Ja, dat is vooral het probleem. Verder vind ik Ajax niet slechter dan in veel andere wedstrijden.wimpey schreef:Het zal toch echt een tikkie scherper moeten in aanvalsopzet en afronding.
RKC-Ajax 21 maart 2010
Moderator: mods
Re: RKC-Ajax 21 maart 2010
Het stinkt aan alle kanten!
Dit gaan we niet winnen.
Zo niet nee. Het is een samengeraapt zootje.Jöhnk schreef:Dit gaan we niet winnen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Trechtervoetbal...
Jöhnk schreef:Dit gaan we niet winnen.
Welles.

Wat een draak van een wedstrijd...
Nee, dit wordt niets meer.joey schreef:Jöhnk schreef:Dit gaan we niet winnen.
Welles.
Voor wie was nou die gele kaart ? Wel of geen 2de ?
2e plek is ver weg laat staan de nr 1 positie. Pantelic speelt weer dramatisch
2e plek is ver weg laat staan de nr 1 positie. Pantelic speelt weer dramatisch
Laatst gewijzigd door Toppie op zo mar 21, 2010 1:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kent Pantelic z'n minpunten onderhand niet? Hij haalt het gewoon in z'n hoofd om aan een actie beginnen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Rust... Typisch een Ajax wedstrijd.. Er valt wat te halen en ze spelen nog slechter dan baggerBenji schreef:Nee, dit wordt niets meer.joey schreef:Jöhnk schreef:Dit gaan we niet winnen.
Welles.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Kom op, er is ruimte genoeg. Zo goed verdedigt RKC niet. Ik denk dat Ajax in de tweede helft minstens twee keer scoort.Benji schreef:Nee, dit wordt niets meer.joey schreef:Jöhnk schreef:Dit gaan we niet winnen.
Welles.
Wie is hier nou de azijnzeiker, haha.

Dan scoort RKC drie keer.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
scoreverloop is redelijk hetzelfde, al leidde we toen bij de rust... Damn Fuck!!! Kutscheids...Laudrup schreef:Ik heb een déjà vu....
Scoreverloop: 9. Gabri 0-1, 10. Vertonghen 1-1, 21., Sneijder 1-2, 70. Berger 2-2.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo mar 21, 2010 1:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Dit is zo'n pot hoor. Provisorische defensie, hectische wedstrijd, goal afgekeurd door een wazige grens. En niemand die z'n normale niveau haalt. M.u.v. Siem.joey schreef:Welles.Jöhnk schreef:Dit gaan we niet winnen.
Ajax mist bovendien de voetballende middelen om zo'n tegenstander in de wurggreep te nemen.
Maar normaliter win je zo'n pot in de laatste 20 minuten nog. Na 70 minuten gaat bij ploegen als RKC gewoonlijk het licht uit.
Ach wat, hoeveel kansen hebben die gehad?
Ajax scoorde een geldige goal en had dus op voorsprong moeten staan. Ondanks het weinig geconcentreerde spel. Kun je nagaan wat er gebeurt als Ajax gaat beseffen dat het menens is. Dan loopt Ajax er aan alle kanten door.

Ajax scoorde een geldige goal en had dus op voorsprong moeten staan. Ondanks het weinig geconcentreerde spel. Kun je nagaan wat er gebeurt als Ajax gaat beseffen dat het menens is. Dan loopt Ajax er aan alle kanten door.
Haha, hoe die grensrechter z'n vlag vasthoudt, lijkt wel een vrouw.
ajax kan niet met de druk omgaan?? 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
De laatste 15 minuten moeten we voortzetten, dan komen de goals vanzelf.
Het was echt zeer slecht de 1ste 30 minuten. Je kunt zien dat RKC veel meer fysieke kracht heeft. Bij de corners houd je je hart vast.
Initiatief houden, dan houd je ze van de goal af en dan komt die goal wel.
Het was echt zeer slecht de 1ste 30 minuten. Je kunt zien dat RKC veel meer fysieke kracht heeft. Bij de corners houd je je hart vast.
Initiatief houden, dan houd je ze van de goal af en dan komt die goal wel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Eriksen eraf urby doorschuiven. Anita back kappelhof in het centrum. Meer voetbal achterin en meer dreiging voorin.
2 gele kaarten voor de zelfde speler! Hij maakte twee keer de overtreding die bestraft werd. 1x op de jong en 1x op gabri.
2 gele kaarten voor de zelfde speler! Hij maakte twee keer de overtreding die bestraft werd. 1x op de jong en 1x op gabri.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kappelhof zit niet bij de selectie.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Fuck hé, je kan beter Wimpey, noem het pover of bagger, maar provisorisch... je bent te lief hierwimpey schreef:Provisorische defensie, ...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Ze lijken op elkaar, maar het zijn Berger, Mulder en Di Gregorio die geel hebben.
Ze moeten dit wel winnen, maar ik zei het gisteren al, Ajax kan beter een topper hebben als tegenstander dan een kleine tegenstander. Ik vind Ajax ook te gefrustreerd spelen.
Het afgekeurde doelpunt is mij echt een raadsel. Krijg er een erg dubieus gevoel bij.
Het afgekeurde doelpunt is mij echt een raadsel. Krijg er een erg dubieus gevoel bij.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen