De Rik van den Boog-topic
Moderator: mods
- martijn401
Re: De Rik van den Boog-topic
Ja ik ook, verder heeft hij wel een punt over v/d Boog wat mij betreft hoor.
En dat is ?.martijn401 schreef:Ja ik ook, verder heeft hij wel een punt over v/d Boog wat mij betreft hoor.
Blij met de punten ...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Die spreekkoren vind je bij iedere wedstrijd, bij Ajax, feyenoord, psv, roda ... tot aan mvv, omniworld, telstar.
Daar zijn wij als Ajax supporters echt niet roomser dan de paus.
Daar moet hij ook helemaal niet over beginnen.
Daar zijn wij als Ajax supporters echt niet roomser dan de paus.
Daar moet hij ook helemaal niet over beginnen.
- martijn401
Wat Mike zegt.
Tja, mij staat bij dat v.d. Boog daarmee niet alleen de spreekkoren bij Feyenoord bedoelde, maar gewoon spreekkoren in het algemeen .. dus ook bij AJAX.
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nou, er wordt gedaan of v/d Boog een 'typetje' speelde zo op de radio, zielig kijkend etc., daar geloof ik al niet eens in. V/d Boog kon niet weten dat het fragment Studio Voetbal bereikte en daar pas 'bekend' werd bij het grote publiek.
Verder noemde hij zijdelings ook even die sneeuwballen (buiten het kankerjoden, gesis etc) en wordt dat weer helemaal in het bizarre getrokken. (Dat doen columnisten wel vaker en dat is logisch, want makkelijk scoren)
Verder zegt Van den Boog nergens dat Ajax-supporters lieverdjes zijn, zich nooit schuldig maken aan kwetsende spreekkoren of geen 'dreigende houding' aannemen. Het gesprek ging over Feyenoord-Ajax, daar zei hij wat over. En (niet uit eigen ervaring, maar ik hoor wel wat van collega's) is de sfeer, en ook sommige dreigende situaties tegen werknemers/spelers van Ajax totaal niet te vergelijken met die in de Arena.
De haat van Feyenoord naar Ajax is veel groter dan omgekeerd. Het komt in ieder geval al zo over omdat al die spasten zo dicht op het veld staan daar, maar ik ben ervan overtuigd dat het percentage 'mongolen' op de tribune bij Feyenoord veel groter is dan bij Ajax.
En dan tsja, er wordt nu weer gebaggetaliseerd dat die krankzinnige haat teveel aandacht krijgt. Ik sta elke week weer met open mond te kijken hoe Ajax in elk stadion onthaald wordt. (Okay, Heerenveen was een uitzondering ;))
Met als dieptepunt FC Groningen-uit twee seizoenen geleden, toen die blinde haat er bijna voor zorgde dat er doden vielen.
Verder noemde hij zijdelings ook even die sneeuwballen (buiten het kankerjoden, gesis etc) en wordt dat weer helemaal in het bizarre getrokken. (Dat doen columnisten wel vaker en dat is logisch, want makkelijk scoren)
Verder zegt Van den Boog nergens dat Ajax-supporters lieverdjes zijn, zich nooit schuldig maken aan kwetsende spreekkoren of geen 'dreigende houding' aannemen. Het gesprek ging over Feyenoord-Ajax, daar zei hij wat over. En (niet uit eigen ervaring, maar ik hoor wel wat van collega's) is de sfeer, en ook sommige dreigende situaties tegen werknemers/spelers van Ajax totaal niet te vergelijken met die in de Arena.
De haat van Feyenoord naar Ajax is veel groter dan omgekeerd. Het komt in ieder geval al zo over omdat al die spasten zo dicht op het veld staan daar, maar ik ben ervan overtuigd dat het percentage 'mongolen' op de tribune bij Feyenoord veel groter is dan bij Ajax.
En dan tsja, er wordt nu weer gebaggetaliseerd dat die krankzinnige haat teveel aandacht krijgt. Ik sta elke week weer met open mond te kijken hoe Ajax in elk stadion onthaald wordt. (Okay, Heerenveen was een uitzondering ;))
Met als dieptepunt FC Groningen-uit twee seizoenen geleden, toen die blinde haat er bijna voor zorgde dat er doden vielen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik vind niet dat die haat gebagatelliseerd moet worden, maar ik vind dat we wat dat betreft de hand in eigen boezem moeten steken en niet af moeten geven op andere clubs.
Zolang je het zelf niet op orde hebt, kun je geen verwijten maken naar andere clubs.
Zolang je het zelf niet op orde hebt, kun je geen verwijten maken naar andere clubs.
.. zelfs Hugo Borst zei dat het bij AJAX naar Feyenoorders toe stukken minder is ( ik bedoel maar ) .. niet dat " stukken minder " betekend dat dat dan goed is ..
Blij met de punten ...
Precies. Bij Studio Voetbal hadden ze het ook over de haat na Ajax-spelers toe. Omgekeerd is dat niet zo. Als ik Vlaar, Wijnaldum of iemand zou tegenkomen zou ik dat wel grappig vinden.
En wat Thijs zegt is ook gewoon waar wat dat percentage betreft. Geldt ook voor beide steden
En wat Thijs zegt is ook gewoon waar wat dat percentage betreft. Geldt ook voor beide steden

