevoel dat Josefzoon gaat doorbreken.
IK GELOOF!!!!!!
Die kan er opeens niks meer van?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Amen.Zlatan Son of God schreef:Niet Ajax waardig gewoon oprotten met deze PSV-er
Leuke discussie. Ik vind hem eigenlijk wel een sterke sub. Goeie teamspeler ook, nooit gezeik. In het laatste kwartier kan hij met zijn snelheid en zijn schot de tegenpartij behoorlijk pijn doen. En hij heeft een bak ervaring. Stel dat we 1 of 2 echte rechtsbuitens hadden dan heeft ie nog een toegevoegde waarde. Bijvoorbeeld als we in de eigen verdediging worden teruggedrongen. De enige objectieve reden om hem weg te doen zou zijn als hij te duur blijkt. Dat het een Psver is vind ik geen argument. Dan hadden we hem als Psver nooit moeten halen (en daar is best wat voor te zeggen). Maar nu hij inmiddels een paar jaar bij ons rondloopt is dat een gepasseerd station en mag je hem zijn verleden eigenlijk niet meer onder de neus wrijven.
- Jinne
- Site Admin
Hij heeft er meerdere jaren gespeeld.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!