Stond linksback ja. Speelde sterk in Bayern-1 tot dusver, maar vandaag ging een terugspeelbal op Butt de mist in. 2 minuten later liet ie zich easy peasy uitspelen door Fenin die met een heerlijk schot de 2-1 maakte.D_skilled schreef:Had hij Alaba uitgespeeld op linksback? Het is i.i.g. geen linksback.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Komt nog fysiek tekort. Tenminste, dat vond ik toen hij tegen Viola speelde.
Hij is 17 en eigenlijk een middenvelder. Jongen met mogelijkheden. Pranjic was vandaag weer een drama. Miskoop pur sang van Ludwig.Peter schreef:Komt nog fysiek tekort. Tenminste, dat vond ik toen hij tegen Viola speelde.
Leverkusen heeft met 3-0 verloren van Dortmund.Peter schreef:Eintracht Frankfurt wint van Bayern. Schalke04 of Leverkusen kan dus dit weekend de nieuwe lijstaanvoerder worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Schalke mit Meistermacher Magath kann die Tabellenführung übernehmen.Duke schreef: Leverkusen heeft met 3-0 verloren van Dortmund.
Gezien de defensie van Ludwig's ploeg maakt Schalke een reele kans op de titel.
Vandaag Magath vs. Van Gaal.
Ik heb er zin in!
Ik heb er zin in!
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus wat een doelpunt van Robben weer zeg in de verlenging.
- Jinne
- Site Admin
Weer lijkt het beslist te worden door Robben. Heerlijk dribbelgoal met nog 8 minuten te gaan in de verlenging.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Solo vanaf eigen helft.
brigade zuid schreef:Jezus wat een doelpunt van Robben weer zeg in de verlenging.
Hopen dat die z'n vorm in Juni ook nog heeft
Die gast is topfit. Als je zoiets nog kan in de verlenging...brigade zuid schreef:Jezus wat een doelpunt van Robben weer zeg in de verlenging.
Ik vind de lichaamstaal van Ribery na het doelpunt ook wel erg mooi om te zien. Volgens mij baalt hij een beetje dat Robben nu de grote ster is bij Bayern....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Jinne
- Site Admin
Hij vraagt zich natuurlijk af of Real hem nu nog wel wil. De speler die ze van de hand deded blijkt dit seizoen veel beslissender dan de speler die ze graag wilde.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tweede nederlaag in een week tijd voor Louis.
En Robben geblesseerd. Overwinning VfB was niet onverdiend. Defensie Bayern is zwak, Rooney maakt daar gehakt van.Benji schreef:Tweede nederlaag in een week tijd voor Louis.
Robben sparen, om hem dan in de rust in te brengen waarna hij geblesseerd raakt. Oh, ironie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En Schalke wint ijskoud bij Leverkusen en is nu koploper. Volgend weekend Schalke - Bayern, als ik me niet vergis.
Kuranyi schiet ze er makkelijk in, terwijl Gomez, Klose en Podolski er weinig van bakken. Dilemma voor Löw, lijkt me.
Kuranyi schiet ze er makkelijk in, terwijl Gomez, Klose en Podolski er weinig van bakken. Dilemma voor Löw, lijkt me.
-
- AT Toto winner 15/16
Je hebt wel gelijk wat betreft Magath, Wimpey. Ongelooflijk wat ie met zulk matig materiaal presteert. Stel je voor dat ie eerst met Wolfsburg kampioen wordt en vervolgens met Schalke.
Dan ben je wel een prima trainer.
Het 'voetbal' dat ie met S04 speelt is op maat gesneden op de kwaliteit daar. De tegenstander het spelen onmogelijk maken, veel overtredingen en ijzersterk bij spelhervattingen. Maar hij krijgt het daar dus wél voor elkaar, waar Slomka en Rutten faalden.brigade zuid schreef:Je hebt wel gelijk wat betreft Magath, Wimpey. Ongelooflijk wat ie met zulk matig materiaal presteert. Stel je voor dat ie eerst met Wolfsburg kampioen wordt en vervolgens met Schalke.
Kampioenschap met S04 zou nog knapper zijn dan de titel die ie met Wolfsburg won. Daar had ie geld, Dzeko, Grafite en Misimovic, dat zijn zeer goede spelers. Bij S04 heeft ie geen geld en amper spelers van niveau. Veelzeggend dat Kuranyi en Rakitic zijn opgebloeid, die lieten in voorgaande seizoenen niets zien.
Magath is een gewoon een topper. Oerdom van Bayern dat ze die man ontsloegen. Kahn en Lothar konden niet met die man door één deur. Sindsdien hebben ze daar amper nog wat gewonnnen...
-
HSV zojuist verloren van BMG. 1-0 door Brouwers... matchwinner dus.
Nistelrode werd in de 2de helft gewisseld en meneer was er niet blij mee. Maar eerlijkheid gebied te zeggen: Het zit er niet meer uit bij Nistelrode.... Fysiek is hij echt op. Dat moet Marwijk (die op de tribune zat) ook gezien moeten hebben. In de 16 is het de automatische piloot, maar daarbuiten is hij echt veel en veel te traag.
Jol lijkt trouwens op tijd het schip te hebben verlaten daar in Hamburg. HSV is echt niet veel. Dat zie je in Europa waar ze met heel veel mazzel doorrollen, maar in de BuLi is het ronduit slecht.
Nistelrode werd in de 2de helft gewisseld en meneer was er niet blij mee. Maar eerlijkheid gebied te zeggen: Het zit er niet meer uit bij Nistelrode.... Fysiek is hij echt op. Dat moet Marwijk (die op de tribune zat) ook gezien moeten hebben. In de 16 is het de automatische piloot, maar daarbuiten is hij echt veel en veel te traag.
Jol lijkt trouwens op tijd het schip te hebben verlaten daar in Hamburg. HSV is echt niet veel. Dat zie je in Europa waar ze met heel veel mazzel doorrollen, maar in de BuLi is het ronduit slecht.
Whitey on the moon.