PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Volgens mij trekt Afellay zijn voet net terug voor Enoh (al dan niet expres) er op gaat staan.
http://www.youtube.com/watch?v=VDwIxuVlQgQ
http://www.youtube.com/watch?v=VDwIxuVlQgQ
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het is op de beelden helemaal niet duidelijk of Enog op zijn tenen staat. Sterker nog, ik neig ernaar te zeggen dat hij de tenen niet eens raakt. Hij doet net alsof hij vooruit loopt, maakt dan een schijnbeweging en loopt achteruit 'in de bal'.
Mocht hij de tenen raken, dan is het maar ZEER de vraag of daar enige opzet bij zit. De slag in de maag waar Afellay over praat zie ik ook niet, hooguit een laf tikje.
Mocht hij de tenen raken, dan is het maar ZEER de vraag of daar enige opzet bij zit. De slag in de maag waar Afellay over praat zie ik ook niet, hooguit een laf tikje.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Je hebt er in ieder geval een vergrootglas bij nodig, zo duidelijk is het. En die stomp is al helemaal niet in beeld.
Ik zeg niet dat Enoh niets doet, maar PSV hoeft de boel niet te verdraaien.
Ik zeg niet dat Enoh niets doet, maar PSV hoeft de boel niet te verdraaien.
Enoh zal wel iets gedaan hebben, anders reageerde Afellay niet zo. Maar het moet bewezen kunnen worden en dat is niet gelukt.
Denk dat het voor de tuchtcommissie het gemakkelijkste was om van beide clubs een speler te schorsen.
Denk dat het voor de tuchtcommissie het gemakkelijkste was om van beide clubs een speler te schorsen.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat heb ik ook. Een gelijkspel en een rits kaarten over en weer. En [Harm-mode] een paar lichte blessures [Harm-mode].Peter schreef:Dat klopt inderdaad, maar daarom pleit ik ook voor een gelijkspel. Ik sta liever vandaag dan morgen boven PSV. Koffiedik kijken? Ja, maar zodra je er boven staat heb je die tweede plek in ieder geval in eigen hand.

Hoewel ik me niet kan voorstellen dat een mentaal zo labiele ploeg die ook nog eens amper scoort én een zwaar programma heeft ineens alles wint.
Het voorbije weekend was voor Ajax bijna perfect. De kakkies lieten punten liggen en AZ won, waardoor de strijd om plek 4 ook weer open is. En zowel PSV als de Tukkers moeten nog tegen beide ploegen en hebben dus 'iets' om voor te spelen.
Ik las net dat Simons bij PSV in de basis terugkeert. Dat zou m.i. een verstandige zet zijn. Het zou me trouwens sowieso niet verbazen wanneer PSV zonder die napuberende Affelay als elftal beter zou presteren. Z'n gezag als captain zal na NAC en Ajax effe aan diggelen zijn. Simons is een nuchtere jongen, fysiek en mentaal goed, een prima prof. Daar heeft PSV op dit moment meer behoefte aan dan aan die Ibi.
Hoeft niet. Die jongen draait tegen Ajax wel vaker door. Vorig seizoen schopte ie Urby uit de wedstrijd en gedroeg zich idioot nadat Vertonghen een fout maakte. Daar heb ik trouwens destijds geen Calimero over gehoord. Statement op de club-website bleef ook uit.joey schreef:Enoh zal wel iets gedaan hebben, anders reageerde Afellay niet zo.
Net zoals een dergelijk statement uitbleef nadat Toivonen tegen HSV een elleboog uitdeelde aan Rozehnal. Of toen Engelaar de enkel van Petric probeerde te klieven.
Vreemd.