IK GELOOF!!!!!!
Bij afwezigheid van onze huis Feyenoorder zal ik 'm dan maar even inkoppen. Een aantal collega supporters dachten daar een tijdje terug heel anders over toen ze Van Persie en Acuna tegenkwamen.Rishi schreef:Precies. Bij Studio Voetbal hadden ze het ook over de haat na Ajax-spelers toe. Omgekeerd is dat niet zo. Als ik Vlaar, Wijnaldum of iemand zou tegenkomen zou ik dat wel grappig vinden.

Aan beide kanten gaat het regelmatig te ver. Ik denk dat ik prima kan vergelijken want ik heb Feyenoord zowel met de combi als op eigen gelegenheid meerdere keren bezocht en de bij de thuiswedstrijd ben ik natuurlijk ook altijd present. Als ik het moet vergelijken denk ik wel dat het percentage idioten bij hun iets hoger ligt maar dat vind ik in een discussie als deze nooit zo interessant.
Als je er iets aan wilt doen zul je beide kanten moeten aanspreken en dezelfde maatregelen moeten treffen. Ik ben alleen bang dat het een kansloos verhaal is. Enige wat je zou kunnen proberen is om aan beide kanten dezelfde harde maatregelen te treffen. Vooraf duidelijk stellen wat wel en wat niet mag en dan ook optreden als er overtredingen worden begaan. En dan moeten de clubs dus niet naar elkaar gaan wijzen maar samen proberen om het probleem op te lossen.
Nil volentibus arduum
Tuurlijk zijn er ook idioten bij Ajax. Maar wel stukken minder.
IK GELOOF!!!!!!
Tja, meer of minder. Er zijn er meer dan genoeg. Als je het probleem wilt oplossen begint de discussie wat mij betreft in ieder geval niet met de vraag of het ergens anders erger is. Dan moet je eerst kijken wat je zelf kunt doen en zou je met de andere partij in overleg moeten om het probleem samen op te pakken. Maar goed, dat is niet de taak van AT natuurlijk.
V.d.Boog zal misschien verrast zijn geweest omdat hij niet zo thuis is het wereldje. Want eerlijk gezegd vond ik het dit jaar wel meevallen als ik het vergelijk met andere edities.
V.d.Boog zal misschien verrast zijn geweest omdat hij niet zo thuis is het wereldje. Want eerlijk gezegd vond ik het dit jaar wel meevallen als ik het vergelijk met andere edities.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Dat is onzin want hij heeft gewoon gelijk. Bij AJAX wordt er ook volop 'Bommen op Rotterdam' en dergelijke geroepen. Het is gewoon ridicuul om een beetje je beklag te gaan lopen doen over fnoord supporters.. als je nou voorzitter was van H'veen oke, maar nu is het gewoon hypocriet.Thijs schreef:Moest hardop lachen om het grapje over die seizoenskaart van AZ, maar verder slaat de strekking van zijn column helemaal nergens op.
Hij werd geinterviewd na de wedstrijd Feyenoord-Ajax toch?
IK GELOOF!!!!!!
Wat een ouwehoer:
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/3883 ... tml&page=2
Zet de trainer erin die hij zelf in zijn niks-carrière heeft meegemaakt, stelt een speler op die niemand kent omdat hij zelf met die jongen heeft samengespeeld, kortom het gaat om hém.
Leo Beenhakker, poeh.... Dit is niet origineel meer, dit slaat nergens op.
http://www.ajaxshowtime.com/opinie/3883 ... tml&page=2
Zet de trainer erin die hij zelf in zijn niks-carrière heeft meegemaakt, stelt een speler op die niemand kent omdat hij zelf met die jongen heeft samengespeeld, kortom het gaat om hém.

