Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)
Ja mij ook, want dit is een keer heel wat anders.
Nederland heeft het dus al met al uitstekend gedaan op deze Spelen. Chapeau (behalve voor vCalker)
Nederland heeft het dus al met al uitstekend gedaan op deze Spelen. Chapeau (behalve voor vCalker)
- peter
Is er daar geen commentator in de buurt?! Bij dat schaatsen hebben ze er een stuk of 100.
Wel gek dat je als supporter naar het schaatsen gaat als je weet dat Sauerbreij een kans heeft op een medaille.
Wel gek dat je als supporter naar het schaatsen gaat als je weet dat Sauerbreij een kans heeft op een medaille.
-
- AT Toto winner 15/16
Mentaal ook supersterk hoor met zo'n geschiedenis, echt petje af.
-
- AT Toto winner 15/16
Nou idd zeg.Peter schreef:Is er daar geen commentator in de buurt?! Bij dat schaatsen hebben ze er een stuk of 100.
Ja, da's wel een beetje jammer zo. Al heeft het misschien ook te maken met het snelle schakelen met de ploegenachtervolging. Ik neem aan dat ze zo nog wel in beeld komt. Het kan in ieder geval voor de nos geen complete verrassing zijn dat ze goud haalt. Ze was toch één van de favorieten voor een medaille.Peter schreef:Is er daar geen commentator in de buurt?! Bij dat schaatsen hebben ze er een stuk of 100.
Nil volentibus arduum
- peter
Maar nu sneeuwt het helemaal onder. Het moment is helemaal weg man. Laat mij die Sauerbreij eens zien. Die Noren tegen de Canadezen geloof ik verder wel.
Bwegh ronduit waardeloos. Een dikke vette min voor de Nationale Omroep voor het Schaatsen.
Bwegh ronduit waardeloos. Een dikke vette min voor de Nationale Omroep voor het Schaatsen.

Klopt, dan laten ze de beelden van de ploegenachtervolging maar even een kwartiertje later zien. Daar heeft niemand last van.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Helemaal mee eens, en zoals Marillion ook al zegt, dit kwam niet als een complete verrassing.Peter schreef:Maar nu sneeuwt het helemaal onder. Het moment is helemaal weg man. Laat mij die Sauerbreij eens zien. Die Noren tegen de Canadezen geloof ik verder wel.
- peter
100ste titel he.
Nu lekker nababbelen over het fiasco van Nederland. Sauerbreij komt vannacht wel een keertje voorbij.
Nu lekker nababbelen over het fiasco van Nederland. Sauerbreij komt vannacht wel een keertje voorbij.

Hebben al die wijven trouwens zo'n intens dikke aars van het vallen ofzo?
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
Ze was 1.min 34 in beeld net. Een beetje een huppelkutje dat dan wel weer wel.Peter schreef:100ste titel he.
- peter
Bjørndalen met zijn zevende goud. Wat een prestatie, zeg. Ongeloooflijk.
Ik begrijp echt geen zak van dat curling. Die Canadese vrouwen maken er trouwens min of meer een theekransje van.
En nu zijn ze nootjes aan het eten. 

Het huppelkutje haalt goud. In tegenstelling tot onze schaatstoppers.brigade zuid schreef:Ze was 1.min 34 in beeld net. Een beetje een huppelkutje dat dan wel weer wel.Peter schreef:100ste titel he.

Het stinkt aan alle kanten!
http://nos.nl/os2010/video/140145-goude ... breij.html
"We zijn dat wax-verhaal van 8 jaar geleden allang vergeten!"
Hou er dan eens over op!
"We zijn dat wax-verhaal van 8 jaar geleden allang vergeten!"
Hou er dan eens over op!

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Vreemde opmerking, Peter. Ben jij de vorige twee seizoenen in Sporthallen Zuid geweest? De basketballers van Amsterdam hadden toen veel meer kans op de titel dan Ajax.Peter schreef:Wel gek dat je als supporter naar het schaatsen gaat als je weet dat Sauerbreij een kans heeft op een medaille.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik vind het eerder omgekeerd. Ik verbaas me over het volgen en enthousiast doen over sporten waar je normaal gesproken absoluut niet in geinteresseerd bent, alleen maar omdat een Nederlander kans maakt op een medaille.
Zoals bij het EK en WK voetbal, al die malloten die geen fuck van voetbal weten opeens oranje uitgedost over straat gaan. Ik vind dat een beetje sneu.
Zoals bij het EK en WK voetbal, al die malloten die geen fuck van voetbal weten opeens oranje uitgedost over straat gaan. Ik vind dat een beetje sneu.
I think I lost my fucking headache
Dat zei ik dus ook. Peter gaat toch ook niet naar het basketball omdat Amsterdam toevallig kans heeft op de titel?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
Ik denk niet dat de meeste mensen in de zaal voor het schaatsen als hun favoriete sport komen, hoor. Die komen daar omdat er Nederlanders aan meedoen en daarom kansen zien op gejuich/gewin.Frank schreef:Vreemde opmerking, Peter. Ben jij de vorige twee seizoenen in Sporthallen Zuid geweest? De basketballers van Amsterdam hadden toen veel meer kans op de titel dan Ajax.Peter schreef:Wel gek dat je als supporter naar het schaatsen gaat als je weet dat Sauerbreij een kans heeft op een medaille.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
De meesten weten niet eens dat er ook nog andere sporten zijn op de OS naast het schaatsen.
Zijn er andere sporten op het OS. 

Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
De OS, voetske
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing