Zo'n pot heeft ook z'n goede kanten: je krijgt als fan weer waardering voor De Zeeuw gezien het gestumper van Gabri. En Toby / Jan is the bank of England vergeleken met Anita / Oleguer.joey schreef:Nee, nog steeds dat laconieke.D_skilled schreef:Gallery play nu.
RKC-Ajax 21 maart 2010
Moderator: mods
Re: RKC-Ajax 21 maart 2010
Onvoorstelbaar dat Twente hier twee weken geleden eigenlijk niet meer dan een gelijkspel had verdiend
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
De Jong heeft vandaag weer gescoord, maar verder lukt hem ook niet veel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Waarom doe je nou Rommedahl daarin en niet Suk?! En Lodeiro mag bij zo'n stand ook Eriksen gaan aflossen hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Jong wint alle kopduels nog. Een van de betere aan de Ajaxkant.
Krijgen we Lodeiro en Suk nog of is dat nog te vroeg??
Krijgen we Lodeiro en Suk nog of is dat nog te vroeg??
Die zullen RKC ook onderschat hebben. Hopelijk matten de kakkies de Tukkers deze week een beetje af.LucaS schreef:Onvoorstelbaar dat Twente hier twee weken geleden eigenlijk niet meer dan een gelijkspel had verdiend
- Ajaciedjuh
Het is te hopen dat Eriksen eindelijk zijn goaltje gaat maken, dan is hij van die barrière af.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het veld bij de amateurs is nog beter dan dit. Eredivisie onwaardig.
Ik zou daar niet op wachten en hem wisselen.Ajaciedjuh schreef:Het is te hopen dat Eriksen eindelijk zijn goaltje gaat maken, dan is hij van die barrière af.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ligt het nou aan mij of krijgt Oleguer het voor elkaar die bal steeds van zijn voet te laten springen, ongeacht wanneer ie aanneemt?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Niet mee eens. Staat er week in, week uit. Verzet bergen werk. Prima kracht voor Ajax. Sinds ie halfspeler i.p.v. 10 is, komt ie echt tot ontplooiing.Ajaciedjuh schreef:De Jong heeft vandaag weer gescoord, maar verder lukt hem ook niet veel.
Mwah, de eerste helft tegen Ajax, kwamen ze goed over. Ook tegen RKC liep het volgens mij soepeler dan Ajax nu.wimpey schreef:PSV kan totaal niet tegen druk. Ajax stond gezien de ruststand onder druk en staat nu ruim voor. Mentaal is Ajax veel sterker dan PSV.olafski schreef:Wel zorgwekkend dat Ajax nu, met een marge van 2, wel kan voetballen. Dan ogen PSV en Twente verder, qua tegen de druk kunnen.
Het verhaal Lodeiro en Sulejmani begrijp ik niet. Waarom nu Rommedahl? Hij zal wel scoren, zoals altijd als hij er in komt

Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
- Ajaciedjuh
Wat een verschil van gevaar in de spits, nu Suarez er loopt.
Gabri is echt bedroevend. Van de zomer afvoeren.
Pantelic was bagger vandaag. Maar geregeld nuttig. Vooral in thuiswedstrijden waarin ie minder veld moet bestrijken.Ajaciedjuh schreef:Wat een verschil van gevaar in de spits, nu Suarez er loopt.
Zou jij hem willen hebben? Die blijft gewoon nog een jaar cashen bij Ajax.D_skilled schreef:Gabri is echt bedroevend. Van de zomer afvoeren.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Benschop vind ik niet goed genoeg, hoor. Misschien zie ik het verkeerd, maar ik snap niet dat AZ zoveel vertrouwen in die jongen heeft.
Overigens zegt het genoeg dat Lodeiro en co er niet in komen.
Lekker verdedigd weer. Jezus mina.
Overigens zegt het genoeg dat Lodeiro en co er niet in komen.
Lekker verdedigd weer. Jezus mina.
Blij als Alderweireld en Vertonghen daar weer staan.
1-3 of niet, maar ik vind dit wel zorgwekkend. Als excuus voor mezelf denk ik dan maar dat Jol op drie plaatsen vasten waarden moest wisselen. Maar een Ajax moet toch over zo'n RKC heen lopen?
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Snap niet dat ie Rommedahl en niet Suk erin doet. Als je het al niet ziet zitten om Suk een kwartiertje mee te laten doen tegen RKC bij een 3-1 voorsprong...
Geef dan Castillion de kans zou ik zeggen!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Klopt, maar vandaag is het dus een groot verschil. Pantelic staat er vooral in de grote wedstrijden (sterkere tegenstanders).wimpey schreef:Pantelic was bagger vandaag. Maar geregeld nuttig. Vooral in thuiswedstrijden waarin ie minder veld moet bestrijken.Ajaciedjuh schreef:Wat een verschil van gevaar in de spits, nu Suarez er loopt.
Achteraf is het natuurlijk prima geweest dat we ze voor de wedstrijd tegen RKC missen, en niet straks pas bij moeilijkere wedstrijden. Ze kunnen weer met een schone lei door.Benji schreef:Blij als Alderweireld en Vertonghen daar weer staan.
- Ajaciedjuh

1-4 Suarez