Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Giacomo Puccini » ma feb 22, 2010 9:25 pm

Arthur schreef:Heeft hij inmiddels leren schieten?
Ja, het is sterk verbeterd. Ik denk dat er bij Ajax weinig op getraind wordt, als ik week in week uit alle Ajacieden al die kansen zie missen.

Pienaar ontwikkelde op een gegeven moment niet meer bij Ajax, gevalletje Emanuelson. Aan zijn talent lag het natuurlijk niet. Bij Everton heeft Pienaar wel de stap vooruit kunnen zetten. Misschien lag het wel aan het klimaat bij Ajax, want de beste Ajaxselectie van de afgelopen 12 jaar werd in die tijd niet eens ieder jaar kampioen, ook spelers als De Jong en Van der Vaart speelden op een gegeven moment zwaar ondermaats.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 23, 2010 10:31 am

Die spelers zijn tenminste nog een keer of twee kampioen geworden. Blijkbaar is het klimaat sindsdien nog verder verslechterd. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 23, 2010 5:30 pm

Giacomo Puccini schreef: Bij Everton heeft Pienaar wel de stap vooruit kunnen zetten.
Pienaar moet alleen niet met :alc.gif: achter het stuur gaan zitten.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 23, 2010 11:14 pm

Lastig inderdaad..
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo feb 24, 2010 3:58 pm

Babel put moed uit onderhoud met Benítez

24/02/2010 13:40

Ryan Babel (23) heeft de hoop uitgesproken op betere tijden bij zijn club Liverpool. Een onderhoud met manager Rafael Benítez heeft een positieve uitwerking gehad op de Nederlander. 'Ik heb een goed gesprek gehad', vertelt Babel aan de Liverpool Echo. 'Ik moet gewoon geduldig zijn en hard werken. Daar ga ik me nu op concentreren.'

Babel kwam in 2007 over van Ajax, maar vindt zichzelf dit seizoen voornamelijk op de bank terug. Afgelopen zondag stond de vleugelspeler zowaar in de basis in de competitiewedstrijd tegen Manchester City (0-0). Wellicht lonkt morgen opnieuw een basisplaats als de Reds het in Europees verband opnemen tegen Unirea Urziceni.

Liverpool verdedigt in Roemenië een 1-0 voorsprong uit de eerste ontmoeting. 'We gaan ons goed voorbereiden op dat duel, dan zou het goed moeten komen. We hebben de lijn naar boven ingezet en houden de laatste weken vaak de nul. Dat is de basis', zo weet Babel.
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » do feb 25, 2010 10:16 am

Babel is net een windvaan. Blijven, weg, blijven, weg, blijven, weg.

Make up your mind en slik die praatjes van die trainer niet iedere keer als zoete koek.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 25, 2010 10:20 am

Inderdaad. Echt een domme speler en domme gast.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za feb 27, 2010 3:56 pm

Chelsea krijgt pak slaag in 'Battle of the Bridge'
Zaterdag, 27 februari 2010 om 15:43 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

Chelsea heeft een behoorlijke tik gekregen in de strijd om het Engelse landskampioenschap. De ploeg van Carlo Ancelotti kreeg zaterdagmiddag een pak slaag van Manchester City, dat dankzij twee treffers van Carlos Tévez en twee van Craig Bellamy met 2-4 won. Chelsea eindigde het duel met negen man en weet dat Arsenal later deze dag kan inlopen tot drie punten. De wedstrijd stond voor de Engelse media vooral in het teken van het treffen tussen John Terry en Wayne Bridge, die elkaar voor aanvang geen hand gaven.

De Battle of the Bridge, zoals het duel werd beschreven wegens de locatie van het treffen en de achternaam van de hoofdrolspeler, zorgde voor de nodige ophef. Zoals bekend had Terry een affaire met de inmiddels ex-vriendin van Bridge, die na het uitlekken van dit nieuws een punt achter zijn interlandloopbaan zette. Zaterdag kwam de linksback zijn voormalige vriend voor het eerst weer tegen en bij het gebruikelijke handjes schudden sloeg hij Terry vakkundig over. Met de uiteindelijke 2-4 zege nam hij de ultieme sportieve wraak.

City toonde zich bijzonder scherp, want de ploeg had niet veel kansen nodig om tot drie doelpunten te komen. Chelsea was zeker in de eerste helft de bovenliggende partij en kreeg al wat kansen, voordat Frank Lampard de verdiende openingstreffer binnenschoof. De voorsprong haalde de rust echter niet, want een individuele actie van Tévez betekende vlak voor de thee de gelijkmaker. De aanvaller, net op tijd terug na privé-omstandigheden, hield Terry en Ricardo Carvalho van zich af en tikte de 1-1 langs Hilario.

Voor City was dit de eerste mogelijkheid, die niet eens een kans te noemen was, en vlak na rust was het bij het tweede moment van opwinding direct 1-2. Bellamy werd gevonden na een snelle uitbraak en zocht het duel op met John Obi Mikel, die de aanvaller naar de buitenkant dreef. De hoek leek hierdoor te moeilijk te worden, maar Bellamy wist toch de lange hoek te vinden. Chelsea hoopte direct te kunnen reageren en kreeg nog een goede kans via Didier Drogba, maar Shay Given redde bekwaam.

