Het is gewoon Urby Emanuelson. Ik noem jou toch geen mongooltje. (alhoewel je er wel een bent)Toppie schreef:Alle nl clubs er vanavond uit en dit Ajax is machteloos, maar ja, wat wil je als je met Sulejmani begint.
Iedereen speelt onder z'n normale nivo en het zal dus gewoon 2-0 worden en de buit is binnen voor de spaghetti vreters
Ik zou Sturby en Rommeldaal erin gooien ipv Sulejmani en Eriksen die zwemt vanavond
Juventus - AFC Ajax 25-2-2010
Moderator: mods
Re: Juventus - AFC Ajax 25-2-2010
Ik heb nog hoop mits we een snelle goal maken, maar ik ben bang dat we uiteindelijk het fijne positiespel missen om dit gegroepeerde Juve uit elkaar te spelen.
Nogmaals, ik hoop dat Verthongen richting het centrum verplaatst zal worden, want de opbouw dient juist door het centrum te gebeuren i.p.v. de zijkanten, waar we nu makkelijk opgewacht en opgesloten worden door Juve...
Nogmaals, ik hoop dat Verthongen richting het centrum verplaatst zal worden, want de opbouw dient juist door het centrum te gebeuren i.p.v. de zijkanten, waar we nu makkelijk opgewacht en opgesloten worden door Juve...
AFCA!
- Ajaciedjuh
We starten goed.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Yep, Juve onderschat de boel een beetje. Gelijk ervan profiteren Ajax!
AFCA!
Nee, mongolen wonen in WezepHet is gewoon Urby Emanuelson. Ik noem jou toch geen mongooltje. (alhoewel je er wel een bent)

Hoge handelingssnelheid van Eriksen!
Elke keer dat naar de bal grijpen op het moment dat ze omver worden gelopen...erg vervelend.
Ajax doet Juve geen moment pijn. Het is veel te vrijblijvend. Harmless...
Sulejmani speelt weer alibi-voetbal. En Ajax maakt teveel technische fouten. Bedenkelijk niveau hoor...
- Ajaciedjuh
Suk 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zoek erin
Ajax gaat op Suk naar een goal.
Die Melo is een k@nkernekkie trouwens. Vervelend ventje.
Die Melo is een k@nkernekkie trouwens. Vervelend ventje.
De man van 0 euro erin voor de man van 16 miljoen
- Ajaciedjuh
Ik vind ze niet slecht voetballen. Alleen moet er een keer een balletje goed vallen. De keeper van Juve is in ieder geval geen wonder.wimpey schreef:Ajax doet Juve geen moment pijn. Het is veel te vrijblijvend. Harmless...
Vele denken nog steeds dat ze tegen Vitesse of NEC lopen te spelen, ze beseffen niet eens dat ze sneller moeten handelen, willen ze een bodycheck/duel ontlopen.
Zeer frustrerend dit! Met wat meer snelheid in handelen en de bal durven diep te spelen, durven diep te lopen, maak je volop kans tegen Juve. Pff...
Zeer frustrerend dit! Met wat meer snelheid in handelen en de bal durven diep te spelen, durven diep te lopen, maak je volop kans tegen Juve. Pff...
Laatst gewijzigd door Starring op do feb 25, 2010 10:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
In dit tempo blijft Juve lachend overeind. Het is gewoon niet goed genoeg. Basta.Ajaciedjuh schreef:Ik vind ze niet slecht voetballen. Alleen moet er een keer een balletje goed vallen. De keeper van Juve is in ieder geval geen wonder.wimpey schreef:Ajax doet Juve geen moment pijn. Het is veel te vrijblijvend. Harmless...
Inderdaad. Veel te onschuldig, veel te naief.Starring schreef:Vele denken nog steeds dat ze tegen Vitesse of NEC lopen te spelen, ze beseffen niet eens dat ze sneller moeten handelen, willen ze een bodycheck/duel ontlopen.
Zeer frustrerend dit!
Misschien dat wanneer Suk inkomt men wel ineens sneller gaat handelen en diep gaat spelen, laten we het hopen. En waar blijft Lodeiro?
AFCA!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Enoh bikkelt als een beest en krijgt nu pas zijn eerste geel.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
En daar is Enoh weer die kan beter gaan kaarten in z'n leven
Ik vind Enoh zeker niet slecht spelen. Hij haalt vaak het gevaar uit het spel van Juve.
Enoh speelt een prima pot.Toppie schreef:En daar is Enoh weer die kan beter gaan kaarten in z'n leven
Sulejmani kreeg vandaag ook geen ene bal goed aangespeeld.
In dit soort wedstrijden zie je duidelijk het verschil tussen Ajax en Juve. Verdedigend staat het erg goed bij Juventus.
In dit soort wedstrijden zie je duidelijk het verschil tussen Ajax en Juve. Verdedigend staat het erg goed bij Juventus.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Jammer van de thuiswedstrijd dan had er vandaag meer ingezeten ondanks het zwakke spel maar ja dat was vorig jaar uit ook zo tegen Fiorentina maar die wonnen we met 0-1
Laatst gewijzigd door Toppie op do feb 25, 2010 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.