Juventus - AFC Ajax 25-2-2010
Moderator: mods
Re: Juventus - AFC Ajax 25-2-2010
Zo kom je nooit tot scoren. De opbouw is pet.
Sulejmani staat ook op het veld toch? 

Oleguer.....??? die vind ik nu juist goed spelenAjaciedjuh schreef:Idd, geen slecht idee. De beste kopper is eruit. Urby is een betere opbouwende back en Vertonghen kan dan vanuit het centrum opbouwen (Oleguer eruit).MvB schreef:Vertonghen weet zich nog niet echt raad met de ruimte aan de linkerkant. Misschien urby daar neerzetten?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Zijn ietsje te grote jongens voor Erikson .
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Vooralsnog hebben we niks in te brengen (en mogen we geluk hebben met de corners van Juve (paal en van de lijn af gehaald)).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
We hebben heel geen Stekel nodig... 

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hoe lang gaat dat nog goed?
Pfffff
Is die tanker eruit, zijn nog alle hoge ballen gevaarlijk. Maar het loopt goed af!

Is die tanker eruit, zijn nog alle hoge ballen gevaarlijk. Maar het loopt goed af!
- Ajaciedjuh
We counteren zo naar 0-1 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het begint inmiddels een beetje op Ajax - Vitesse te lijken. Alleen is Ajax dan nu Vitesse.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Wij stonden na een half uur al op 3-0 anders!
Vertonghen kan beter gewisseld worden of ergens anders neer gezet worden.
- Ajaciedjuh
Zo, we hebben ze nu wel genoeg laten uitrazen. Tijd om toe te slaan.
Bagger pot.AJAX is veel te gehaast.Veel te slordig en de zijkanten doen weinig met de ruimte die ze krijgen ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Elke afvallende bal is voor Juve. Zo kan Ajax nooit het initiatief krijgen.
Vooral groot verschil in fysiek.
Vooral groot verschil in fysiek.
- Ajaciedjuh
Enige positieve voor Ajax aan de 1ste helft dat het 0-0 staat.
Voorstel:
Vertonghen <--> Emanuelson
Enoh <--> Gabri
Vertonghen <--> Emanuelson
Enoh <--> Gabri
Inderdaad. Jol moet iets doen met de ruimte die Ajax op links krijgt. Breng Emanuelson maar.jamie schreef:Vertonghen kan beter gewisseld worden of ergens anders neer gezet worden.
Urby voor Toby, Lodeiro voor Sulejmani.Ajaciedjuh schreef:Enige positieve voor Ajax aan de 1ste helft dat het 0-0 staat.
Die bolle Jol mag wel eens gaan wisselen. Emanuelson, Lodeiro en voor mij part Suk. En anders Gabri.
En die Chiellini mag van mij wel de nieuwe linksback van Ajax worden.
En die Chiellini mag van mij wel de nieuwe linksback van Ajax worden.

Vind ik wel meevallen. Vertonghen werd meerdere keren goed vrijgespeeld, maar eer die de bal onder controle had (als dat al lukte) was de ruimte al dichtgelopen.wimpey schreef:Zo kom je nooit tot scoren. De opbouw is pet.
Zacheroni heeft een tactiek bedacht om Van der Wiel af te stoppen, daardoor ligt de ruimte op links. Ajax doet er alleen niets mee.
Inderdaad. Wat speelt die gozer ongelooflijk slecht zeg. Eerst die voorzet voorin die hij achter het doel geeft terwijl die alle tijd heeft, dan die kans die hij veels te onbesuisd inschiet en ook zijn balaannames en passes zijn beroerd. Wisselen die gast voor Urby. Dan maar wat minder kopkracht.jamie schreef:Vertonghen kan beter gewisseld worden of ergens anders neer gezet worden.
Die andere Belg achterin speelt ook zwak. Elke keer risicoloos die bal breed. Zelfs als Ajax een overtreding mee krijgt en Juventus wat mensen voor de bal heeft, speelt hij die bal nog naar Oleguer. Naar voren met die knikker!
Alleen de eerste 10 minuten waren aardig, daarna was het waardeloos. Jammer dat Pantelic in een paar situaties niet de vrije man zag.
Hopen op een snelle goal na rust, anders wordt het niks.
Sorry hoor Voetske, tegen clubs als Juve kan je juist NIET via de zijkanten (in praktijk één zijkant) opbouwen, want dan wordt je onherroepelijk (zoals nu gebeurt) vastgezet door een kantelende Juve. Gevolg, het vele en vroegtijdige balverlies!999 schreef:Sorry hoor, maar er wordt gekozen voor de opbouw via de ZIJKANTEN, en dat lukt dus wel.Alleen is het vervolg steeds zeer slordig ...Starring schreef:Zoals Trab al hier aangaf, de opbouw werkt niet met mandekkers Ole en Toby centraal achterin.
Jammer dat zoiets 'simpels' genegeerd of zelfs niet gezien wordt door Jol...
Maar goed, we zullen zien hoe Jol dat gaat oplossen in de tweede helft. Het kan nog altijd!

Laatst gewijzigd door Starring op do feb 25, 2010 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Ik heb me een ongeluk zitten vervelen. Hoe kan iemand dit nu serieus nemen. Sulimani op deze manier is onverkoopbaar, nou ja, mischien aan een lijm fabriek. Iedereen mist qualiteit, zelfs Eriksen schijnt het physiek niet te kunnen bijbenen, zoals ik al vreesde.
Als dit Ajax kampioen zou worden zou dat een blamage voor de Eredivisie zijn. De Jong & v.d.Wiel vallen op de bekende manier door de mand, en ga maar door.
Als dit Ajax kampioen zou worden zou dat een blamage voor de Eredivisie zijn. De Jong & v.d.Wiel vallen op de bekende manier door de mand, en ga maar door.
Alle nl clubs er vanavond uit en dit Ajax is machteloos, maar ja, wat wil je als je met Sulejmani begint.
Iedereen speelt onder z'n normale nivo en het zal dus gewoon 2-0 worden en de buit is binnen voor de spaghetti vreters
Ik zou Sturby en Rommeldaal erin gooien ipv Sulejmani en Eriksen die zwemt vanavond
Iedereen speelt onder z'n normale nivo en het zal dus gewoon 2-0 worden en de buit is binnen voor de spaghetti vreters
Ik zou Sturby en Rommeldaal erin gooien ipv Sulejmani en Eriksen die zwemt vanavond