Als club moet je je niet tot zulke acties laten leiden, want dat krijg je nog 10 keer terug. Zulke gewauwel moet je aan je fans overlaten. Onder Hiddink zou dit niet gebeurd zijn.
-
Zonder Affelay wordt PSV trouwens wel superstatisch. Alleen Bakkal kan iets met een loopactie forceren. Ben benieuwd hoe PSV gaat spelen.wimpey schreef:Dat heb ik ook. Een gelijkspel en een rits kaarten over en weer. En [Harm-mode] een paar lichte blessures [Harm-mode].Peter schreef:Dat klopt inderdaad, maar daarom pleit ik ook voor een gelijkspel. Ik sta liever vandaag dan morgen boven PSV. Koffiedik kijken? Ja, maar zodra je er boven staat heb je die tweede plek in ieder geval in eigen hand.![]()
Hoewel ik me niet kan voorstellen dat een mentaal zo labiele ploeg die ook nog eens amper scoort én een zwaar programma heeft ineens alles wint.
Het voorbije weekend was voor Ajax bijna perfect. De kakkies lieten punten liggen en AZ won, waardoor de strijd om plek 4 ook weer open is. En zowel PSV als de Tukkers moeten nog tegen beide ploegen en hebben dus 'iets' om voor te spelen.
Ik las net dat Simons bij PSV in de basis terugkeert. Dat zou m.i. een verstandige zet zijn. Het zou me trouwens sowieso niet verbazen wanneer PSV zonder die napuberende Affelay als elftal beter zou presteren. Z'n gezag als captain zal na NAC en Ajax effe aan diggelen zijn. Simons is een nuchtere jongen, fysiek en mentaal goed, een prima prof. Daar heeft PSV op dit moment meer behoefte aan dan aan die Ibi.
Whitey on the moon.
Eerst psv maar eens zien in te halen ja! Blijft wat mij betreft de favoriet voor de titel.Peter schreef:Dat klopt inderdaad, maar daarom pleit ik ook voor een gelijkspel. Ik sta liever vandaag dan morgen boven PSV. Koffiedik kijken? Ja, maar zodra je er boven staat heb je die tweede plek in ieder geval in eigen hand.
- Daily Blind
Ongeacht of hij Afellay raakt het valt nooit te bewijzen of het met opzet is. In een wedstrijd sta je redelijk vaak op elkaars tenen, doordat je kort op elkaar speelt. In deze situatie zie je Enoh ook reageren op de bal. Je let bij het afzetten / weglopen echt niet op waar je je voet plaatst. Kortom bewust onbewust het valt niet te bewijzen.De Dominee schreef:Het is op de beelden helemaal niet duidelijk of Enog op zijn tenen staat. Sterker nog, ik neig ernaar te zeggen dat hij de tenen niet eens raakt. Hij doet net alsof hij vooruit loopt, maakt dan een schijnbeweging en loopt achteruit 'in de bal'.
Het 3x slaan van Afellay is bewust en dus strafbaar. Ik had het eerder terecht gevonden als hij 3x gestraft zou worden. 3x 3/4 wedstrijden.
Dit is wel heel makkelijk. Als Enoh op de voeten van Afellay is gaan staan mag iedereen er vanuit gaan dat het opzet was.. Hij geeft hem namelijk ook een kleine stomp en dat verklaart weer de reactie van Afellay...
IK GELOOF!!!!!!
Welke stomp?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 10/11
Die stomp die nét niet in beeld was. Tenminste, bij ons in de Randstad, op Brabantse (Philips) televisies was die wél gewoon te zien.Jesse schreef:Welke stomp?
Wat wordt het vanavond een walkover of 1-0 dankzij Doedelzak of Flooivonen
PSV al sinds 1973 ongeslagen tegen FC Twente
20/03/2010 09:00
PSV staat zaterdag tijdens de 28ste speelronde van de Eredivisie tegenover koploper FC Twente. De Eindhovenaren, die hun laatste twee competitieduels met NAC Breda en Ajax verloren, kunnen in de aanloop naar de topper moed putten uit de onderlinge balans met de Tukkers.
PSV bleef in competitieverband ongeslagen in de laatste 35 thuisduels met de club uit Enschede. Sinds de 1-0 nederlaag van 18 april 1973 boekte PSV 25 zeges en speelde tien keer gelijk. Tegen geen enkele andere club in de Eredivisie heeft de Eindhovense club zo'n lange ongeslagen reeks.
Achter FC Twente heeft PSV ook uitmuntende cijfers tegen NEC en FC Groningen. De Brabanders bleven al 34 keer op rij zonder nederlaag in thuisduels met de Nijmegenaren en zijn al dertig opeenvolgende wedstrijden ongeslagen tegen de Groningers.
In totaal won FC Twente maar twee van de 43 Eredivisiewedstrijden in het Philips Stadion, tegen vijftien gelijke spelen en 26 nederlagen. (Ramon Min) VI
Wij hebben dan ook geen breedbeeld-tv's.Scherrer schreef: Die stomp die nét niet in beeld was. Tenminste, bij ons in de Randstad, op Brabantse (Philips) televisies was die wél gewoon te zien.

Ik ga er vanavond eens lekker voor zitten. En hoop op een gelijkspel.
Uit het ED:
De nederlaag is wel erg hard aangekomen.De vraag of Twente kampioen kan worden, beantwoordt Rutten met 'Ja!'. "Er zijn nog drie clubs in de race: Twente, wij en die andere club." De kwaliteit van Twente?" Rutten hoeft er niet over na te denken. "De ploeg kan de rust bewaren. Ook als ze achter staan, blijven ze kalm. Als dat een keer gebeurt, kun je van geluk spreken. Als dat acht of negen keer gebeurt niet meer. De vraag is, nu ze kandidaat zijn voor de titel, of ze die rust kunnen blijven bewaren."
Onvoorstelbaar, het valt me nog mee dat hij geen 020 zegt.
Ik ga me vanavond eens lekker op de bank installeren, drankje en chippie en hoop op een gelijkspelletje.

Ik ga me vanavond eens lekker op de bank installeren, drankje en chippie en hoop op een gelijkspelletje.

Ik heb er lang over getwijfeld maar ik geloof toch dat ik PSV het liefst zie winnen. We moeten er dan maar op hopen dat PSV ergens anders punten morst. Het grote voordeel van een nederlaag van Twente is dat de druk op die ploeg kan behoorlijk stijgt. En ik betwijfel of ze daar goed mee om zullen gaan tot het einde van de competitie.
Nil volentibus arduum
Bakkal speelt op de plek van Amrabat.
Net Rutten weer: "de andere concurrent", "de concurrent uit Amsterdam". Hij krijgt het woord AJAX gewoon niet uit zijn strot. 

Rutten kan het niet meer managen
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik hoop op een vrezelijk saaie 0-0. Eentje waar Twente zelfs verveeld raakt. Waarin PSV het geloof in de titel kwijtraakt, Beide clubs moeten nog tegen AZ en Feyenoord.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Ik zag het ook, erg zielig.Neefkens schreef:Net Rutten weer: "de andere concurrent", "de concurrent uit Amsterdam". Hij krijgt het woord AJAX gewoon niet uit zijn strot.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop dat Twente wint.
Neefkens schreef:Net Rutten weer: "de andere concurrent", "de concurrent uit Amsterdam". Hij krijgt het woord AJAX gewoon niet uit zijn strot.

Simons wordt maandenlang genegeerd en is pats boem weer aanvoerder. De Lindgren van PSV.