PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Baseman zal het desondanks wel een prima aankoop vinden. 

Die maakt een kopietje van zijn seizoenskaart om door te kunnen verscheuren denk ikgoodfella schreef:Baseman zal het desondanks wel een prima aankoop vinden.
En volgende week staan die stomme mongolen voor hem te klappen.
Doet me denken aan de transfer van Charisteas naar Feijenoord. Zo leuk is het nog net niet maar het komt wel aardig in de buurt. Psv blijft toch een club die er alles aan doet om zich wat van Ajax aan te meten.
Zo Fred, jij wilde een vervanger voor Lazovic? Dan krijg je ook een vervanger voor Lazovic. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die is niet veranderd, eigenlijk is het nog schandaliger nu ik de foto's heb gezien van Mandy in PSV kleding...wat een drama, die gast is nog (veel) zwaarder dan Sulejmaniwimpey schreef:Dus ik ben benieuwd naar Baseman's reactie nu Mandy door de 'geweldige hoofdtrainer' daadwerkelijk naar PSV is gehaald!

Ik moet me ook aansluiten bij Generaal, als Mandy serieuze speelminuten gaat maken dan verdient Rutten een Nobelprijs voor de Fysiologie. Mandy moet de laatste 5 jaar een record hebben gebroken voor het maken van zo min mogelijk speelminuten. Zelfs in zijn goede tijd bij Ajax vond ik hem geen geweldenaar, meer een matige speler die goede momenten had. Laat staan wat zijn niveau nu is. Daarbij lijkt Mandy geestelijk niet geheel in orde, die spoort echt niet. En hij heeft een Ajax tattoo.
Heeft Rutten ook last gehad van kortsluiting?????

Mee eens, daarbij is Rutten volkomen terecht zwaar over de zeik dat Lazovic afgelopen weekend weigerde te spelen tegen RKC. Dankzij Rutten kwam Lazovic weer aan spelen toe, kende hij een opleving en haalde hij eindelijk eens een heel aardig niveau. Stank voor dank dus. Na Reis is Lazovic de 2e speler die het vertrouwen van Rutten ernstig heeft geschaad, lullig voor Rutten en klote voor PSV. Maar inderdaad, de 5 miljoen die PSV voor hem krijgt is niet verkeerd. Dat is in ieder geval nog iets positiefs.Rutten kan er natuurlijk niets aan doen dat Lazovic weg wilde. Die jongen zal daar een veelvoud verdienen van wat ie bij PSV kreeg. En 5 miljoen voor Lazovic... het is minder dan er voor hem betaald is, maar niettemin een goed bedrag.
Ook mee eens, helaas...Maar je bent als Rutten zijnde dus echt niet goed bij je hoofd door Mandy te halen. Sowieso haalt die man vnl. spelers waarmee ie al eerder heeft gewerkt. Maar Mandy halen is echt het summum: soms moet een club / trainer gewoon naar z'n fans luisteren. Voor de aanhang van PSV is Mandy een rode lap op een stier. Symbool van het gehate 020. Uiterst dom om juist hem te halen: sportief heb je er niets aan en het veroorzaakt enkel onrust.
Zou Mandy fit en in vorm zijn geweest dan was het al een erg domme zet zijn geweest, nu is het echter volledig onbegrijpelijk

