Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Spanje

Bericht door Lionel » di mar 23, 2010 1:50 pm

Rooney is ook niet beter dan C. Ronaldo. Ook niet beter dan Messi. Dat hij beter in vorm is dan C. Ronaldo vind ik ook. Maar Messi... nooit van zijn leven.
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » di mar 23, 2010 3:54 pm

Rishi schreef:Ja nek aan nek... lekker eerlijk. Heb je die nek van Rooney gezien :hypocrite.gif:

Messi is toch echt wel van een andere orde dan Wayne Rooney hoor... Kijken jullie soms geen wedstrijden van Barca? Rooney is goed, heel erg goed... maar hij mag de veters niet strikken van C. Ronaldo en al helemaal niet van Lionel Messi. Die behoort nu al tot het rijtje Cruijff, Maradona en Pele.
Helemaal mee eens, Messi is buitencategorie en hoort wat mij betreft ook in het rijtje Cruijff, Maradonna, Pele. Wat hij op deze leeftijd al presteert is bizar.

Rooney is een 'eenvoudige draver' in vergelijking met Messi. Ronaldo is totaal geen teamspeler, Messi wel (kijk alleen maar naar het gunnen van de penalty aan Zlatan). Als hij beide voeten op de grond houd, en daar ga ik van uit, blijft hij de komende 8 a 10 jaar de beste speler ter wereld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 23, 2010 4:28 pm

Rooney is juist geen draver. Ja, hij werkt hard, maar hij is zo goed omdat hij ongelooflijk slim speelt. Dat positiespel, dat overzicht, geweldig.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 23, 2010 7:32 pm

Peter schreef: Ik heb een Zidane (nog) vele malen hoger zitten bijvoorbeeld.
Zidane is wat mij betreft de allerbeste ooit. Messi over 10 jaar wellicht ook.

Rooney speelt een mega-seizoen. Kan van C. Ronaldo niet echt gezegd worden. Rooney dus. Messi vs. Rooney wordt hopelijk in de CL-final en tijdens het WK beslecht.

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 23, 2010 7:41 pm

Rishi schreef:
Peter schreef:Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat je van Lyon kan verliezen. Ze hebben dit jaar met oa Lopez, Bastos en Cissokho vrij aardig ingekocht. Verzwakt? Ach welnee.
Je mag niet van Lyon verliezen. Bullshit. Madrid heeft Ronaldo, Kaka, Arbeloa, Alonso gekocht. Of wou je nu beweren dat ze het goed hebben gedaan tegen Lyon?

Barca is gewoon stukken verder dan Madrid.. Face it.
Kanker Barcelona. Staan maar liefst....ja hoeveel punten staan ze eigenlijk voor op Real Madrid? :smallgrin.gif:

En laat Rooney maar een simpele draver zijn, zolang hij hoogstpersoonlijk elke ploeg aan gort schiet zal hem dat worst zijn. Wayne Rooney is een fenomeen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 23, 2010 7:43 pm

Bertje schreef:Rooney is juist geen draver. Ja, hij werkt hard, maar hij is zo goed omdat hij ongelooflijk slim speelt. Dat positiespel, dat overzicht, geweldig.
Je moet kunnen draven om de beste ooit te zijn. Ik heb het idee dat daarom Rooney hier ook zo laag wordt ingeschaald. Hij passeert niet zo makkelijk als een Messi en dan ben je dus niet in staat om de beste te zijn. Anders zou ik het ook niet weten, want zelfs Ronaldo wordt nog als beter ervaren. Tsja...

Rooney is koning van het positie kiezen, trouwens.

We zullen het wel zien. Op het WK zijn ze allemaal present.

gaizka

Bericht door gaizka » di mar 23, 2010 7:45 pm

Bertje schreef:Rooney is juist geen draver. Ja, hij werkt hard, maar hij is zo goed omdat hij ongelooflijk slim speelt. Dat positiespel, dat overzicht, geweldig.
Ik zei ook 'in vergelijking met Messi', Rooney is een uistekende speler maar Messi is buitencategorie. Rooney is afhankelijk van aanvoer, Messi kan het op eigen kracht.