Aan de overkant kon Tévez het duel hierna beslissen. Juliano Belletti veroorzaakte een strafschop door Gareth Barry neer te halen, werd zelfs van het veld gestuurd door Mike Dean en zag Tévez de gegeven penalty benutten. De frustratie was groot bij Chelsea en kort hierna kreeg ook Michael Ballack een rode kaart, door na een harde overtreding op het middenveld zijn tweede gele prent op te pikken. Met elf tegen negen prikte City er via Bellamy nog één bij, waardoor de nederlaag ruim uitviel. Lampard mocht in de slotfase nog wel een strafschop benutten, maar het was niet meer dan een pleister op de wonden.

VZ
Mooi voor Bridge en Mancini. Tevez. :biggthumpup.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » za feb 27, 2010 8:44 pm

Vandaag is Ramsey van Arsenal in de wedstrijd tegen Stoke City zwaar geblesseerd geraakt. Blessureleed: een gebroken been.

Foto's. En hier beelden.

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 27, 2010 8:55 pm

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 27, 2010 9:02 pm

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... Heart.html

Die Terry is behoorlijk de weg kwijt. Tegen Inter al en vandaag zag ie er bij de 1-1 nogal 'oud' uit.

999

Bericht door 999 » za feb 27, 2010 9:07 pm

D_skilled schreef:Vandaag is Ramsey van Arsenal in de wedstrijd tegen Stoke City zwaar geblesseerd geraakt. Blessureleed: een gebroken been.

Foto's. En hier beelden.
Nou, zo te zien lijkt het toch geen gemene overtreding ... wel ?.
Blij met de punten ...

D_skilled

Bericht door D_skilled » za feb 27, 2010 9:11 pm

Niet gemeen? De beste jongen versplintert z'n been. Hij komt met een ongekende snelheid op hem inlopen.

999

Bericht door 999 » za feb 27, 2010 9:14 pm

D_skilled schreef:Niet gemeen? De beste jongen versplintert z'n been. Hij komt met een ongekende snelheid op hem inlopen.
Volgens mij doen ze dat allebei.Maar ik zie geen gestrekt been of zo.Gewoon allebei voor de bal gaan, lijkt me .. Al zijn de beelden wel niet al te best ..
Blij met de punten ...

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 28, 2010 10:12 am

Gisteren op de BBC hebben ze er aandacht aan besteed. Waar eenieder het er over eens was dat het een harde overtreding was, was men het er ook over eens dat er geen opzet in het spel lijkt te zijn.

Behalve bij Wenger dan die het woord conspiracy maar weer eens naar voren haalde. Franse malloot.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

T82

Bericht door T82 » zo feb 28, 2010 10:46 am

Overigens scoorde Vermaelen alweer z'n zevende (!) doelpunt van het seizoen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 28, 2010 11:23 am

T82 schreef:Overigens scoorde Vermaelen alweer z'n zevende (!) doelpunt van het seizoen.
8ste volgens mij..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

T82

Bericht door T82 » zo feb 28, 2010 12:13 pm

Ik doelde op de competitie, maar inderdaad, in totaal heeft hij er al 8 in liggen. Schandalig veel.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 28, 2010 3:57 pm

De Engelse competitie stelt ook helemaal niks voor.... :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 28, 2010 5:28 pm

999 schreef:
D_skilled schreef:Niet gemeen? De beste jongen versplintert z'n been. Hij komt met een ongekende snelheid op hem inlopen.
Volgens mij doen ze dat allebei.Maar ik zie geen gestrekt been of zo.Gewoon allebei voor de bal gaan, lijkt me .. Al zijn de beelden wel niet al te best ..
Vond het ook geen smerige overtredingen. Beide spelers gaan er vol in. ja dan is er een kans aanwezig dat er een flinke schade oploopt.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 28, 2010 10:14 pm

T82 schreef:Ik doelde op de competitie, maar inderdaad, in totaal heeft hij er al 8 in liggen. Schandalig veel.
Het aantal doelpunten in Nederland gemaakt moet voor een internationale topcompetitie door drie worden gedeeld (Zeggen de deskundigen); geldt dan voor Vermaelen dat hij er in Nederland nu 3 x 8 = 24 heeft gemaakt? Zo'n slechte voetballer is het niet?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 28, 2010 10:37 pm

Het is wel opvallend dat die andere Belgische verdediger Daniel van Buyten bij Bayern ook al zoveel scoort. Ongeveer net zo veel als Vermaelen denk ik.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 28, 2010 10:44 pm

Ja, je moet wat als Belg met een impotente spits als Dembele in het nationale elftal.

Onze huidige Belgische verdedigers vallen dan wel tegen in hun scoringsdrift. Zeker Jan mag wel wat vaker scoren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma mar 01, 2010 9:41 am

Moet je het aantal tegendoelpunten dat een verdediger in nederland incasseert dan ook niet met drie vermenigvuldigen?
Demosthenes schreef:Het aantal doelpunten in Nederland gemaakt moet voor een internationale topcompetitie door drie worden gedeeld (Zeggen de deskundigen); geldt dan voor Vermaelen dat hij er in Nederland nu 3 x 8 = 24 heeft gemaakt? Zo'n slechte voetballer is het niet?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 01, 2010 2:31 pm

Jinne schreef:Ja, je moet wat als Belg met een impotente spits als Dembele in het nationale elftal.

Onze huidige Belgische verdedigers vallen dan wel tegen in hun scoringsdrift. Zeker Jan mag wel wat vaker scoren.
Gisteren stond Suarez in de "weg"..
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie