Ajax-Feyenoord (25-4-10) Feyenoord-Ajax (6-5-10) BEKERFINALE
Moderator: mods
Re: Feyenoord - Ajax (25-04-2010) BEKERFINALE !
Ik hoop dat het dan goed gaat aan beide kanten. En ik hoop vooral dat 010 het welbekende Hamas liedje lekker thuis laat. Anders kun je het voor de komende 100 jaar wel vergeten.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
De adrenaline giert er hier al goed doorheen, wat een affiche. Ik vind het een voordeel dat hij vroeg begint trouwens, hebben we 's avonds na terugkomst langer de tijd om onze overwinning in de kroeg te vieren 

Laatst gewijzigd door Jeroen126 op vr mar 26, 2010 3:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ongelofelijk hoeveel dit nu al losmaakt hier. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja dit is toch de wedstrijd der wedstrijden?
Ik droom er nu al van. 15.000 Ajacieden die na de 0-4 van Pantelic massaal "Helemaal niets in Rotterdam' zingen.
Een sprookje zou het helemaal zijn als we een week erna kampioen kunnen worden.
Maargoed, ik droom even verder.
Ik droom er nu al van. 15.000 Ajacieden die na de 0-4 van Pantelic massaal "Helemaal niets in Rotterdam' zingen.
Een sprookje zou het helemaal zijn als we een week erna kampioen kunnen worden.
Maargoed, ik droom even verder.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Hoe zit het met de knie van Kerlon?
Atouba over een maand fit?
De Heer heeft trouwens wel ervaring met het winnen van de Bekerfinale.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Wat een vertrouwen allemaal.
Ik ben nog niet zo positief... eerst maar eens horen hoeveel supporters er meemogen. Ik heb een naar voorgevoel dat dat er niet veel zullen zijn.
Ik ben nog niet zo positief... eerst maar eens horen hoeveel supporters er meemogen. Ik heb een naar voorgevoel dat dat er niet veel zullen zijn.
Op naar de vierde ster!
Laatste nieuws 500 alleen voor bobo'sPride of Amsterdam schreef:Wat een vertrouwen allemaal.

En als er gescoord wordt, mag je niet juichen.
AT5:
AT5:
Ajax.nl:Politie zet voetbaleenheid in voor bekerfinale
Amsterdam zet een forse politiemacht in om ervoor te zorgen dat Ajax-supporters op een ordentelijke manier naar Rotterdam reizen voor de bekerfinale.
De aanhangers gaan per trein naar de Maasstad en krijgen gezelschap van een zogeheten voetbaleenheid van de politie, maakte een woordvoerster van waarnemend burgemeester Lodewijk Asscher vrijdag bekend.
De voetbalfans moeten in de hoofdstad al een controle ondergaan. Ze worden gefouilleerd en moeten hun kaartjes tonen. Die staan op naam en de politie controleert of de identiteit klopt, aldus de zegsvrouw. "We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt.''
Ajax-supporters welkom bij bekerfinale
26 maart 2010
De KNVB heeft vrijdagmiddag aan Ajax laten weten dat burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft besloten dat Ajax supporters mag meenemen naar de bekerfinale tegen Feyenoord.
Op basis van het Convenant van Bergen is vorig jaar afgesproken dat wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 alleen mag worden bijgewoond door aanhangers van de thuisclub. Ze namen die beslissing na ongeregeldheden tussen beide supportersgroepen. Voor de bekerfinale wordt nu een uitzondering gemaakt, mede op basis een voetnoot in het genoemde convenant.
Ajax’ algemeen directeur Rik van den Boog is tevreden met de beslissing: ,,Als je naar de geschiedenis van het Nederlandse voetbal kijkt dan kun je stellen dat een finale tussen Ajax en Feyenoord de mooist denkbare eindstrijd is. Daar horen evenveel supporters van beide partijen bij, en daarbij gaan we voor het maximale aantal. De exacte details zijn nog niet bekend, maar het is in de basis een goede beslissing. Daar zijn we de verantwoordelijke mensen dankbaar voor. Het is gelijk de kans voor beide supportersgroepen om zich te bewijzen. We kunnen stilstaan bij gebeurtenissen uit het verleden, maar ik leg de nadruk liever op de ontzettend grote groep fantastische supporters, die we er op 25 april graag bij willen hebben.”
Ook Martin Jol liet zijn licht schijnen op de berichtgeving van vrijdagmiddag: ,,De spelers hebben veel steun aan onze supporters, zowel uit als thuis”, zegt de trainer van Ajax. ,,Ik ben blij dat ze mee kunnen. Ik zou het bovendien oneerlijk hebben gevonden als wij onze fans niet mee zouden mogen nemen. Beide clubs horen evenveel steun te krijgen. Een bekerfinale is een op zichzelf staande en grote wedstrijd, zowel voor de spelers als voor de supporters. Helemaal na dit bericht heb ik er enorm veel zin in.”
De bekerfinale Feyenoord - Ajax wordt op zondag 25 april in de Rotterdamse Kuip gespeeld. Begin volgende week wordt meer bekend over de aanvangstijd van de finale, het aantal kaarten voor Ajax-supporters en verdere informatie rondom de kaartverkoop voor de bekerfinale.
Ah, ongeregeldheden tussen beide supportersgroepen heet dat tegenwoordig.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Die hele geen-uitsupportersregeling is sowieso al een schande voor het voetbal en compleet belachelijk, dus ik ben blij.
Dit wordt echt een fantastische wedstrijd, hopelijk met 15.000 man en de Allergrootste Vernedering voor Feyenoord OOIT. Sinds ik hoor dat we erbij mogen zijn zit ik al de hele tijd te dagdromen, MOOI!
Dit wordt echt een fantastische wedstrijd, hopelijk met 15.000 man en de Allergrootste Vernedering voor Feyenoord OOIT. Sinds ik hoor dat we erbij mogen zijn zit ik al de hele tijd te dagdromen, MOOI!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
http://www.youtube.com/watch?v=zu2OhBfn ... r_embedded
Om alvast in de stemming te komen. Hete zondagmiddag, lekker losgaan en die gasten vernederen. Ohohohohoh!
Om alvast in de stemming te komen. Hete zondagmiddag, lekker losgaan en die gasten vernederen. Ohohohohoh!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Op FN wordt gemeld dat er 12.500 kaarten per club worden verkocht, rest neutraal.
De Heer is Blind?Boabdil schreef:De Heer heeft trouwens wel ervaring met het winnen van de Bekerfinale.
I think I lost my fucking headache
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Heerlijk filmpje!Thijs schreef:http://www.youtube.com/watch?v=zu2OhBfn ... r_embedded

