RKC-Ajax 21 maart 2010
Moderator: mods
Re: RKC-Ajax 21 maart 2010
Duidelijk is is dat er van de zomer verdedigend wat bij moet.
Zoals ik al tijden zeg, geef Rennis een nieuw contract
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Scherpe counter. 1-4.
8 keer winst op rij, PSV voorbij, prachtig weekend.Benji schreef:1-4 Suarez

1-5 Rommedahl
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mwoah. RKC verliest vaak met een goal verschil. Met deze defensie moeten we gewoon niet teveel waarde hechten aan deze pot. We winnen dik. Einde verhaal.olafski schreef:1-3 of niet, maar ik vind dit wel zorgwekkend. Als excuus voor mezelf denk ik dan maar dat Jol op drie plaatsen vasten waarden moest wisselen. Maar een Ajax moet toch over zo'n RKC heen lopen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
En weer een assist van Rommedahl. 2e seizoenhelft prima.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
LucaS schreef:Zoals ik al tijden zeg, geef Rennis een nieuw contract
1-4. Mooi! 

Mooie counter. De ruimtes optimaal benut.
- peter
Mooie doorkopbal van de Jong weer. Wint echt alles die jongen.
Gewoon een nuttige kracht. Mooie goal. Verdient een nieuw contract tegen een gereduceerd salaris wat mij betreft. Peter?Laudrup schreef:Rommedahl![]()
![]()
Heel netjes van Dennis. Eerst beheerst de voorzet in een keer aan de juiste man gegeven en daarna een uitstekende goal. Ik zie liever Rommedahl dan 'kip zonder kop'-Suk.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Gaat Peter dat regelen?wimpey schreef:Gewoon een nuttige kracht. Mooie goal. Verdient een nieuw contract tegen een gereduceerd salaris wat mij betreft. Peter?Laudrup schreef:Rommedahl![]()
![]()
- Ajaciedjuh
Als Ajax CL haalt, zal hij dat ook wel krijgen, anders wordt het helaas moeilijk denk ik.wimpey schreef:Gewoon een nuttige kracht. Mooie goal. Verdient een nieuw contract tegen een gereduceerd salaris wat mij betreft. Peter?Laudrup schreef:Rommedahl![]()
![]()
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het fantoom uit Uruguay mag ook weer eens meedoen. 

Lodeiro er in en Rommedahl scoort... ik zeg niks meer.olafski schreef:wimpey schreef:Het verhaal Lodeiro en Sulejmani begrijp ik niet. Waarom nu Rommedahl? Hij zal wel scoren, zoals altijd als hij er in komtolafski schreef:Wel zorgwekkend dat Ajax nu, met een marge van 2, wel kan voetballen. Dan ogen PSV en Twente verder, qua tegen de druk kunnen.Maar waarom bij zo'n stand die jongens niet mee laten draaien?

Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Hoor ik daar toch 'Op een slof en een ouwe voetbalschoen..' voorbij komen. Prachtig! 

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
LucaS schreef:Ik denk het ook. Volgens mij hebben de belchinezen 1-5 afgesproken, en heeft RKC maar besloten dat Ajax veel hulp nodig heeft

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
MOTM zonder enige twijfel: Enoh.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:LucaS schreef:Ik denk het ook. Volgens mij hebben de belchinezen 1-5 afgesproken, en heeft RKC maar besloten dat Ajax veel hulp nodig heeft

De DSD stelt wederom niet teleur. WAT een blaf dat schot!! 

"Not even fire can stop us"
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
Was getekend: Zlatan Ibrahimovic
- peter
Even kijken hoe het loopt. Bij CL deelname zou je hem een contractje kunnen aanbieden. Anders niet.LucaS schreef:Gaat Peter dat regelen?wimpey schreef:Gewoon een nuttige kracht. Mooie goal. Verdient een nieuw contract tegen een gereduceerd salaris wat mij betreft. Peter?Laudrup schreef:Rommedahl![]()
![]()
Een echte kampioen wint ook z'n slechte wedstrijden toch?