www.telegraaf.nlForse knieblessure Pieters
DOETINCHEM - Erik Pieters van PSV is woensdag bij de interland van Jong Oranje in Doetinchem tegen Polen (3-2) mogelijk zwaar geblesseerd geraakt aan de knie. Volgens bondscoach Cor Pot waren de conclusies na de eerste diagnose niet positief.
Pot: „Waarschijnlijk is er iets mis met de binnenband van de knie. Dit is niet leuk.” Definitief uitsluitsel kan pas na nader onderzoek worden gegeven. Pieters viel na ruim een uur uit bij Jong Oranje.
Voor PSV betekent dit een extra tegenslag. Eerder al raakte de andere back, Stanislav Manolev, geblesseerd. De Bulgaar is een maand uitgeschakeld. Woensdag werd ook bekend dat Danko Lazovic vertrekt bij PSV. Tijdens de winterstop verdween al spits Jonathan Reis.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat is een gemis, want dan moet men weer schuiven.
- SylvievdVaart
Ik zeg, Mandy linksback!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ooijer-Marcellis-Maza-Salcido? Dat is niet heul veel, hoor.
Ik neem aan dat Rutten Ooijer en Marcellis dan omdraait.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Even serieus. Jij weet hoe Lazovic is. Rutten weet hoe Lazovic is. Lazovic is een zwaar gestoorde kerel. Van hem kun je op elk moment van alles verwachten. Ik neem die teleurstelling van Rutten dus niet geheel serieus. Is wel zo prettig om deze transfer zo aan de fans te kunnen uitleggen.Baseman schreef:Mee eens, daarbij is Rutten volkomen terecht zwaar over de zeik dat Lazovic afgelopen weekend weigerde te spelen tegen RKC. Dankzij Rutten kwam Lazovic weer aan spelen toe, kende hij een opleving en haalde hij eindelijk eens een heel aardig niveau. Stank voor dank dus. Na Reis is Lazovic de 2e speler die het vertrouwen van Rutten ernstig heeft geschaad, lullig voor Rutten en klote voor PSV.
@Sylvie: Andy als back, dat is al eens eerder geprobeerd, en wel door een zelfverklaard trainersgenie. Ik hoop dat Rutten dat voorbeeld volgt, hehe.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
We zullen nu zien hoe sterk en breed die bank van PSV is.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
een klein open deurtje, joey. Ik meen zelfs dat 't de wedstrijd tegen PSV was dat ome Co dit uit probeerde - uitslag weet ik niet, maar 't was wel een redelijke pot van Andy. Pius Ikedia was man of the match.joey schreef:@Sylvie: Andy als back, dat is al eens eerder geprobeerd, en wel door een zelfverklaard trainersgenie. Ik hoop dat Rutten dat voorbeeld volgt, hehe.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Wat zeiken die gloeiboeren nou? Als Mandy z'n dierentuin meeneemt krijgt het doodse Eindhoven er in een klap een toeristische attractie van formaat bij!
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Dan is het nog steeds niet heul veul hoor... Ook aanvallend is het ruk. Hoop alleen dat Bakkal niet speelt, heb het idee dat die tegen Ajax altijd zijn beste wedstrijden van het seizoen speelt.Bertje schreef:Ik neem aan dat Rutten Ooijer en Marcellis dan omdraait.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Jinne
- Site Admin
Volgens past Andy juist prima bij de Zuipsite!Benji schreef:Haha, de supporters komen in het geweer:
http://www.psvzuipsite.nl/index.php?men ... ews_id=958
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
666 schreef:Wat zeiken die gloeiboeren nou? Als Mandy z'n dierentuin meeneemt krijgt het doodse Eindhoven er in een klap een toeristische attractie van formaat bij!
Psies...en daarbij ook nog eens verlost van die Lazokwal...heerlijk om hem niet meer te hoeven aanschouwen...toch?!

Reis is weggevallen, Manolev is geblesseerd geraakt, Lazovic is verkocht en nu is ook nog Pieters geblesseerd geraakt, dat schiet niet op. Op deze manier komt het kampioenschap nog in gevaar...
Onzin Joey, Lazovic weigerde om afgelopen weekend tegen RKC te spelen. Iets waar Rutten absoluut geen rekening mee had gehouden en dat lijkt me logisch, Lazovic gedroeg zich namelijk uitstekend dit seizoen. En qua verkoop had PSV hem ook na dit seizoen kunnen verkopen, Lazovic zijn spel is er goed genoeg voor.joey schreef:Even serieus. Jij weet hoe Lazovic is. Rutten weet hoe Lazovic is. Lazovic is een zwaar gestoorde kerel. Van hem kun je op elk moment van alles verwachten. Ik neem die teleurstelling van Rutten dus niet geheel serieus. Is wel zo prettig om deze transfer zo aan de fans te kunnen uitleggen.
Lazovic is een dweil maar hij was de laatste jaar wel aan het voetballen.
Andy naar psv
ik denk dat hij basis staat tegen Ajax.
....De bal ontvangt, richting eigen doel rent en hem in de kruising schiet om vervolgens zijn tattoo aan de spelers te laten zien

Andy naar psv

ik denk dat hij basis staat tegen Ajax.
....De bal ontvangt, richting eigen doel rent en hem in de kruising schiet om vervolgens zijn tattoo aan de spelers te laten zien

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat begrijp ik dus niet. Met Lazovic moet je altijd overal rekening mee houden. Die jongen verandert echt niet zomaar. Hij houdt zich misschien een tijdje in, maar vroeger of later komt zijn ware aard boven. Je zou denken deat Rutten dat ook wel weet. Die is toch niet gek? Hij loopt al een tijdje rond in de voetbalwereld, met al die eigenheimers. Ik krijg de indruk dat Rutten zijn straatje heeft schoongeveegd, voor het geval PSV door deze transfer de titel mist. Dan ligt het aan Lazovic, dan ligt het aan de RvC, dan ligt het uiteraard heel erg aan Jan Reker, maar aan Fredje ligt het dan niet.
Maar goed, als jij het zegt... Die arme Rutten. Eerst beduveld door Reis en daarna door Lazovic. Misschien is Rutten te goed voor deze wereld?
Maar goed, als jij het zegt... Die arme Rutten. Eerst beduveld door Reis en daarna door Lazovic. Misschien is Rutten te goed voor deze wereld?

Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
was niet ooit van hem een uitspraak.. In NL voetbal ik alleen voor Ajax? ergens anders spelen kan ik niet maken...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Haha helemaal mee eens! Als je de titel verliest omdat Lazovic wegging is er iets goed mis in je club....
IK GELOOF!!!!!!