Leo Beenhakker, poeh.... Dit is niet origineel meer, dit slaat nergens op.

Het stinkt aan alle kanten!
Het gaat toch ook om zijn favoriete elftal?
Spijkers op laag water zoeken.
Spijkers op laag water zoeken.
Mag ik dit soms een stom verhaal vinden?
Die Van den Boog hoort zichzelf zo graag praten. Ik begrijp wel dat hij een fan is van Beenhakker. Hetzelfde type.

Die Van den Boog hoort zichzelf zo graag praten. Ik begrijp wel dat hij een fan is van Beenhakker. Hetzelfde type.
Ik vind ook zoveel stom. Sta ik hier toch ook niet te pas en te onpas te verkondigen?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Je mag er van mij van vinden wat je wilt, je kan er ook reactie op verwachten.
Op basis van een filmpje waarin weinig bijzonders wordt gemeld hem als zelfgeiler wegzetten, komt op mij over alsof het oordeel al vóór het filmpje gevormd was. Het oogt nogal gefrustreerd.
Op basis van een filmpje waarin weinig bijzonders wordt gemeld hem als zelfgeiler wegzetten, komt op mij over alsof het oordeel al vóór het filmpje gevormd was. Het oogt nogal gefrustreerd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Beetje lachwekkend vind ik dit wel, maar boeiend is het niet. Leo Beenhakker als coach? VD Brink als linkshalf? Beetje raar is het wel om dergelijke namen in je favoriete elftal neer te zetten.
Dit is een discussieforum. Ik mag dus mijn mening geven.
In de tijd van VDB had Ajax trouwens weinig talent. Cor van den Brink was best een aardig talent, maar niet meer dan dat. De nieuwe Cruijff was hij echt niet.
In de tijd van VDB had Ajax trouwens weinig talent. Cor van den Brink was best een aardig talent, maar niet meer dan dat. De nieuwe Cruijff was hij echt niet.
Tuurlijk mag je je mening geven.
Als mensen jouw neiging om over van alles en nog wat je mening te geven vervelend gaan vinden, kun je echter ook een reactie verwachten. Het zou je sieren als je daar dan niet zo kleinzerig op zou reageren.
Maar goed, het lijkt me heel sterk dat dit nog een keer gaat doordringen.
Als mensen jouw neiging om over van alles en nog wat je mening te geven vervelend gaan vinden, kun je echter ook een reactie verwachten. Het zou je sieren als je daar dan niet zo kleinzerig op zou reageren.
Maar goed, het lijkt me heel sterk dat dit nog een keer gaat doordringen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
O zeker. Maar ik sla geen wartaal uit.
Durf te wedden dat jij nog nooit van Cor van den Brink had gehoord.
Durf te wedden dat jij nog nooit van Cor van den Brink had gehoord.
Het punt is dat dat geen zak boeitjoey schreef:Durf te wedden dat jij nog nooit van Cor van den Brink had gehoord.
Jij had dus ook nog nooit van Cor van den Brink gehoord, haha. 
Voorwaarde om iets over zo'n opstelling te kunnen zeggen is natuurlijk dat je weet wie de spelers zijn die in het elftal staan.
Het is natuurlijk zeer pijnlijk dat de AD van Ajax niet voor Michels, Van Gaal of Cruijff kiest, maar voor de trainer die telkens weer thuiskomt bij F.

Voorwaarde om iets over zo'n opstelling te kunnen zeggen is natuurlijk dat je weet wie de spelers zijn die in het elftal staan.
Het is natuurlijk zeer pijnlijk dat de AD van Ajax niet voor Michels, Van Gaal of Cruijff kiest, maar voor de trainer die telkens weer thuiskomt bij F.