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 23, 2010 7:49 pm

We zullen zien of Rooney ook zonder aanvoer zal scoren. :headbang.gif:

peter

Bericht door peter » di mar 23, 2010 7:53 pm

gaizka schreef:
Ik zei ook 'in vergelijking met Messi', Rooney is een uistekende speler maar Messi is buitencategorie. Rooney is afhankelijk van aanvoer, Messi kan het op eigen kracht.
Mwah. Bij Argentinie lukt hem helemaal niets op eigen kracht. Het scheelt een slok op een borrel dat 'ie bij Barcelona zit, hoor. Sowieso is dat geen terechte vergelijking vind ik. Rooney doet het namelijk ook op eigen kracht, want zo slim is hij wel. Of vinden jullie dat Rooney veel goals maakt door de fantastische voorzetten en assists?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mar 23, 2010 8:46 pm

De discussie over Rooney heb ik ook wel eens gehad met een aantal vrienden. Het klinkt misschien een beetje gek maar volgens mij heeft Rooney gewoon z'n kop tegen. Hij ziet er uit als de eerste de beste britse hooligan. En dat type associeer je niet direct met een voetballer van buitengewone klasse. Maar hij is natuurlijk gewoon één van de betere aanvallers die er op het moment rondloopt.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 24, 2010 12:11 am

Peter schreef:
gaizka schreef:
Mwah. Bij Argentinie lukt hem helemaal niets op eigen kracht. Het scheelt een slok op een borrel dat 'ie bij Barcelona zit, hoor. Sowieso is dat geen terechte vergelijking vind ik. Rooney doet het namelijk ook op eigen kracht, want zo slim is hij wel. Of vinden jullie dat Rooney veel goals maakt door de fantastische voorzetten en assists?
Kijk nou eens ff goed naar de wedstrijden Peter. Bijvoorbeeld tegen Milan. Dat hij daarnaast ook goed positie kiest en alles klopt helemaal. Hij maakt het ook GE-WEL-DIG af maar je mag Rooney echt niet vergelijken met Messi. Ook C. Ronaldo is in potentie beter. Komt er dit jaar nog niet echt uit.

Argentinie speelt inderdaad niet best maar ook Argentinie heb ik goede wedstrijden zien spelen. Resultaat was er alleen nog niet. Maar die kwalificatiepoule zegt dan ook niet echt veel..
IK GELOOF!!!!!!

Rachid

Bericht door Rachid » wo mar 24, 2010 9:32 am

Marillion schreef:De discussie over Rooney heb ik ook wel eens gehad met een aantal vrienden. Het klinkt misschien een beetje gek maar volgens mij heeft Rooney gewoon z'n kop tegen. Hij ziet er uit als de eerste de beste britse hooligan. En dat type associeer je niet direct met een voetballer van buitengewone klasse. Maar hij is natuurlijk gewoon één van de betere aanvallers die er op het moment rondloopt.

Jep, heb ik wel eens vaker gezegd. Die kop, het lichaam van een bokser en zijn gedrag in het veld (in het verleden). Van Hanegem zei het de afgelopen weken bij Sport 1 ook al een paar keer, dat hij in eerste instantie de vergelijking trok met een type Gascoigne.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 24, 2010 9:50 am

Hij is zeker geweldig!! Alleen niet van het niveau Messi.. Is ook geen schande.
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » wo mar 24, 2010 3:30 pm

'Als hij zo door blijft gaan, kan hij Engeland naar wereldtitel leiden'

Woensdag, 24 maart 2010 om 15:22

Volgens Franz Beckenbauer is Wayne Rooney komende zomer in staat Engeland naar de wereldtitel in Zuid-Afrika te leiden. De Duitse legende, die als speler en als trainer het mondiale eindtoernooi won, is bijzonder onder de indruk geraakt van de aanvaller van Manchester United. "Het is een briljante speler die beter dan ooit speelt. Het is niet eenvoudig om 33 keer te scoren, voor welke club dan ook."

"Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen en ik volg zijn verrichtingen al geruime tijd", benadrukt der Kaiser. "Als hij zo door blijft gaan, dan kan hij Engeland naar de wereldtitel leiden." Rooney maakte tot dusver 33 doelpunten in alle competities. In Europa blijven tot dusver alleen Luis Suárez (41, Ajax) en Lionel Messi (34, Barcelona) de bonkige international voor.

Beckenbauer stelt dat er nog meer kandidaten zijn om op 11 juli de felbegeerde trofee de lucht in te steken. "Spanje, Brazilië en Argentinië. Bij Argentinië speelt Lionel Messi. Hij is voor mij, samen met Rooney, de beste speler van dit moment. Iedereen is verschillend, maar Messi is zo snel en handig. Rooney is daarentegen weer heel sterk, hij heeft mijns inziens de meeste vooruitgang geboekt."

In de kwartfinales van de Champions League staat Manchester United tegenover Bayern München, de grote liefde van Beckenbauer. "Natuurlijk willen we ons revancheren voor de verloren finale van 1999, maar dat zal niet makkelijk worden. Ze hebben natuurlijk Rooney. We moeten er eerst voor zorgen dat hij niet in het spel voorkomt. Dat is tot dusver echter weinigen gelukt."

VZ

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 24, 2010 3:33 pm

Hoort dit niet in de topic over de Engelse competitie? :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » wo mar 24, 2010 7:36 pm

Volkomen misplaatst dat er lieden zijn die Lionel Messi boven Maradona plaatsen. Zonder Messi wint Barcelona ook prijzen. Zonder Maradona had Napoli nooit een prijs gewonnen. Dat is het grote verschil. Maradona maakte die club groot. En hij maakte zijn land wereldkampioen. Als Messi dat laatste niet bereikt zal hij waarschijnlijk nooit uit de schaduw van pluisje treden.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » wo mar 24, 2010 9:38 pm

Messi speelt nu eenmaal bij een club waar veel meer toppers rondlopen, dus heeft hij ook de kans niet om ''in z'n eentje'' een prijs te pakken.

Ik vind behaalde prijzen zowieso geen maatstaf.

goodfella

Bericht door goodfella » wo mar 24, 2010 9:45 pm

Messi zal ook nooit voor een kleinere club gaan spelen. :excited.gif:

Maradona pakte in zijn eentje prijzen. Simpel.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do mar 25, 2010 4:53 am

Was Maradona in z'n eentje spits, middenvelder, verdediger en keeper tegelijk? Als je 1 tegen 11 speelt wint zelfs Feyenoord of het vrouwenelftal van Camping de Bierpomp van Maradona.

Geen enkele speler wint prijzen in z'n eentje. Ook Maradona was gewoon afhankelijk van z'n medespelers. Als ie in Luxemburg of Bolivia was geboren was ie nooit wereldkampioen geworden.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do mar 25, 2010 7:50 am

Maradona heeft ook nog even voor Barca gespeeld....

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mar 28, 2010 8:37 pm

Real speelt momenteel matig in de Derby tegen Atletico Madrid. Wtf doen Granero en Gago in de basis?

Rooie

Bericht door Rooie » zo mar 28, 2010 8:46 pm

Waar komt die Gago uberhaupt opeens weer vandaan? Vdv zal wel balen.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mar 28, 2010 8:48 pm

Vdv speelt gewoon. Overigens zeer knap van de jonge de Gea dat die Asenjo uit de basis houdt.

Rooie

Bericht door Rooie » zo mar 28, 2010 8:55 pm

Zit met een half oog te kijken, maar dan komt hij dus wel erg weinig in het spel voor.

Alsnog; Gago, de Lindgren van Madrid?

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mar 28, 2010 8:57 pm

Iedereen bij Real speelt ver onder z'n niveau. En ja, Gago deelt ook in de malaise.

Plaats reactie