Nicolás Lodeiro
Moderator: mods
Re: Nicolás Lodeiro
En waar zou die gok volgens jou dan uit bestaan?
Lodeiro kan voetballen en viel door Ajax te beoordelen. Daarin verschilt hij met Atouba en Kerlon.
Lodeiro kan voetballen en viel door Ajax te beoordelen. Daarin verschilt hij met Atouba en Kerlon.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di mar 02, 2010 8:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat vind je van mijn verhaal, Enganche? Ben ik nou zo'n zeikerd of is het apart wat Jol allemaal roept over Lodeiro?
Tsja, ik ben voor het aantrekken van kwaliteit door alle Nederlandse clubs. Dat hij niet direct basisspeler is zegt me weinig, gezien het verleden van Ajax ook met bijvoorbeeld een jongen als Ibrahimovic. Die heeft in z'n eerste (twee?) jaar zelfs regelmatig achter Machlas en Mido gestaan in de pikorde
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, duidelijk. Ik vind alleen de timing wat gek in dat geval. Waarom een speler in de winter halen als je in de financiele penarie zit? Ik weet wel dat er een WK aan komt, maar die jongen zal zich nu ook achter de oren krabben. Komt zijn positie bij Uruguay in het geding?
Je kan je zeker afvragen of het voor die jongen de meest verstandige keuze is geweest. Al verwacht ik dat hij uiteindelijk nog wel mee gaat naar het WK. Maar goed, de stand van zaken over honderd dagen valt moeilijk te voorspellen.
Wat Ajax betreft heb ik geen idee wat de overwegingen waren om Lodeiro meteen te halen.
Wat Ajax betreft heb ik geen idee wat de overwegingen waren om Lodeiro meteen te halen.
Je kunt uit strategische/financiele overwegingen vraagtekens zetten bij deze transfer (doe ik ook), maar laten we het alsjeblieft niet gek vinden dat een 20-jarige uit Uruguay er niet meteen staat.
Wat ik zeg: mocht het tegenvallen, dan heeft Ajax met de contractverlenging én het ontbreken van een clausule bij Suarez een aardig doekje voor het bloeden. Ze hebben Luis over de streep getrokken door Lodeiro vast te leggen.Enganche schreef:En waar zou die gok volgens jou dan uit bestaan?
Hij kan idd voetballen, de eerste indruk is best goed. Ik vraag me alleen af of wéér zo'n klein ventje in combinatie met de ontwikkeling van Eriksen én de financiele problemen nou echt prio numero uno was.Lodeiro kan voetballen en viel door Ajax te beoordelen. Daarin verschilt hij met Atouba en Kerlon.
Blijkbaar was het geld er wel en hebben ze bij Ajax een goede afweging gemaakt. Die jongen is misschien een parel en die moest gewoon gehaald worden. Anders was AZ er mee vandoor gegaan.. En ja, als ze een toptalent hebben binnengehaald en hierbij Suarez extra blij hebben gemaakt is dat alleen maar mooi.
IK GELOOF!!!!!!
Blijkbaar, misschien, als... En oei, AZ...
We zullen het wel zien. Uit de woorden van Jol maak ik op dat de contractverlenging van Suarez een heel grote reden is geweest om Lodeiro aan te trekken. Maar ja, ooit haalde Ajax Arnesen omdat Lerby dan niet zo alleen zou zijn...

We zullen het wel zien. Uit de woorden van Jol maak ik op dat de contractverlenging van Suarez een heel grote reden is geweest om Lodeiro aan te trekken. Maar ja, ooit haalde Ajax Arnesen omdat Lerby dan niet zo alleen zou zijn...
Het stinkt aan alle kanten!
Hoe kom je daar nou bij?goodfella schreef:Mensen als jij denken ook dat de kredietcrisis is opgelost en we weer in het oude ritme door kunnen gaan.LucaS schreef:Wij hebben zo'n 2 a 3 ton krediet bij de bank, hebben wij nu ook geen geld meer?goodfella schreef:Dat is geen verschil van mening Joey; Ajax heeft simpelweg geen geld. Getuige het feit dat men binnenkort bij de ABN Amro moet aankloppen voor een krediet. Daar doet deze aankoop niets aan af. Het is een potje speculatie van de bovenste plank.
Zou jij je laatste geld in aandelen stoppen met het risico dat je over 3 maanden misschien je hypotheek niet meer kunt betalen?
I think I lost my fucking headache
Uit welke woorden maak je dat op, Joey?joey schreef:Blijkbaar, misschien, als... En oei, AZ...![]()
Hij zei vrij vertaald dat Lodeiro halen ertoe had bijgedragen dat Suarez zijn contract verlengde.
http://www.at5.nl/tv/studio-ajax/aflevering/4996
http://www.at5.nl/tv/studio-ajax/aflevering/4996
Het stinkt aan alle kanten!
Maar dat is wat anders dan Lodeiro halen als zodat Suarez zijn contract verlengd....
IK GELOOF!!!!!!
Mensen als jij denken ook dat de kredietcrisis is opgelost en we weer in het oude ritme door kunnen gaan.[/quote]LucaS schreef:
Wij hebben zo'n 2 a 3 ton krediet bij de bank, hebben wij nu ook geen geld meer?
Hoe kom je daar nou bij?[/quote]
Je praat te gemakkelijk over dat noodkrediet. Geld lenen of uitlenen wordt als geen enkel probleem gezien. Ik denk daar dus anders over. En dat gelul over "het kapitaal staat op het veld" vind ik bullshit. Hetzelfde als mensen die roepen dat ze het kapitaal in hun huis hebben zitten. Ja en? Dan moet je, je huis verkopen en dan heb je de poen. Alleen heb je dan geen huis meer. Ajax kan wel v/d Wiel, Suarez, de Zeeuw en Emanuelson verkopen, maar dan kunnen we dat laatste beetje fatsoenlijk voetbal definitief vergeten.
Positieve commentaren over z'n wedstrijd gister in de media.
Iemand enig idee op welke positie hij speelde?
Face your fears and live your dreams, No Fear
10, werd veel gezocht door z'n medespelers, fungeerde als spelmaker en deed dat met verve.
Achter 2 of 3 spitsen?
Mensen die denken dat deze opstelling zou kunnen werken?
-------- Eriksen ------
Lodeiro -------- Zeeuw
-------- Enoh -------
Mensen die denken dat deze opstelling zou kunnen werken?
-------- Eriksen ------
Lodeiro -------- Zeeuw
-------- Enoh -------
Ja. Als een Wiel rechtsback speelt en je Sulejmani en Suarez in de spits zet.
IK GELOOF!!!!!!
Scoorde voor Jong Ajax uit een strafschop met een Panenka tegen ADO, maar lijkt (voorlopig) niet in de plannen van Jol voor te komen.
Jol heeft bovendien aangegeven Siem de Jong 'niet snel' van de nummer 10 positie af te halen, hij presteert in zijn ogen enorm goed.
Jol heeft bovendien aangegeven Siem de Jong 'niet snel' van de nummer 10 positie af te halen, hij presteert in zijn ogen enorm goed.
Siem speelt ook goed de laatste weken. Echt een openbaring. Lodeiro komt er ook wel.
IK GELOOF!!!!!!
Het wordt druk op het middenveld met Siem, Lodeiro, Enoh, De Zeeuw en Eriksen.
Luxe probleem.
Luxe probleem.