Mij motiveert het ook alleen maar.Rishi schreef:Ik vind dat juist heerlijk. Iedereen tegen Ajax
Go Ahead Eagles - Ajax 25-03-2010 (KNVB Beker)
Moderator: mods
Re: Go Ahead Eagles - Ajax 25-03-2010 (KNVB Beker)
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ervan uitgaande dat we deze pot winnen (want wij zijn Ajax, de beste etc. etc.), wie willen we het liefst als tegenstander in de finale?
Feyenoord?
Voordeel is dat je een finale hebt IN de Kuip, TEGEN Feyenoord, MET supporters (hopelijk). Voor mij zo ongeveer de enige kans om dat voor m'n 30e ofzo nog eens mee te maken. Bijkomend voordeel is dat FC Twente een klein tegenslagje krijgt.
Nadeel is echter dat Feyenoord zich plaatst voor de Europa League als wij minimaal tweede worden. Wanneer we op de eennalaatste speeldag drie punten of meer los staan van PSV, is Feyenoord geplaatst en laten ze misschien die pot uit bij FC Twente lopen om ons te fucken. (Of gewoon omdat het ze niet meer zoveel boeit)
Wint FC Twente, moet Feyenoord ook in Eindhoven en Enschede nog vol aan de bak om AZ achter zich te houden. Of we nu 1e, 2e of 3e worden...dat maakt voor hun niks uit.
Hmmm.....Doe toch maar FC Twente eigenlijk.
Feyenoord?
Voordeel is dat je een finale hebt IN de Kuip, TEGEN Feyenoord, MET supporters (hopelijk). Voor mij zo ongeveer de enige kans om dat voor m'n 30e ofzo nog eens mee te maken. Bijkomend voordeel is dat FC Twente een klein tegenslagje krijgt.
Nadeel is echter dat Feyenoord zich plaatst voor de Europa League als wij minimaal tweede worden. Wanneer we op de eennalaatste speeldag drie punten of meer los staan van PSV, is Feyenoord geplaatst en laten ze misschien die pot uit bij FC Twente lopen om ons te fucken. (Of gewoon omdat het ze niet meer zoveel boeit)
Wint FC Twente, moet Feyenoord ook in Eindhoven en Enschede nog vol aan de bak om AZ achter zich te houden. Of we nu 1e, 2e of 3e worden...dat maakt voor hun niks uit.
Hmmm.....Doe toch maar FC Twente eigenlijk.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat geeft gelijk de gelegenheid, mocht de kampioensrace verkeerd aflopen, om te laten zien wie echt de beste is natuurlijk! 

I think I lost my fucking headache
Feyenoord in de Kuip! Wat moeten we met Twente joh?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Twente natuurlijk. Feyenoord krijgt namelijk Europees als ze in de finale staan en dat moet even voorkomen worden.
Ja is lachen joh. Volgend jaar weer wat om te lachen en het is een prachtig begin van de zomer..
IK GELOOF!!!!!!
Alsof 010 van Twente gaat winnen.
Kakkerlakken zijn echt hopeloos.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
F. gaat met Castaignos spelen.
Het stinkt aan alle kanten!
Zullen we het hier weer over Ajax hebben? 

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Daily Blind
Zolang die tukkers met enkele zware blessures het veld verlaten vind ik het allemaal prima..Boabdil schreef:Alsof 010 van Twente gaat winnen.

Twente wint nooit in de Kuip.
En de Klassieker als bekerfinale is toch een beetje als een natte droom.
-
- AT Toto winner 15/16
Lange tijd hoopte ik op F'noord - AJAX maar nu neig ik meer naar Twente.
Als het er op aan komt krijgen we toch geen kaarten of hooguit alleen het uitvak als het fnoord wordt, dat vind ik een groot onrecht en ik zou het leuk vinden als Fnoord geen europees haalt. Voordeel van Twente is gewoon dat je 2 x 20.000 man in de Kuip hebt, beide een fanatieke supportersgroepering, dus dat wordt fantastisch.
Het wordt trouwens toch gewoon fnoord, ik zie Twente niet winnen in de kuip.
Als het er op aan komt krijgen we toch geen kaarten of hooguit alleen het uitvak als het fnoord wordt, dat vind ik een groot onrecht en ik zou het leuk vinden als Fnoord geen europees haalt. Voordeel van Twente is gewoon dat je 2 x 20.000 man in de Kuip hebt, beide een fanatieke supportersgroepering, dus dat wordt fantastisch.
Het wordt trouwens toch gewoon fnoord, ik zie Twente niet winnen in de kuip.
Geen kaarten? Waar een wil is, is een weg.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja oke los, maar wij moeten dan ook gewoon 20.000 kaarten krijgen.
Ik denk dus echt niet dat wij 20.000 man in de Kuip gaan krijgen. Nooit niet.
Vind eigenlijk dat ze, als Ajax in de finale komt, de finale in de Arena moeten spelen.
Vind eigenlijk dat ze, als Ajax in de finale komt, de finale in de Arena moeten spelen.
IK GELOOF!!!!!!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik vind dat een bekerfinale altijd op neutraal terrein gespeeld moet worden. Als dat onmogelijk is bepaal je de locatie maar door loting of je speelt je 'm over twee wedstrijden.
Een constructie die een enkele club altijd thuisvoordeel garandeert als ze de finale halen is volslagen belachelijk.
Een constructie die een enkele club altijd thuisvoordeel garandeert als ze de finale halen is volslagen belachelijk.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
@ Jeroennaarbeneden: Waar wil je een reactie op?
@ 666: Mee eens. Het slaat nergens op wanneer Ajax en 010 de finale halen dat er dan amper Ajax-supporters naar De Kuip kunnen. Gewoon over twee wedstrijden. Maar dan kunnen ze die beker net zo goed meteen geven..
@ 666: Mee eens. Het slaat nergens op wanneer Ajax en 010 de finale halen dat er dan amper Ajax-supporters naar De Kuip kunnen. Gewoon over twee wedstrijden. Maar dan kunnen ze die beker net zo goed meteen geven..
IK GELOOF!!!!!!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Je zou een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord ook in Eindhoven kunnen laten spelen. Of in Brussel als het Philipsstadion te klein is.
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
En jij denkt dat de burgemeester van Eindhoven zit te wachten op een verbouwing van Eindhoven?
IK GELOOF!!!!!!
Mwah, zoveel moois is daar toch niet om stuk te maken?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Leg dat die boeren maar uit!
De bekerfinale in Rio lijkt me wel wat
De bekerfinale in Rio lijkt me wel wat

IK GELOOF!!!!!!
Hebben we al gewonnen van Go ahead