Op naar de vierde ster!
Dat zijn natuurlijk berichten om van te watertanden!! Volle bak ambiance hopenlijk, lekker in het zonnetje.......pffff...wat kan een maand nog lang duren. Mochten het er 12.500 worden, denken jullie dat je met alleen een clubcard kans maakt op een kaartje of zou alles opgaan naar de seizoenkaarthouders?? Laatste bekerfinale voor mij was Ajax-PSV, ook in de Kuip....'98 volgens mij. Heerlijke 5-0.....3x Jari!! 90 minuten lang de 'Samba Joden'.....!!!! Kippenvel...!!! Alleen jammer dat ik toen bij een stel vrienden van me in het PSV vak zat....;-) aan de andere kant was het ook wel mooi om 10.000 vloekende boeren om je heen te hebben terwijl jij moeite moet doen om niet om de stoeltjes te springen van blijdschap..hahaha. Wel vijandige sfeer overigens, de stoeltjes vlogen voor wedstrijd al over en weer, zelf ook moeten rennen omdat ME het PSV vak bestormden. Maar goed, al met al een dag om nooit te vergeten. De combi regeling was voor ons wel zwaar, samen met een andere kameraad van me die ook Ajacied was, na een 5-0 overwinning van ons aller Ajax terug de bus in en samen met al die boeren, tot over hun oren over de zeik, twee uur over de A2 tuffen richting Eindhoven.....hahahaha....PRICELESS...!!!Benji schreef:Op FN wordt gemeld dat er 12.500 kaarten per club worden verkocht, rest neutraal.
Maar toch zit ik nu liever zelf midden tussen de Samba Joden dan er recht tegenover.....!!

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Met een clubcard ben je kansloos. Ik ga in een neutraal vak zitten.
Pikant detail kan zijn dat Feyenoord het weekend voor de bekerfinale volgens mij naar Twente moet.....wat gaan we daarvan verwachten??? Gaan die spelers sparen tegen Twente voor de bekerfinale? Laten ze Twente die dag misschien kampioen worden om ons een knak te geven voor het weekend erop?? Het worden spannende weken....we kunnen zonaar binnen één week naast twee prijzen grijpen. ...DOOR.....Feye.....brrrrrrr ik moet er niet aan denken.... 

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
- Daily Blind
Twente kan alleen kampioen worden tegen f als Ajax al eerder punten heeft laten liggen.
Iemand enig idee wanneer de kaarten in de verkoop gaan?
Iemand enig idee wanneer de kaarten in de verkoop gaan?
Die zijn er deze keer dus niet.goodfella schreef:Met een clubcard ben je kansloos. Ik ga in een neutraal vak zitten.
Die zijn er nooit geweest bij een bekerfinale, maar we zullen het vanzelf wel zien.Jeroennaarbeneden schreef:Die zijn er deze keer dus niet.goodfella schreef:Met een clubcard ben je kansloos. Ik ga in een neutraal vak zitten.
Nee, maar ik geloof dat het aantal 'neutrale' vakken met jeugdploegen e.d. echt beperkt wordt tot sponsors deze keer, dat lijkt in ieder geval het plan te zijn.
- SylvievdVaart
Dit wordt zó'n makkie. 0-5.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy